Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Bestaat toeval
Toeval?

Soms wordt het tijd om sommige dingen in je leven te veranderen. Je zit al jaren bij dezelfde baas, hetzelfde werk, dezelfde gezichten om je heen. Niet dat ik het niet naar mijn zin had bij mijn oude werkgever. Maar soms krijg je in het leven signalen. Na een jarenlange relatie, met een lieve meid heb ik er een punt achter gezet. Het was een supervriendin, maar soms is het tijd om te veranderen.
Na het doorspitten van diverse kranten, vakbladen en het internet, vond ik een geschikte advertentie. Een baan bij de overheid! Lekker veilig in een tijd waarin elke kleine tegenvaller crises heet. De betreffende baan, baliemedewerker bij het gemeentehuis zou mij ook perfect passen. Meteen starten met de sollicitatie! Advertentie uitgeknipt en eerst maar een klad versie maken op de computer. Nu heb je van die dagen dat je wel wilt type, maar dat de woorden niet op de juiste plek komen te staan. Eerst maar naar de boekhandel, ik heb tenslotte ook nog een enveloppe en postzegel nodig. Het was rustig, dinsdagmorgen half 10, de winkel was net open. Met mijn hoofd al bij mijn sollicitatie gesprek liep ik met een gigantische klap tegen haar aan. Het meisje van de boekwinkel, mooi getint huidje, diep bruine ogen en haar prachtige donkere haar op een kort staartje. O ontzettend sorry, stamelde ik meer verlegen dan onder de indruk van de botsing. O geeft niet zegt ze, gebeurt er ook eens iets leuks in de winkel! Ja, ik had je wel kunnen ontwijken, maar dan liep je hier tegen de schappen aan en dat geeft zo’n rommel zei ze sarcastisch. Waar kan ik je mee helpen vroeg ze? Ik zou graag een enveloppe en een postzegel willen. Dat zijn nog een orders zegt ze. Ga je, je vriendin schrijven, vroeg ze? Nee dat is niet meer nodig, dat is nu 2 maanden uit. O je zit aan je aanstaande liefde te denken, en daarom botste je tegen me op! Nou ze liet er geen gras over groeien! Nee zei ik heel beschaafd, ik ga solliciteren. O als wat vroeg ze, nou als balie medewerker bij de gemeente! Leuk zegt ze, hier in de stad? Ja. Dan doe mijn vader maar de groeten, zei ze lachend, die is daar het hoofd van de afdeling. Geintje zeker? Nee echt. Heb je,je brief al af? Nee zei ik, het lukt niet zo, daarom ben ik eerst hier heen gegaan. Zal ik je helpen met schrijven, ik weet wel hoe je mijn vader moet bespelen, dan help ik jou aan die baan. Nou deze kans kan ik niet laten liggen zei ik. Geef je adres maar, dan kom ik vanavond wel naar je toe, goed? Goed? Je bent een engel zei ik, gaf mijn adres en liep fluitend de winkel uit. En die postzegel en enveloppe neem ik vanavond wel mee, riep ze me nog na! Oja, daar kwam ik eigenlijk voor, dacht ik in mezelf.
Wat is ze mooi, ongelofelijk mooi en dat komt vanavond naar mij toe om een brief te schrijven? Helder blijven dacht ik bij mezelf, en er gewoon van uit gaan dat ze niet komt. Eenmaal thuis heb ik eerst maar even opgeruimd, schoon gemaakt en de ramen open gezet, ja een kleine hoop blijf je toch houden! Stel je voor dat ze echt langs komt, dan gaan we achter de computer zitten natuurlijk, nou dan is daar ook nog werk te doen. Achtergrond van het bureaublad aanpassen, en wat plaatjes verwijderen. Man wat kan iemand in een korte tijd toch veel porno verzamelen op zijn computer!
Dinsdagavond vijf voor acht, de bel! Ik doe open en daar staat ze, maar nu nog mooier dan in de boekwinkel, het licht van de straatlantaarn schijnt maagdelijk over haar donkere haar, haar ogen absorberen het licht uit mijn hal. Ze geeft me een hand, Sharon aangenaam, hallo Sharon ik ben Sjoerd! Kom binnen, zei ik met al mijn zelfvertrouwen. Binnen een minuut of vijf zaten we aan de computer, en probeerde we een sollicitatie brief te schrijven. Zij citeerde de zinnen, en ik probeerde ze op het scherm te krijgen. Haar warme liefelijke, beetje zoete geur deed mijn bloed sneller stromen, en dan vooral in mijn broek. Mijn lul werd stijver en stijver, en ik moest nodig gaan verzitten om hem een beetje ruimte te geven. Is er wat? Vroeg ze nog sarcastischer als ‘s morgens in de winkel. Ik zei nee, maar je ruikt alleen zo lekker. En dan krijg je maar meteen een stijve, zegt ze. Euh, stamelde ik, en zonder dat ik tijd had om een rood hoofd te krijgen, maakte ze mijn broek al open. Mijn stijve lul sprong haar al tegemoet. Ze gleed van haar stoel af, en vanonder mijn computertafel begon ze hevig te zuigen. Lekkerder dan lekker, en zonder te vragen spoot ik haar hele keel vol met mijn warme vocht. Wow wat was dat lekker Sharon , zei ik nog na schuddend. Of ik nu aangenomen wordt of niet, dit maakt alles goed. Ja ma dit is niet alles zei ze, nu ben jij aan de beurt. Ze duwde mijn hand tussen haar benen, en trok me mee naar de bank. Om haar te plagen, maakt ik zo rustig als ik kon, haar broek open, en trok hem na beneden. Haar mooie zwarte, doorschijnende string kwam tevoorschijn. Haar geilheid was te ruiken, en droop al naar buiten. Zo snel als ik kon kleedde ik me uit, duwde haar de bank op. Ik ging op mijn knieën zitten, trok haar string uit, en deed haar benen uit elkaar. Haar kale jonge natte kutje keek me recht aan. Ze trok mijn hoofd tussen haar benen. Met al mijn discipline begon ik haar rustig te likken. Eerst de binnen kant van haar benen, en dan rustig naar het midden. Mijn tong speelde met haar klitje, en langzaam zoog ik aan haar gezwolle lipjes. Mijn hand gleed naar boven, onder haar geruite blouse,over haar Bh. Ik voelde dat ze zelf de knoopjes los begon te maken, ze duwde zichzelf wat naar voren, haar blouse ging uit, en met een zeer behendige klik, schoot haar bh los. Mijn handen hadden vrij spel. Haar harde tepels nodigde mijn tong uit. Vanuit haar kletsnatte neukgaatje likte ik me na boven. Haar tepels gleden tussen mijn tanden. Met snelle zuchtte begon ik aan de onderkant van haar mooie tieten te zuigen. Overal was ze zo mooi bruin, duidelijk iemand die op het strand ook niets draagt. Langzaam ging ze verder op de bank liggen, trok me na boven, en duwde haar tong na binnen. Haar eigen kutsap lekte ze van mijn lippen. Haar benen spreidde zich, en heel zachtjes gleed mijn lul bij haar naar binnen. Haar mooie bruine ogen werden groter, naarmate ik dieper ging. Langzaam maakte ik mijn bewegingen, en begon met de onderkant van mijn buik, op haar gevoelige plekjes te rijden. In het zelfde ritme duwde ze zich na boven, dieper als dit kon niet. Haar ademhaling ging sneller en sneller, haar nagels grepen in mijn rug, haar benen klemde om de mijne, lang kon het niet meer duren, in ieder geval van mij kant niet meer. Kom maar, zei ze met de schor geworden geile stem, kom ma kom, ik kom ik kom, riepen we tegelijk, haar lippen begonnen te klemmen om mijn lul, ik voelde haar spuiten, en liet me gaan. Voor de tweede keer kreeg ze een lading zaad te verwerken. Dit was zo lekker Sjoerd, zei zegt ze, met een voldaan rood hoofd van de inspanning.
Even later stonden we samen onder de douche, en een uurtje later zaten we weer achter de computer. Aan het einde van de avond hadden we mijn sollicitatie brief toch af! Ze deed de brief in de meegebrachte enveloppe , plakte het adres en de postzegel erop. Zo zei ze, hoef je het alleen nog op de bus te doen, maar dat zal je alleen wel lukken. Ik kreeg nog een heerlijke kus, en voor ik het wist had ik haar weer buiten gelaten. Mijn donker engeltje!

Een volle week ging voorbij voordat er een brief terug kwam van de gemeente. Snel maakte ik hem open, en zoals bijna te verwachte naar zo’n perfecte brief, werd ik uitgenodigd voor een gesprek. Een paar dagen later was het zover. Zo dadelijk zou ik de vader van Sharon een hand geven, de vader wiens dochter mijn zaad geslikt had. Rare gedachte, ter voorbereiding van een sollicitatie gesprek. Ik liep het gemeentehuis binnen, en nam plaats bij de afdeling. De secretaresse kwam net aan lopen, ik stond op en wilde mijn aanwezigheid melden. Dag Sjoerd zegt ze, dat is lang geleden! Ik keek nog eens en ja hoor, het was Wanda, een oude vriendin van mij. (Wanda was vroeger echt zo’n vriendin waar je alles tegen kon zeggen,altijd op kon vertrouwen maar ook altijd tegen het sexuele aan zat. Die je jaren kent, mee naar discotheken, cafe’s en festivals gaat, maar waar je gewoon niet mee neukt om de vriendschap niet in gevaar te brengen) Hoe gaat het met jou vroeg ze, goed zei ik, heel goed dacht ik in mezelf. Wat kom je hier doen, vroeg ze, solliciteren zei ik. O bij Bert? Ja voor de functie van balie medewerker zei ik. Nou ik zal zeggen dat je er bent, dan kun je zo na binnen. Ja zo na binnen dat wilde ik wel, maar dan wel bij haar haha! Even later zat ik bij Bert op zijn kantoor, Bert de vader van Sharon, het meisje dat….. ma da weten jullie al. Zo zei Bert, ik hoorde dat je Wanda mijn secretaresse al kent. Ja meneer zei ik, dat is altijd een hele goede vriendin van mij geweest, maar u weet hoe dat gaat, op een gegeven moment gaat ieder zijn eigen weg. Maar ik vindt het geweldig dat ik haar net weer gezien heb. Ja zegt Bert, ik ben iedere dag blij dat ik haar zie. Als ik met een slecht humeur van huis ga, dan veranderd dat meteen als ik haar zie. Ja het is een vrolijk type, zei ik nog beleefd. Vrolijk ook zegt Bert, maar ze is zo verschrikkelijk lekker. Ja ze mag er inderdaad zijn zei ik nog steeds beleefd en eigenlijk geschrokken van de taal van mijn aanstaande werkgever. Ben je ooit met haar naar bed geweest? Vraagt Bert. Hoort dit bij de sollicitatie vraag ik? Nee zegt Bert, maar ik ben daar gewoon nieuwsgierig naar. Nee zeg ik, ik het nog nooit met haar gedaan. Zou je het willen? Vraagt hij. Euh, stamel ik, als gezonde jongen, natuurlijk. Nou zegt hij: Als je mee doet ben je aangenomen! Meedoet vraag ik, ja zegt hij, ik heb wel een gezin, maar ik neuk haar nu al een aantal weken. Mijn ogen werden groter. Je schrikt he !zegt hij. Zullen we haar een keer samen pakken, zodat ze het de komende week zal blijven voelen? Tja zo’n aanbod kan ik natuurlijk niet weigeren zeg ik. Hij drukt op zijn telefoon, Zeg Wanda begint hij, ik denk dat we da afspraken van vanmiddag af moeten zeggen, want we moeten nodig in het archief werken, en Sjoerd begint ook meteen. Kijk aangenomen zegt Bert, hij schud mijn hand en sluit zijn computer af. Laat je jas maar hangen zegt hij, die hebben we niet nodig. We liepen de deur uit, en Wanda stond op, een ferme knipoog begroete me. Met zijn drieën liepen we naar de kelder. De eerste deur (het archief) liepen we voorbij. De tweede deur, ketelhuis, werd met een sleutel door Bert open en na binnenkomst meteen weer op slot gedaan. Mijn god, wat is het hier warm! Ja dat is ook de bedoeling. Maar het wordt nog veel warmer zei Wanda en duwde haar hand tegen mijn kruis, en likte vervolgens haar vingers af. Kleed je maar uit zeiden ze. Zelf begonnen ze meteen en gooide hun kleren op een stoeltje in de hoek. Daar stond Wanda, met het prachtige bijna naakte lijf, het meisje waar ik altijd mee op stap ging, in haar rode lingerie setje, haar tieten nog lekkerder dan ik ooit verwacht had. Bert stond in een toch best burgerlijk broekje in een kast te rommelen. Daar haalde hij een slaapzak uit, en spreid hem uit op de grond. Zo dit is niet de eerste keer voor jullie, zeg ik lachend en kijkend naar de vlekken op het deken. Nee zeggen ze, maar wel de eerste keer met 2 mannen tegelijk zegt Wanda. O dat is de bedoeling dacht ik. Heel veel tijd hebben we niet Wanda, zegt Bert. Dat wordt dus doorneuken lacht Wanda en loopt na me toe. Met haar handen om mijn schouders begint ze met een dikke tongzoen, zo zegt ze, daar hebben we jaren over gedaan, en glijd meteen met een hand naar beneden. Een hand omklemd mijn stijve, en de andere hand verdwijnt in haar eigen slipje. Haar soppende geluid maakt me geiler en geiler, en haar hand om mijn lul, rukt steeds harder. Bert pakt haar van achter vast, zijn handen stevig knijpend in haar tieten. Hij trekt in een beweging haar bh kapot, de elastiek knalt op haar rug. Dit gaat je weer geld kosten, zegt ze tegen Bert. Onvoorziene uitgaven noemen we dat, en ze lachte beide. Haar hand om mijn paal maakte steeds snellere bewegingen terwijl haar andere hand uit haar slipje verdween. Ze pakte Bert vast en zette hem naast me neer. Wat ik verwacht had als ongemakkelijk gevoel, twee geile mannen naast elkaar verdween. Hoofdzakelijk doordat Wanda op haar knieën ging zitten en met haar ene hand mijn kloppende lul in haar mond nam, terwijl ze met de andere Bert begon af te trekken. Binnen enkele tellen kwam ik spuitend klaar in Wanda’s mond, ze genoot zichtbaar en keek me met haar zaadoogjes aan. Bert liet ook niet lang op zich wachten en liet zijn sperma tussen Wanda’s tieten lopen. Terwijl ze een doekje pakte om alle geiligheid van zich af te poetsen, zegt ze zo, nu kunnen jullie er wel even tegen. Ja knikte ik en wilde mijn kleren pakken. Nee zegt ze en keek me lachend aan, nu beginne we pas. Deze kans laat ik niet schieten zegt ze. Ze pakte mijn hand en duwde me op de vuile slaapzak. Liggen zegt ze streng, en ineens zie ik haar sm trekjes van vroeger weer. Liggen en doen wat ik zeg! Nou veel keus heb ik niet, en tegenwerken wil ik niet dacht ik. Ze ging boven op me liggen, haar tieten raakten mijn lippen. Ze schoof in een beweging mijn paal haar natte kutje in, en begon te rijden of haar leven er vanaf hing. Neuken zegt ze, hard neuken, en ze wees Bert naar haar kontje. Ik keek Bert aan en zei, doe dan neuk haar, pak haar duw haar, naai haar in haar sterretje zodat ze ons nooit kan vergeten, en voorlopig niet fijn kan zitten! Bert ging een beetje ongemakkelijk achter haar staan. Raar dat een vreemde man, wiens dochter je eerst geneukt hebt, en je baas gaat worden, nu met zijn ballen boven die van mij hangt, en zijn behaarde benen tegen die van mij aan drukken! Maar pure geiligheid overwon toen Bert zijn paal in Wanda haar sterretje schoof. Wanda’s ogen puilden uit, tranen stroomde over haar wangen, haar mascara tekende haar pijn. Aaaaaaaaaaaaaaah schreeuwde ze aaaaaaaaaaaaa! Wie is is hier nu de prooi riep ik, ik riep ze ik! Bert stootte door, zijn klappen dreunde door tot mijn buik, ik greep Wanda’s tepels en begon er aan te trekken, neuken trut riep ik nog, neuken en met een scherpe krijs, hoorde, maar vooral voelde ik Wanda klaar komen. Haar ogen draaide, ze was duidelijk door al haar energie heen. Zo, nu spuit ik nog een lading in je, zei ik nog lachend en duwde haar weer vol met mijn warme vocht. Ja jaaaa riep Bert net voordat Wanda’s neukkontje vol geperst werd. En toen was het stil. Echt stil, echt zo’n moment om een sigaretje te roken, chocolade te eten, sterke koffie te nemen of niets meer te doen. We keken elkaar aan. Dit blijft onder ons he, zei Bert. Natuurlijk baas, zeg ik lachend. Snel kleedde we ons aan, ruimde op en liepen terug na boven.
En nu? Nou die baan als baliemedewerker bevalt prima! Sex heb ik niet meer gehad met Wanda en Bert. Regelmatig moeten ze wel nog dingen opzoeken in het archief, maar dat mogen ze met zijn tweetjes doen. Aan dit hele avontuur heb ik een hele mooie lieve meid overgehouden, en sinds 2 weken een hoopvolle relatie. Inderdaad met Sharon, de dochter van!


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online