Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Naar ruim 10 jr heb ik je dan toch weer gevonden
Naar ruim 10 jaar heb ik je dan toch weer gevonden.... jij durfde de stap niet te zetten.
Naar veel kijken naar je profiel (bij hyves)... durfde ik die stap te wagen.
Eerst een kleine krabbeltje... met; Hoe is het met je.... gr, je kleine zussie.
Dan kwamen de momenten... zou hij durven te reageren, op mijn bericht.
En ja hoor.... ik kreeg antwoord terug.
Het ijs was gebroken voor ons.... Maar onze ontmoeting moest nog komen.
Jij ging trouwen.... je nodigde mij uit.... ik nam je uitnodiging aan.
Dan de bewuste dag 22 mei... ik ben alleen gekomen naar noord holland.
Mijn zenuwen gierde door me hele lichaam heen.... ik kende niemand daar.
Je voelt je op dat moment verdomd alleen op de wereld.
Maar ik laat me niet kennen.... en maak snel contact met een paar kennissen van je.
Die keken naar me... en zeiden; je kunt wel zien dat je het zussie bent.
En dan als alle gasten er zijn.... is het moment aan gebroken.
Iedereen moest in 2 rijen tegenover elkaar staan.... en ik stond gewoon achteraan.
Je a.s schoonvader riep me.... en zei; meissie jij moet hier vooraan staan, en je staat er niet alleen voor, wij zijn bij je.
Toen hoorde ik de wagen stoppen... me hart ging tekeer als een gek... had al een paar waterige ogen.
Je a.s vrouw stapte uit.... en liep samen met je zoon door de poort heen.
Toen kwam jij eraan... je bleef staan en keek naar mij.... ik keek terug.
Je zei; voordat ik deze poort door ga... ga ik eerst iemand omhelsen die ik zolang heb moeten missen... me eigen kleine zussie tiessie
John we hebben elkaar weer gevonden... en ik hou van je.
Je kleine zussie Patricia



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online