Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Die monster straat
Ricky is pas verhuist naar de bloed straat. Daar woont ze
nu 2 dagen.
Tot nu toe is er niets geks gebeurt. Maar...
Ricky wilde naar bed toe gaan en toen gebeurden er iets engs.
Ze lag pas lekker te slapen en toen hoorden ze geschuivel. Ineens sloeg de kamerdeur met een knal open. Daar stond een gedaante
met een vreemd grijs gewaad aan.
Hij stormde naar het bed, en boog zich over Ricky heen.
Ricky schoot overeind en rende naar de deur. Ze rukte de deur open en voor haar in de gang stond een hele kudden van die zelfde monsterlijke gedaantes en ze grijnsde hun hoektanden blood.
Drie van de monsters zijn de kamer van haar ouders en zusje Noera binnen gegaan.
Daar uit de kamers hoort ze kreten van pijn. één van de monsters buigt zich over Ricky heen en bijt in haar hals.
Toen had ze een raar gevoel van binnen.
Ze voelde ook dat ze hoektanden in haar mond had. Ze is nu één van hen, in die monsterstraat.
Net als haar vader moeder en zusje.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online