Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

In de bouwkeet
Op een warme zondag middag tegen 5 uur liep ik op een bouwterrein bij ons in het dorp.
(Ik man van in de veertig)
Bij een bouwkeet hoorde ik stemmen en een soort gekreun van meisjes.
Ik liep er omheen en aan de achterkant was een deur die open stond.
Toen ik naar binnen keek zag ik eerst kleren liggen verder op twee meiden van ongeveer 16 jaar die met elkaar aan het vrijen waren.
In een hoekje zag ik ook nog een jongen ziiten die met zijn pik aan het spelen was.
IK ging in de deuropening zitten en schoof me zelf in de bouwkeet een hoek in.
Bekeek het tafereel, en het wond me behoorlijk op.
Na een tijdje hoorde ik mijn naam zeggen tegen het andere meisje.
Dat hij er ook bij komt zei het meisje, en Erwin ook dan.
Ja.
De meisjes waren Claudia en joke uit het dorp.
Ze riepen ons en gebieden ons de kleren uit te doen.
Claudia zei ik wil eerst zien dat jij eddy, Erwin pijpt.
Ik pakte de pik van erwin en pijpte hem goddelijk.
De meisjes vonden het prachtig, want ze hadden dit nog nooit gezien.
Dat twee mannen elkaar aan het pijpen waren.
Joke riep erwin bij zich en leerde hem hoe je moest beffen.
Hij was tenstolte pas 16 en had dit nog nooit gedaan.
Wel gezien vertelde hij.
Ik liet de pik van Erwin even los en ging naar Claudia,
Ik zei ik hoef het niet meer te leren.
Ik zal jouw eens lekker klaar beffen.
Ze schreeuwde het uit, snel deed ik een hand voor haar mond om het geschreeuw een beetje te dempen en zei, beetje zachter de mensen kunnen ons horen.
Neuken wil ik riep Claudia. Ik zei Wie wil je, Erwin of mij?
Zonder antwoord pakte ze mijn pik vast en pijpte hem goed stijf.
Zo nu erin zei ze.
Ik nam haar van achterlangs op z'n hondjes, zodat ze haar vriendin Joke, kon zien en kussen, die nog met Erwin bezig was.
Claudia nam even het kutje van Erwin over en zei ga met je pik voor het gezicht van Eddy staan zodat hij je weer stijf kan pijpen, ik lik dat kutje wel even.
Joke Riep, ik wil ook een mannenpik in mijn kutje voelen.
Ik zei tegen Erwin dat hij mij even moest overnemen zodat ik bij Joke Even lekker kon nemen.
Erwin duwde zijn pik bij Claudia naar binnen en het duurde Twee minuten toen hij zijn zaad in het kutje van Claudia spoot.
Dat was snel riep Claudia, Ik kan nog wel een keer riep Erwin.
En dat was ook zo want de pik van Erwin bleef stijf.
Voor de tweede keer wilde ze zijn pik wel van achter.
In je kont zei Erwin.
Ja, dat wil ik en ze kreeg hem ook, wel wat onwennig maar het ging.
Hij neukte in dat sterretje dat zijn leven ervan af hing.
Dat wond mij enorm op.
Ik die Joke nog aan het neuken was, zei Ik wil in je mond klaarkomen, dan slik je het ook! Riep Claudia door haar eigen gekreun heen.
Op het moment dat Joke het zaad in het mondje kreeg, kreeg Claudia het in haar darmen.
We hebben nog wat na gevrijd en een klein uurtje daarna verlieten wij de bouwkeet en gingen alle vier naar huis.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online