Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De geheimzinnige verdwijningen
Er was eens een team dat bestont uit vier mensen. Dat team was een soort survival team.
Het bestont dus uit vier mannen.
Die heten Joost Ruut Barend en Bas.
Het was een vrolijk stelletje dat goed met elkaar kon opschieten.
Op een keer gingen ze weer een paar nachten naar een groot bos om daar te kamperen.
Ze sloegen een kamp op aan de rand van een rivier en gingen slapen. Midden in de nacht werd Ruut wakker van een geluid.
Hij hoorden zachte voetstappen vlak bij het kamp. Ruut zag een donkere gedaante Bij het tentje van Bas staan.
Bas was half over eint gekomen en keek slaperig in het rond. Toen trok de gedaante hem omhoog en nam hem mee. Hij verdween met Bas in het duister.
Was dat Barend of Joost? dacht Ruut.
De volgende ochtend was Bas verdwenen. Niemant wist waar die gebleven was. Ze besloten hem te zoeken maar dat leverde niets op. Die nacht gingen ze allemaal moe slapen. Maar diep in de nacht kwam er weer een gedaante opdagen. Hij trok Ruut uit zijn slaapzak en voerden hem mee. De man bracht hem naar een open plek en hing Ruut aan een houten galg. Aan een andere galg hing het levenloze lichaam van Bas.
Die volgende ochtend was er geen spoor van Ruut. Dat gaat lekker zo zei Joost, ik hat dit wel anders voor gestelt.
Die nacht hoorden Barend geritsel bij zijn tent.
Hij hat niet goed in slaap kunnen komen omdat hij zijn beste vriend Ruut zo miste, en Bas natuurlijk ook.
En die hadden ze nog steeds niet gevonden.
Door het flapje van zijn tent zag hij een donkere gedaante.
Barend kwam overeind en ging zijn tentje uit. Onmiddelijk nam de vreemde schaduw hem mee.
Hij werd naar de zelfde plek gebracht als Ruut en Bas.
Die volgende ochtend ontdekten Joost dat hij alleen was.
Hij besloot dat hij net zo lang door zou zoeken tot hij zijn vrienden hat gevonden.
Door toeval ontdekten Joost nu wel de open plek.
Hij verstijfden toen hij zijn 3 vrienden daar zag hangen.
Op eens hoorde hij iemand bulderent lachen. Er stapten een man tussen de struiken vandaan.
In zijn hand had hij een hak bijl.
Daar mee hakten hij dwars door Joost heen.

3 weken later.
Er was een zoektocht naar de vier vermiste teamleden.
En nu zochten ze dit bos door.
Ze vonden de vier lijken.
Ze waren morsdood.
De vier vrienden werden meegenomen en op een kerkhof begraven.
En sindsdien durft er niemant meer in dat bos te komen.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 31 bezoekers online