Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Sex tijdens de zakenreis
Het is maandagochtend.
Heb een mail van je gehad. Je bent een paar dagen niet bereikbaar. Je moet op zakenreis.
Je belooft me af en toe een sms te doen. Bent een week van huis. Komt vrijdag pas weer terug.
Tegen de middag krijg ik een sms van je, ik kan je even bellen als ik wil.
Pak meteen de telefoon en bel je.
Je zit in boven in Frankrijk. Hebt daar een paar dagen belangrijke vergaderingen.
Ik daag je uit over de telefoon, je wordt geil en trekt je af terwijl ik luister…
Wens je een fijne avond toe.
Krijg die avond nog een paar keer een sms. Je mist me en verlangt naar me.
Verlang ook naar jouw…
Dinsdagochtend bel je me wakker, weet dat ik altijd al vroeg in de ochtend alleen ben.
Je ligt nog in bed, je vraagt me vibi te pakken en terwijl jij jezelf ook aftrekt praten we elkaar gek en komen we beiden klaar.
Ik zeg je dat ik verder niet bereikbaar ben die dag en avond en hoor aan je dat je het niet leuk vind.
Sorry schat… Maar jij weet niet wat ik weet…
Ga me douchen, maak me klaar en ik stap in de auto. Heb nog een lange rit voor de boeg.
Heb een afspraak met een klant in Duitsland.
Heb thuis geregeld dat ik een paar dagen weg kan blijven… Heb een belangrijke klant die me een paar dagen nodig heeft.
Nadat ik bij mijn klant ben geweest reis ik verder af naar beneden.
Heb van jouw gehoord in welke plaats je zit en aangezien daar niet veel hotels zitten heb ik al snel uitgevogeld waar je bent.
In de auto krijg ik een sms van je. 3 puntjes. Stuur je ook 3 puntjes terug. Ja, denk ook aan jouw…
Tegen de avond kom ik aan in Frankrijk. Bel even naar huis dat alles goed gaat en dat ik slecht bereik heb. Kan dus zijn dat ik me even niet meld…
Ik stuur je nog een sms dat ik naar je verlang en krijg al gelijk een sms terug…
Je bespreking voor vanavond ging niet door en je wilt me voelen…
Stuur terug dat fantasie er werkelijkheid dicht bij elkaar liggen en ik weer verder moet…
Ja verder op weg richting jouw…
Kom rond 20.00 uur aan bij je hotel en zie je auto staan.
Ik ben dus goed! Pak mijn spullen uit de auto en loop naar binnen.
Vraag aan de receptie of jij op je kamer bent. Nee, je zit in de eetzaal. Of ze je moeten waarschuwen.
Nee, ik leg uit dat ik als verassing kom en leg mijn idee aan haar uit.
Regel een luxe suite en vraag haar mee te spelen. Ze belooft dat ze me zal helpen.
Ik loop naar de suite en leg mijn spullen daar neer.
Ik kleed me uit en laat me in de jacuzzi zakken… Aan alles is gedacht, zelfs aan champagne.
Jij loopt intussen langs de receptie waar je aangesproken wordt.
Dat er iets fout is gegaan met de kamers in in ruil daarvoor krijg je de luxe suite aangeboden.
Je gaat meteen akkoord en maakt nog een grapje dat het jammer is dat je alleen bent. Ze lacht vriendelijk naar je terug en zegt dat dit inderdaad jammer is.
Op je kamer stuur je mij een sms waarin je vertelt wat er gebeurt is en dat je nu alleen in bad moet liggen. Ik lach, je moest eens weten…
Niets vermoedend loop je naar de suite toe. Het meisje van de receptie is met je meegelopen en doet de deur voor je open.
Je ziet meteen dat de kamer niet leeg is en zegt dit. Ze lacht en zegt dat het goed is en je door moet lopen.
Je ook valt op de jacuzzi op het balkon en ziet me zitten.
Je kleed je uit en laat je ook in het water zakken.
Zachtjes duw je je naakte lichaam tegen dat van mij en je zoent me.
Vraagt of ik dit geregeld heb. Ja natuurlijk, wat dacht jij dan?
Je handen gaan vliegensvlug over mijn lichaam. Je zegt dat je naar me verlangt.
Ik ook naar jouw… We vrijen in de jacuzzi, lang en intens en drinken champagne.
Na een tijdje gaan we naar binnen, het koelt af buiten.
Ik hebt nog niet gegeten en we bestellen wat op de kamer.
Je wil weten hoe ik bij jouw terecht kom en wanneer ik terug moet.
Vertel je dat ik vrijdag pas weer terug hoef en leg je uit hoe ik alles geregeld heb.
Je lacht en duwt me op bed. Zachtjes begin je mn borten te strelen en te zoenen.
Er wordt op de deur geklopt en ze komen het eten brengen.
Ik trek een lange trui aan en ga eerst eten.
Jij pakt je spullen uit en vraagt of je mijn spullen ook even uit moet pakken.
Je doet mijn tas los en pakt mijn spullen uit. Naast mijn gewone kleren kom je een paar spannende lingeriesetjes tegen. Ik zie dat je ze vast hebt maar reageer niet. Onder in mn tas zie je mijn vibi liggen.
Ik hoor je kreunen. Voor ik het doorheb heb je me achterover getrokken op het bed en voel hoe je vibi tussen mijn benen naar binnen duwt . Kijk naar je en zie hoe je haast boos naar me kijkt. Je hebt het niet meer van geiligheid.
In een ruk trek je mijn trui uit en lig ik naakt voor je.
Je komt over mij heen en stopt je lul in mijn mond. Je beweegt heen en weer en laat me je pijpen.
Ondertussen neuk je me met vibi.
Je voelt dat ik klaarkom en duwt je lul iets verder in mijn mond en voert het tempo met vibi op.
Gillend laat je me klaarkomen en je likt de sappen uit mn kutje.
Dan duw je in een stoot je lul in me. Mijn nagels zet ik in je rug maar je voelt niets, je neukt me.
Steeds harder en na een tijdje laat je je voorover vallen en kom je kreunend klaar in mij.
Uitgeput liggen we tegen elkaar aan en zachtjes streel je me.
We vallen in slaap.
Midden in de nacht worden we wakker en vrijen we nog een keer.
Jij moet er optijd uit want je hebt een bespreking vandaag.
Ik vermaak me wel.
Stuur maar een sms als je weer richting hotel komt.
Aan het eind van de middag krijg ik een sms. Ik ben in de stad en je komt naar mij.
Samen eten we in de stad en blijven daar hangen.
We gaan een bar in. Daar zitten meer Nederlanders. Al snel zit ik met een andere jongen te praten.
Ga met hem de dansvloer op. Zie je kijken en daag je uit.
Na een paar minuten heb je er genoeg van en pak je mijn hand.
We lopen naar buiten en in een steegje trek je mn broek uit en neem je me hard tegen de muur aan.
Je duwt me vervolgens naar beneden en stopt je lul in mijn mond. Mijn hoofd duw je tegen de muur en duwt je lul diep in mijn mond. Als je bijna klaarkomt trek je me omhoog, duwt je lul in me en komt klaar.
Vervolgens draai je je om en loop je weer de kroeg binnen.
Krijg een sms van je: Wat je ook doet, hier ben je van mij!
Ik lach en weet dat je gelijk hebt.
Ik kom ook weer binnen en zie je zitten op een kruk. Ik ga tussen je benen staan en duw mn lichaam tegen je aan.
Draai me om en zoen je. Hier was ik van jouw… Prima maar dan ook helemaal.
Midden in de nacht gaan we weer naar het hotel. Daar kleedt je je uit en gaat de jacuzzi in.
Ook ik kleedt me uit en ga op de rand zitten achter je.
Je draait je om en duwt je gezicht in mn hete kutje. Je tong over mn klitje.
Ik laat me naar beneden glijden en voel je lul in me komen.
Loom van de alcohol blijven we zo zitten.
Heerlijk, dit gevoel.
Je duwt me zachtjes naar voren en legt me over de rand van het bad.
Je duwt je lul weer in me en je vingers aan over mijn klitje.
Samen komen we klaar.
We gaan weer naar binnen en vallen al snel in slaap.
Als ik de volgende ochtend wakker wordt ben je al weg.
Er ligt een briefje, je bent tegen de middag weer terug.
Ik besluit dat ik lekker ga ontbijten en verder in de buurt te blijven.
Ben op de kamer als ik een sms krijg dat je eraan komt.
Mmmm ben geil en verlang alweer naar je. Pak vibi en begin mezelf te verwennen.
Hoor hoe je binnen komt en blijft staan kijken.
Zie hoe je je uitkleed en naast me komt liggen.
Je pakt vibi van me over en legt hem naast je neer.
Je vingers nemen het over en je laat me heerlijk klaar komen.
Ook ik pijp je tot je lekker klaar komt. De hele middag dagen we elkaar uit, alles gebeurt maa vrijen doen we niet. We eten wat. Intussen zijn we gek van verlangen.
We lopen richting jacuzzi.
De sterren staan intussen hoog aan de hemel. Ik wil het bad instappen maar je houdt me tegen.
Je gooit een deken op de grond en zegt dat ik daarop moet gaan liggen.
Ik ga liggen en je gaat bovenop mij zitten.
Je pakt de fles champagne en giet langzaam de champagne over mijn lichaam.
Je likt me zachtjes weer schoon. Ik knap van verlangen.
Langzaam giet je iets champagne in mijn mond en neemt zelf ook een slok.
Je giet wat champagne over mn buik naar beneden. Met je tong lik je alles eraf extra goed bij mijn klitje. Ik gil van genot, je duwt mn heupen naar beneden.
Ik neem weer een slok champagne en neem je lul in mijn mond. Pijp je langzaam en drink de champagne op.
Je giet nog wat champagne over mijn lichaam en laat je harde lul in me komen.
We vrijen maar zorgen dat we nog niet klaarkomen.
Ook deze avond gaan we weer in de jacuzzi.
We zoenen en maken elkaar helemaal gek.
Deze vrijpartij eindigen we in bed. Alle fantasieen worden werkelijkheid.
We weten dat we morgen alletwee weer terug naar huis gaan.
Die nacht slapen we dan ook niet, we vrijen onder de douche, in bed, buiten…
De volgende ochtend heb je ontbijt op de kamer geregeld.
Hierna vrijen we weer. Intens en vol genot.
We stappen alletwee in de auto en rijden achter elkaar aan naar huis.
Bijna thuis krijg ik een sms van je. Moet je volgen. Rij achter je aan en je stopt op een afgelegen plek.
Hier vrijen we nog voor de laatste keer.
We rijden vervolgens allebei naar huis.
Krijg bijna thuis nog een sms. Over twee maand weer Frankrijk…







Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online