Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Lieve vriendin
Ik ben in een zangvereniging. We zingen strijdliederen van verschillende artiesten die door onze dirigent zelf worden gearrangeerd. Verschillende familieleden zingen ook in het koor. Zo ook mijn nokel waar ik altijd een goede band mee heb gehad. Op een keer kwam hij binnen met een mooie blonde meid aan zijn zij. Het bleek een vriendin die hij had leren kennen tijdens een wandeltocht en zij was geïntresseerd om bij ons mee te komen zingen.
Ze was oogverblindend mooi. Lang blond haar, een paar stevige borsten en lange benen. Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden. Onze blikken kruisten elkaar en er verscheen een mooie glimlach op haar gezicht.
Tijdens de repetitie zat ze niet ver van mij vandaan en af en toe gunde ze mij een lieve glimlach. We hadden nog geen woord tegen elkaar gesproken maar er hing wel electriciteit in de lucht.
Na de repetitie toch even een babbeltje met haar gemaakt. Mijn nonkel bleef nooit lang hangen na de repetitie en omdat ze met hem was meegekomen gingen ze er snel vandoor.
Ze gaf me een zoentje als afscheid en zei tot volgende week.
Ik kreeg al kriebels in mijn buik en dat zou nog een hele tijd duren.
Zo gingen er maanden voorbij en we werden steeds closer maar durvden beide de stap niet zetten. Er was weer een repetitie gedaan en mijn nonkel wou weer al vertrekken maar S zei dat ze wel met iemand anders mee zou rijden. Zo bleef ze dus bij mij zitten en konden wat langer praten met elkaar.
Opeens zei ze dat ze iets moest vertellen en dat ik er niet blij mee zou zijn.
Het was haar laatste repetitie geweest vertelde ze. Ze ging een cursus volgen die ze al lang wou volgen maar nooit op een juist tijdstip begon maar nu dus wel. Mijn wereld stortte ineen. De repetities gingen niet meer hetzelfde zijn. Het verlangen om haar weer terug te zien zou alleen nog maar groter worden. Ik vind het ook erg zei ze maar dit is een uitgelezen kans om dit te doen. Ik gaf haar natuurlijk gelijk maar binnenin treurde ik.
We bestelde nog een laatste drankje en dronken op haar toekomst. Na dat het drankje op was is ze vertrokken na mij nog 3 dikke zoenen te hebben gegeven en mij eens goed te hebben geknuffeld. Daar ging ze dan, ik bleef haar maar nastaren zelfs toen ze niet meer te zien was bleef ik verder kijken in de hoop dat ze er weer ging zijn.
In het begin had ik het er moeilijk mee maar dat ging langzaam toch weg.

3 jaar later was het weer repetitie en mijn nonkel kwam binnen en zei tegen iedereen, kijk eens wie ik heb meegebracht!! Het was S!!!!! Mijn mond viel open van verbazing, dit kan niet waar zijn, ze is terug!!!
Ze kwam direct mijn richting uit en gaf mij een dikke zoen recht op mijn mond, heb je mij gemist ? En of ik haar had gemist! Vanaf nu blijf ik zei ze. Ik nam haar in mijn armen en knuffelde haar eens goed. De electriciteit van weleer was er weer, wat mij betreft toch.
Enkele repetities later vroeg ik haar of ze mee naar de cinema wou gaan. Je vraagt het eindelijk zei ze, ik begon er zo waar van te blozen.
Zoals afgesproken zat ik op haar te wachten in de café waar we hadden afgesproken. Ze kwam binnen en mijn ogen sprongen bijna uit mijn hoofd. Ze had een zwart t-shirt aan met een bijpassende calson met daarover een mooi zomerjasje. Ze had haar haar bijeen gedaan en langs achter een mooie lange staart. Ze was om in te bijten. Na 3 zoenen kwam ze bij mij aan de tafel zitten en na een drankje te hebben gedronken vertrokken we naar de cinema. Buiten gaf ze mij een hand en zo liepen we precies als een verliefd koppel door de straten. Ik voelde mij geweldig. Ik sloeg mij arm rond haar en ze kwam nog dichter bij mij lopen en legde haar hoofd even op mijn schouder. Ik kon het niet laten om haar een zoentje op haar hoofd te geven, eeen zachte zucht kwam er uit haar mond.
Bij de cinema aangekomen mocht zij kiezen welke film we zouden gaan zien. In de zaal aangekomen gingen we boven zitten in een hoekje zodat we knus bij elkaar konden zitten. De lichten waren nog maar juist uit of ze legde haar hoofd op mijn schouder en ik sloeg mijn arm op haar schouder. Ik gaf haar weer een zoentje op haar hoofd en deze keer kwam ze omhoog met haar hoofd en vroeg of ik haar nu echt wou zoenen, ik verlang er al zo lang naar. Zo kwam het dat onze monden elkaar vonden en ik met mijn tong haar tong zocht. Ze opende haar mond een beetje en onze tongen begonnen een gevecht op leven en dood zullen we maar zeggen. Ondertussen begon de film maar we hadden er geen oren naar. We genoten van ons eerste intieme momentje samen.
Ik streelde haar haar en haar mooie gezicht. Ook haar handen gingen op verkenning uit en streelde teder mijn rug, wat was dat zalig. Ze verzette zich een beetje zodat ik ook haar rug kon strelen. Ik kwam voorzichtig naar voor en streelde eerst even haar schouder om zo langzaam naar onder te gaan. Ik wreef zachtjes over haar borsten en een zacht zucht ontsnapte uit haar mond. Ik ging nog wat verder naar beneden en trok haar t-shirt uit haar calson. Ze kronkelde van genot vooral als ik langs haar blote rug terug naar boven ging. Ik kwam bij haar bh-sluiting en maakte die open zodat ik de borsten goed kon voelen tegen mijn lichaam. Zij had ondertussen ook niet stil gezeten en was mij volop aan het strelen over mijn harde bobbel. Ik had een losse broek aangedaan zodat ze hem goed kon voelen. Ploseling deed ze mijn broek open en bevrijdde mijn keiharde lul uit zijn benarde situatie. Ik was ondertussen naar voor gekomen met mijn handen en had haar borsten goed vast. Ik voelde de tepels harder en harder worden. Ik deed haar t-shirt omhoog en nam de beide tepels één voor één in mijn mond. Ze begon nog harden te kreunen. Ze was mij ondertussen aan het aftrekken, dit had ze meer gedaan voelde ik. Ze deed haar achterwerk een beetje omhoog zodat ik haar calson gemakkelijk kon uitdoen en ik daar een mooi slipje zag waar er zich duidelijk een natte plek bevond. Ik deed haar slipje opzij en begon over haar lipjes te strelen. Ze was zo nat als iets. Haar klitje voelde heel stijf en vochtig aan. We vergaten iedereen om ons heen en begonnen zalig met elkaar te vrijen. We zorgden er wel voor dat we niet opvielen. Wat was dit zalig. Ze kwam op mij zitten en mijn lul kon zo bij haar binnen. Ze begon mij te berijden als een volleerde amazone. Ik zat volledig in haar, ik voelde haar baarmoeder tegen mijn lul komen. Wat een zalig gevoel was dat. Ik bleef ondertussen haar klitje strelen en ze begon steeds luider en luider te kreunen. Ik had dit door en begon haar met volle overgave te tongen. Ik voelde haar kut samen spannen en ik zoende haar nog harder zodat niemand in de zaal haar uitbarsting kon horen. Toen ze klaarkwam beet ze op mijn lip maar dat kon mij niet baten. Ik genoot ten volle van haar. Ze bleef mij maar berijden en het duurde dan ook niet lang voor ik mijn zaad voor de eerste keer in haar spoot. Ik waande mij in de zevende hemel. Wat een onbeschrijfelijke ervaring was dit. Ze bleef nog even op mij zitten tot mijn ondertussen slap wordende lul uit haar kwam en ze voorzichtig van mij af kwam. We keken even rond maar iedereen, zo veel volk was er niet, had niks door en waren geboeid naar de film aan het kijken. We fatsoeneerde ons terug en ging braaf naast elkaar verder kijken toen opeens het licht aan ging en de film gedaan was. We keken elkaar aan en schoten allebei in een lach. Ik nam haar hoofd vast en zoende haar op haar mond en onze tongen vonden elkaar weer. Ik hou van jou zei ik, al vanaf de eerste keer toen ik je zag. Ik moet je iets bekennen zei S, ik ook van jou. Ze bloosde zelf toen ze het zei.
Vanaf toen zijn wij een onafscheidelijk duo.
We zijn nog steeds verliefd ook al zijn we ondertussen meer dan 20 jaar getrouwd.
Hopelijk hebben jullie van mijn verhaal genoten.

Groetjes,
Eroman

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online