Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

waarom verliefd op een ander
eind zomer 2006..op een avond als mijn vrouw werken is zit ik een beetje verveeld achter mijn laptop.
al surfend over het internet valt mijn oog op een chatpagina zonder enige bedoelingen in de kwade zin besluit ik maar is een beetje lol te gaan maken en een praatje te gaan maken.
na ongeveer 15 minuten klik ik zonder te weten hoe het werk op een naam k.xxx
het eerste contact is gelegd met deze vrouw.
we praten over van alles en nog wat over onze dagelijkse dingen en doen ik heb een relatie en ben getrouwd vrouw zwanger zij is ook getrouwd.
na een half uurtje te hebben gebabbeld merk ik dat het best leuk en gezellig is met haar en het gevoel is wederzijds we besluiten onze msn uit te wisselen en dat is het begin van wat je kan noemen een nachtmerrie of een groot geluk..of iets daar tussen in.
na mate de weken verstrijken merken we allebei dat we het heel goed kunnen vinden en echt over alles kunnen praten.
bij haar thuis gaat het ook niet zo als het eigenlijk zou moeten zijn en ik zit ook niet in het juiste vaarwater dit omdat ik eigenlijk al vanaf het begin voor dingen aan het vechten ben.
ons contact word iets intiemer en we bepraten steeds meer dingen dit eerst nog alleen als onze partners werken zijn ze draaien tenslotte allebei wisselende diensten.
we voelen elkaar zo ontzettend aan en we kunnen ook over alles heel relax praten wat we thuis verschrikkelijk missen.
ik begin iets voor haar te voelen en anders om ook ze is een leuke meid om te zien en zeg dit op een gegeven moment ook eerlijk tegen haar waar op zei antwoord dat ze ook gevoelens voel..in die zin nog niet echt verliefdheid maar toch lijkt het daarop want waarom ren je als een kip zonder kop als je uit je werk komt na je pc om te zien of zij er is..en waarom vraag je je af wat ze aan het doen zal zijn als ze niet online is.
dit haar vertellende krijg ik als antwoord dat heb ik nu precies het zelfde.
er gaan meschien een week of 6 voorbij en ik voel iets in mij wat zegt dat ik haar wel is in levende lijven zou willen zien zo nuchter als ik normaal ben zeg ik dit op een speelse wijze tegen haar en wederom krijg ik een goedkeurend antwoord dat zij dit ook wel graag zou willen maar dat we wel allebei een relatie hebben en getrouwd zijn.
na wat heen en weer gelach en serieus gepraat word er een afspraak gemaakt wat we beide heel graag willen.
de afspraak zou plaats vinden op een vrijdag vol van gevoel en afvragende hoe het zou zijn blaast zij onze eerste afspraak af omdat ze het toch wel eng vind en bang er voor is dat er echt iets gaat spelen.
een beetje betreurt op de terug weg van mij werk stap ik savonds achter mijn laptop k.xxx is er ook we praten nog een beetje na over hoe en wat over onze afspraak.
het blijkt dat ze enorm veel spijt heeft dat ze het heeft afgezegt en wil toch een nieuwe afspraak maken.
een week later wederom op een vrijdag rijd ik na mijn werk terwijl mijn vrouw avonddienst heeft richting k.xxxx dubbele gevoelens giere door mijn lichaam maar toch waar maak ik me druk om ik mag haar graag en als er 1 voorstander is dat hij niet vreemd gaat dan ben ik het wel(dacht ik)nooit eerder gedaan en zal me zeker niet overkomen.
aangekomen op de plek waar we hebben afgesproken een parkeerplaats ergens in brabant we stappen uit onze autos en begroeten elkaar....nu weet ik dat ik een groot probleem heb want god ze is nog mooier dan op de cam haar lieve lach haar lange zwarte haar waait op in de wind.
na een paar uur heerlijk geklets te hebben over van alles en nog wat gebeurt het onvermijdelijke we zoenen elkaar..het gebeurde gewoon geschrokken kijken we elkaar aan wat doen we? waarom? maar het is er en het is wederzijds..allebei nooit eerder vreemd gegaan altijd geroepen dat doen wij niet maar geloof me iedereen kan het overkomen.
de avond is om en het is tijd om na huis te gaan in de auto zit ik met hevige dubbele en angstige en fijne gevoelens.
wat nu?
ik besluit om het voor mij te houden want immers iedereen kan verliefd worden op iemand anders en om nu je relatie op het spel te zetten voor een zoen nee ik maak de keuze om het voor me te houden.
maanden verstrijken verwikkeld in een heel groot web van leugens gevoelens enz enz..
we hebben nog steeds contact en zijn verder gegaan dan ons lief is.
we zijn zo hevig verliefd op elkaar en het zit zo diep terwijl ik er zo hard tegen gevochten heb en k.xxxx ook.
na ongeveer een jaar is de thuis situatie van k.xxx niet meer te houden en ze besluit om een tijdje na haar ouders te gaan dit niet alleen om wat er tussen ons speelt maar nog wat meer dingen..
we zien elkaar nu dik een jaar en er moet iets gebeuren k.xxxx zit ondertussen bij haar ouders in om na te denken ik nog thuis.
k.xxx vraag mij of ik voor haar kies maar ik vertel haar dat ik dat nog niet kan omdat ik het een erg moeilijk besluit vind om zo alles op te geven en dan in de zin van mijn dochtertje.
k.xxxx begrijpt dit maar zeg dat ze rust in haar leven moet hebben en maakt een besluit wat erg hard is aangekomen bij mij zowel voor k.xxx zelf...ze verbreekt het contact.
ik moet haar vergeten en zij moet mijn vergeten maar helaas lukt mij dit nie ik rijd veel voor mijn baas met een vrachtwagen op de weg dus genoeg tijd om na te denken.
iedere dag denk ik nog aan k.xxxx bij bepaalde nrs op de radio als ik de zelfde auto voorbij zie flitsen als haar wat moet ik nu toch..
op een dag na enkele maanden besluit ik de stoute schoenen aan te trekken en besluit om k.xxxx nog eenmalig een bericht te sturen om te horen hoe het nu met haar gaat en of ze alles weer op de rails heeft want buiten ons gevoel om waren we ook hele goede vrienden geworden en steunde we elkaar in alles.
het bericht verstuurd in mezelf denkend en best teleurgesteld dat ik toch niets van haar zou vernemen wil ik me laptop afsluiten.
het geluid van een binnenkomend bericht doet me trillen en het eerste wat in mijn gedachten schiet is zou het k.xxxx zijn?
het is k.xxxxx best geschrokken open ik het bericht en lees...hi met mijn gaat het wel ben weer thuis bij mijn man en ik probeer ervoor te vechten hoe gaat het met jou..?
ik vertel haar hoe het is en hoe ik me voel het contact gaat een beetje stug maar we besluiten elkaar weer toe te voegen op msn omdat we ook vrienden zijn en zoveel hebben mee gemaakt in dat afgelopen jaar.
enkele maanden verstrijken op een avond komt k.xxxx online we kletsen en lachen zoals gewoonlijk en bepraten een beetje de zaken hoe het gaat thuis.
zonder dat ik het zelf door heb en echt geloof me tik ik k.xxxx denk jij er nog wel is aan heb jij ook nog gevoelens...het word even stil...ik zie in het scherm dat er iets gestuurd gaat worden en ze antwoord..
ik kan je niet uit mijn gedachten krijgen het gaat niet weg.
inmiddels zijn we weer een maand of 4 verder en we zien elkaar weer nu zeker 1x per week maar soms ook wel is 2x of 3x per week heftiger dan ooit.
we weten allebei dat dit niet zo door kan gaan en dan we binnenkort een besluit moeten nemen omdat we onze partners die we toch al zoveel pijn hebben gedaan nog meer pijn te sparen.
want dat dit niet een keertje vreemd gaan is of dat je een paar maanden verliefd bent op een ander wat iedereen wel is overkomt is wel heel duidelijk!
2 voorstanders van het niet vreemd gaan altijd roepend verliefd op een ander dat overkomt ons niet!!!!
maar geloof mij als nuchtere man dat het voor iedereen op de loer kan liggen ook al is je relatie nog zo goed of niet zo goed!
we schamen ons heel erg tegen over onze partners ieder huisje heeft ze kruisje maar dit verdiend niemand maar als het er is als je het meemaakt dan weet je pas echt in welke rot situatie en het web van pijn leugens enz enz terecht komt.



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online