Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

macht
We hebben op msn gezeten en dagen elkaar uit. Je hebt mijn verhalen gelezen en me voor een uitdaging gezet.
Je verwacht me vanavond bij jouw thuis. Moest zorgen dat ik een nacht weg kon blijven.
Ik weet niet hoe ik dat allemaal moet regelen.
Stuur mn vriendin een sms dat ze me moet indekken en krijg spontaan een sms terug dat we vanavond gaan stappen en ik daar kan blijven slapen…
Ik overleg thuis en besluit te gaan.
Ik spring onder de douche en blijf hier een tijdje staan denken hoe ik alles ga regelen.
Zorg dat ik helemaal geschoren en glad ben en zoek in de kast een spannend lingeriesetje.
Grijp een mooie string en een leren bh.
Kleed me aan en zorg dat ik er mooi bij loop. Maak me op en spuit een lekker geurtje op.
Klaar om weg te gaan loop ik naar beneden waar ik mn laarzen aantrek.
Schreeuw naar de kamer dat ik wegga en wel zie wanneer ik morgen terug ben.
Stap in de auto en rij weg.
Halverwege twijfel ik…Moet ik dit wel doen?
Maar jij stuurt mij vlak daarop een sms…Waar ik blijf.
Oké, ik rij door en sta een half uur later bij je voor de deur.
Zie dat je niet in de kamer bent en loop naar binnen.
Luister en hoor de douche lopen.
Ik loop zachtjes naar boven en kleed me uit. Ik ken de weg hier…
Naakt loop ik de badkamer binnen en zie je staan.
Je draait je met een ruk om en ik zie hoe je ogen over mijn lichaam vliegen.
Je steekt een hand uit en ik leg de mijne erin. Ik stap naast je en laat het hete water over mijn lichaam stromen en sluit mijn ogen.
Voel hoe je handen mijn lichaam strelen en zacht over mijn borsten gaan.
Je mond vind de mijne en je kust me zacht en teder.
Ook mijn handen gaan nu over jouw lichaam en ik open mijn ogen.
Je pakt een spons en zeept mijn lichaam in. Geen plekje sla je over.
Ik geniet…
Je draait me om en zeept mijn rug in. Je mond zoent zachtjes mijn nek. Ik kreun…
Je drukt je lichaam tegen de mijne en ik voel hoe opgewonden je bent…
Ik draai me om en zoen je…
Zacht zet je een been van mij op de rand van het bad en je lippen komen niet los van de mijne.
Je hand verdwijnt tussen mijn benen. Ik kreun en je zakt door je benen.
Ik voel je tong over mijn klitje gaan en wordt gek van verlangen.
Je komt omhoog en ik voel hoe je je lul zacht bij me naar binnen duwt…
We vrijen onder de douche…
Na een paar minuten zet je de douche uit en trek je mij mee naar de slaapkamer.
Je duwt me achterover op het bed en begint me heerlijk te beffen.
Ik kom klaar op je tong.
Je komt omhoog en gaat naast me liggen. Je trekt me in je armen en even blijven we zo liggen.
Ik ga bovenop je zitten en begin je lichaam te zoenen, sla geen plekje over…
Zak af naar de harde lul en begin je te pijpen, je kreunt en ik glimlach…weet nog steeds hoe ik je helemaal gek kan maken!
Voel dat je bijna klaar gaat komen en hou op met je pijpen.
Nee, nu nog niet.
Langzaam kom ik omhoog en kus je op je mond.
Mijn lichaam laat ik zakken en langzaam laat ik je lul in me komen.
Plagend ga ik langzaam op en neer en voer het tempo op.
Steeds sneller begin ik op je te rijden en na een paar minuten voel ik dat je klaar gaat komen.
Ik wil je je gang laten gaan maar jij hebt andere plannen…
Je draait me op en trekt me omhoog. Zit op mn knieën en jij duwt je lul in mn mond. Pakt mn hoofd vast en neukt me diep in mn mond. Oh wat geil…
Je duwt me voorover en gaat achter me zitten. Je duwt je lul in mn geile kutje.
Je weet dat ik dit standje lekker vind en geef me helemaal aan je over.
Voel ineens je vinger door mn kutje gaan en vervolgens voel ik hoe je mn kontje masseert.
Ik weet wat komen gaat en ontspan me.
Voel hoe je vinger in mn kontje verdwijnt en kreun. Als je voelt dat ik me ontspan duw je een tweede vinger naar binnen. Je blijft me constant doorneuken in mn kutje.
Voel hoe je met je vingers hetzelfde tempo aanhoudt.
Je leunt opzij en doet het nachtkastje open.
Ik kan niet zien wat je doet maar voel de spanning in je lichaam.
Heb al besloten dat ik me helemaal overgeef aan jouw… ik vertrouw je.
Je gaat uit me maar als ik omhoog wil komen duw je me hard terug.
Ik weet dat je spel is begonnen…
Met een hand duw je me in mn rug naar beneden.
Je duwt mijn benen uit elkaar. Leunt over me heen en blinddoekt me.
Legt me op mn rug en vraagt me mij helemaal over te geven aan jouw en of ik het “stopwoord”weet.
Ik antwoord van ja en prompt voel ik je harde lul achter in mn keel. Ik kokhals maar je hebt geen pardon. Hard neuk je me in mn mond. Je vingers vingeren mn kutje. Als je voelt dat ik klaar wil komen stop je.
Voel dat je anders gaat zitten en je legt me op mn buik met een kussen onder mn heupen.
Vervolgens trek je me verder omhoog zodat ik op mn handen en knieën zit.
Voel iets kouds tussen mn billen doorlopen maar kan het niet zo goed plaatsen wat het is totdat ik je vingers voel. Besef dat het glijmiddel is.
Je vingers masseren mn kontje en ik voel een vinger naar binnen glijden. Ik kreun en wil door mijn benen zakken maar je houdt me tegen.
En tweede vinger volgt en je vingers gaat snel heen en weer. Ik geniet en weet dat je hierop geilt.
Jij wilt de macht.
Na een paar minuten zo verwent te zijn gaan je vingers uit me en voel ik dat me meer glijmiddel gebruikt. Met je volle hand smeer je het over mn kontje en kutje heen.
Je houdt me vervolgens stevig vast en ik vraag me af wat je gaat doen.
Voel ineens een vibrator mn kutje in gaan. Ook mn klitje wordt er door gestimuleerd. Je zet hem gelijk op vollen stand en zegt me dat ik heb zo moet vasthouden en niet mag bewegen.
Ik wordt gek van verlangen.
Vervolgens voel ik dat je je harde lul tegen mn kontgaatje hebt gezet en hem zachtjes naar binnen duwt.
Als ik even gewend bent voer je het tempo op. Steeds sneller neuk je me. Ik schreeuw het uit van verlangen.
Je pakt met een hand de vibrator en neukt me ook hard in mn kutje.
Ik kan het niet meer houden en kom schreeuwend klaar. Maar je gunt me geen moment rust en blijft me doorneuken. Ik zak door mn knieën maar door het kussen wat je er al hebt neergelegd kun je me blijven doorneuken en duw je de vibrator diep in me. Weer kom ik klaar. De tranen lopen over mn wangen van vermoeidheid.
Je gaat uit me en duwt me ruw om.
Trekt vibi uit mn kutje en duwt hem in mn kontje terwijl je hem lekker door laat trillen. Je lul duw je hard in mn kutje en neukt me zoals je nooit gedaan hebt.
Na een paar minuten spuit je me vol.
Je ziet dat ik ook op het punt sta weer te komen en met je vingers laat je me heerlijk komen.
Je trekt vibi zachtjes uit mn kontje. Ik wil mn blinddoek afdoen maar dat mag niet.
Voel hoe je me zachtjes streelt. Ik geniet en kom rustig bij.
Je staat op en zegt dat ik moet blijven liggen en je zo terug komt.
Volgens mij ben ik in slaap gevallen, wordt wakker van je tong tussen mijn benen.
Je trekt me overeind en zeg dat ik mee moet lopen. Gedesoriënteerd loop ik met je mee. Heb nog steeds mn blinddoek om.
Besef dat ik weer in de badkamer ben.
Je duwt me tegen de muur en zegt dat ik moet blijven staan. Je zet de kraan aan en ik hoor je rommelen.
Voel ineens iets kouds tegen mn tepels. Je hebt ijsklontjes gepakt. Ik kreun en blijf zo stil mogelijk staan.
Schrik als ik voel dat je het ijsklontje laat smelten tegen mn hete opgezwollen kutje.
Vervolgens zet je er een hete douchestraal op. Ik kreun van geiligheid. Je zet vervolgens een been van mij op een verhoging en ik voel hoe je vingers mij verwennen. Ineens duw je me voorover en zonder waarschuwing duw je een vibrator in mn natje kutje en gelijk een vinger in mn kontje. Ik schreeuw en kom binnen een paar seconden klaar. Maar weer geen pardon. Vibi gaat uit mn kutje en door mn kutsappen is hij drijfnat. Je draait me om en duw de vibi in mn kontje en zet me met mn billen op een kruk. De vibi blijft in mn kontje zitten en wordt helemaal naar binnen geduwd en blijft trillen. Ik blijf schreeuwen van geiligheid en ruw duw je je lul in mn mond.
Pakt me aan mn haren vast en neukt me diep in mn mond.
Ineens trek je mn benen uit elkaar en duw je in mn kutje nog een vibi. Ik wordt zo in alle gaten geneukt.
Keer op keer kom ik klaar en weer lopen de tranen over mn wangen. Ik kan niet meer.
Je voert het tempo op en als je bijna klaarkomt trek je me overeind.
Je legt me over de kruk heen en zorgt dat de vibrator in mn kutje goed blijft zitten.
Je trekt de vibi uit mn kontje en vervangt deze meteen door je eigen lul.
Omdat ik over de kruk lig komt mijn kontje goed omhoog en ik kreun bij elke harde stoot.
Na een paar minuten voel ik je lul zwellen en met een harde kreun spuit je mn kontje vol.
Uitgeput trek je me overeind en haalt de vibrator uit mn kutje. Zakt door je knieën en likt zachtjes mn klitje. Langzaam kom ik weer bij.
Je trekt me onder de douche en zeept me in. Slaat geen plekje over. Af en toen verdwijnen je vingers plagend in mn kutje of kontgaatje.
Je droogt me af en neemt me weer mee naar bed.
Voel hoe je je lul over mijn gezicht laat glijden en pijp je langzaam.
Vervolgens vallen we in slaap.
De volgende morgen wordt ik wakker en moet even denken waar ik ben. Heb mn blinddoek nog om.
Wil me omdraaien maar merk dat je mn handen aan het bed hebt geboeid.
Merk dat ik al meteen weer geil wordt. Ik hoor je ademen dus je bent in de buurt. Je geilt hierop.
Blijf rustig liggen wachten.
Voel na een tijdje je handen over mijn lichaam gaan. Al snel verdwijnen je handen tussen mijn benen.
Ik ben meteen weer nat en je vingert me heerlijk klaar.
Vervolgens duw je je lul in me en neuk je me heel langzaam.
Je duwt mijn benen omhoog en pakt mn heupen. Duwt er een kussen onder.
Je tong verdwijnt tussen mijn benen en je likt ook mijn kontgaatje lekker.
Door de houding waarin je me duwt is alles heel gevoelig.
Je duwt nog een kussen in mn rug en duwt mijn benen verder omhoog.
Ineens voel ik dat je een koord om mn enkel doet en deze vastlegt aan de spijlen aan het hoofdeind van het bed. Je duwt nog een kussen in mn rug en ik lig nu dubbelgevouwen op bed met mn kontje omhoog.
Besef dat ik nu helemaal overgeleverd ben aan je. Ook mijn andere been wordt vastgelegd.
Hoor hoe je ademhaling versneld en heb door dat je jezelf aan het aftrekken bent boven mn kutje en kontje.
Na een paar minuten voel ik hoe je klaarkomt en je verdeelt je sperma over mijn kutje en kontje.
Vervolgens duw je je vingers in me.
Ik geniet en kreun. Voel hoe je een vibi in mn kutje en kontje duwt en smeek je om te stoppen. Maar je gaat door. Je weet dat ik het “stopwoord”weet en dat heb ik niet gezegd. Steeds sneller duw je ze in me en laat me klaarkomen. Telkens weer. Je maakt mn benen los en terwijl ik terug val duw ik zelf vibi dieper in me en kreun van pijn en geiligheid.
Je draait me op mn zij.
Zelf ben je alweer helemaal opgewonden en ik pijp je lekker.
Vervolgens maak je mij handen los. En trek je de vibrators uit me. Je trekt mn blinddoek af en kijkt me diep in mn ogen en weet meteen dat ik de avond, nacht en ochtend van mn leven heb gehad.
Ik sla mn armen om je heen en neuk je nog eenmaal. Samen komen we nogmaals klaar.
Na een snelle douche wil ik mn kleren aandoen en naar beneden gaan.
Maar je roept al dat je mijn kleren beneden hebt. Naakt kom ik naar beneden en kom bij je zitten.
Je zegt me dat ik op de bank moet gaan liggen en je masseert mn hele lichaam.
Je tong verdwijnt nog even tussen mn benen en je laat me rustig helemaal bijkomen.
Na een verlaat ontbijt moet ik naar huis.
Ik kleed me aan en geef je nog een geile zoen.
Je vraagt me wanneer ik me weer bij je kom… Draai me om en haal mn schouders op. Zeg dat je dat vanzelf merkt.
Je neemt hier geen genoegen mee en trekt me terug naar binnen. Jij hebt de macht niet ik.
Je trekt zonder pardon mn broek naar beneden en duwt me hard tegen de grond. Ik schrik maar je ogen laten het wel dat ik wat zeg.
Ik lig op de koude vloer en je trek ruw mn shirt uit en trekt mn bh en slip kapot.
Je trekt je broek naar beneden en trekt mijn benen uit elkaar. In een keer duw je je harde lul in me en neukt me. Zegt dat ik mn mond moet houden en dat jij bepaalt wat er gebeurt.
Ik doe mn ogen dicht terwijl je me omdraait en je lul in een stoot weer in mn kontje duwt.
Ik schreeuw maar je hand zit voor mn mond.
Binnen een paar seconden kom je klaar in mn kontje en draai je me weer op mn rug. Je sperma loopt op de vloer en je vingers dringen in mn kutje. Hard en ruw laat je me klaarkomen.
Trekt me vervolgens omhoog en trekt me tegen je aan. Een been duw je omhoog en ik voel weer een vibrator mn kontje inkomen. Je duwt me voor je uit naar de bank terwijl je me blijft neuken met vibi en je vingers in mn kutje blijven en ik kijk je aan. Zie hoe je jezelf weer aftrekt en je lul weer richting mn mond brengt… En ik besef…ik ben nog lang niet thuis….













Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online