Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mijn liefde op het eerste gezicht
Fel groene grassprieten kriebelen tussen mijn tenen. Met blote voeten loop ik over het warme gras, de zon fel op mijn haar.
Mijn hagel witte jurk waait mee met een warme zomerbries.
In gedachten verzonken kijk ik naar de overkant van het grasveld waar zich marktkoopmannen druk maken over de prijzen van hun specerijen.
Doordat ik niet op let loop ik bijna tegen een iemand aan. Ik kijk hem in zijn ogen, maar eén seconde, de tijd staat stil, adem stokt. En dan lopen we weer verder. Even sta ik stil, ik kijk achterom maar hij is al verdwenen tussen de mensen.
Zijn grote fel blauwe ogen staan in mijn gedachten gegrift. Eén seconde, maar zo intens.
Een gevoel overvalt me, ik weet niet wat het is maar ik ren, tussen al de mensen door, steeds harder en harder, wind blaast de haren uit mijn gezicht.
Dan sta ik stil, de twee grote fel blauwe ogen staren me aan, vanachter een marktkraam kijkt hij zacht met een lieve glimlach naar mijn bezweete voorhoofd.
Hij loopt achter de kraam vandaan en loopt langzaam naar me toe, terwijl hij eén van zijn vrienden groet.
Zijn lach is de zon in mijn hemel en zijn ogen strelen mijn gezicht.
Steeds dichterbij, totdat ik zijn adem voel. Hij kijkt me aan en streelt mijn haar, zijn sterke armen om mijn middel.
Zacht zoent hij met zijn tedere lippen.

Liefde op het eerste gezicht, het bestaat!


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online