Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Ze was zo zenuwachtig ... en geil
Ze was zo zenuwachtig … en geil.

Haar föhnen, kanten string aan, nee geen bijpassende bh, haar kleine stevige borstjes konden niet eens hangen en ze droeg tenslotte zelden een bh.
Hemdje, spijkerbroek, truitje, laarzen, luchtje, lippenstift en klaar. Haar gladgeschoren lipjes schoven langs elkaar toen ze zenuwachtig door de kamer liep, hmm geil, dacht ze.
Precies 8 uur ging de bel en even later zaten ze onwennig naast elkaar op de bank.

Na hun eerste ontmoeting, 2 weken geleden tijdens het feest, was een e-mailcontact op gang gekomen waarbij de toon al vrij snel erotisch was geworden. Heel raar, maar misschien kwam het door die avond op het feest. Toen hadden ze beiden ministens een liter bier op en hadden ze gedanst en plotseling kusten ze elkaar. De heftige reactie van haar lichaam had haar totaal verrast, zonder enige gene had ze hem gekust, zijn lippen waren zo zacht en heet, ze stond meteen in vuur en vlam. Geschrokken had ze nog geprobeerd om zich terug te trekken maar de alcohol had haar verstandelijke gedeelte volledig lam gelegd, het was een verloren strijd. Vol overgave had ze de rest van de avond met hem gedanst en gekust, zijn harde mannenlijf tegen het hare, oohh wat was dat heerlijk geweest. Vanavond zag ze hem dus weer. Wat was er nog over van de aantrekkingskracht nu ze beiden nuchter waren. Spannende mailtjes is een ding maar hoe was het “in real life”?

Gelukkig was hij net zo zenuwachtig als zij en als twee opgewonden kinderen op Sinterklaasavond zaten ze even later met een kop koffie op haar bank. Ze begonnen te praten, over werk, de kinderen, de exen, ze waren tenslotte beide alleenstaande ouders. Dit was hun eerste date na de scheiding, misschien voelde het daarom ook zo superspannend.
Langzaam ontspande ze zich en rustig pakte hij haar hand en streelde zachtjes de binnenkant. Een onafgesproken teken, voorzichtig kusten ze elkaar, zachtjes, teder, ze sloot haar ogen. Mmmmhh, wat is dit lekker dacht ze, terwijl lichte bubbeltjes door haar buik begonnen te dansen. Verder ging het, zijn kussen werden harder, dwingender, blijkbaar deed zij ook iets met hem. Hij kuste haar hals en zijn handen schoven onder haar trui. Grote sterke handen op haar zachte blote huid, ohh de bubbels in haar buik kropen plagend naar beneden. Het kriebelde steeds heftiger en ze voelde dat haar sappen begonnen te stromen. Hij nam haar tepel in zijn mond en kneedde haar borstjes, ja, dit voelde goed, ze wilde hem …. helemaal en wel nu meteen. Ze wurmde haar vingers onder zijn trui en voelde zijn zachte huid en harde spieren, wat was dit spannend. Opgewonden ging ze op zijn schoot zitten en zonder de grote bobbel in zijn broek te raken schoof ze zijn trui verder omhoog en drukte haar harde tietjes tegen zijn borstkast. Een zachte kreun ontsnapte haar, aaah, zo lekker zijn blote huid tegen de hare. Het verlangen was zo hevig, voorzichtig ging ze op hem zitten, hard, keihard was zijn paal in zijn broek, ze voelde hem tegen haar vagina duwen. Hij wreef zijn pik tegen haar kut, ze kreunde allebei, oh wat was het lang geleden dat ze een pik had gevoeld, dat ze zo geil werd van alleen al van de vorm van zijn pik en de druk tegen haar kut. Verbaast, beschaamd, nieuwsgierig maar vooral geil keken ze elkaar aan. Kom zei ze, ga je mee naar boven? Gewillig liet hij zich meevoeren en snel hadden ze elkaar al kussend uitgekleed. Wat volgde leek op een dans, ongecontroleerd, puur op gevoel, heftige omhelzingen, benen in elkaar verstrengeld, kussen, alleen al het voelen van zijn lichaam tegen het hare bracht haar in extase.

Hij deed haar string uit en met haar benen wijd lag ze voor hem. Even voelde ze zich heel kwetsbaar, dat gevoel ging snel over toen hij met zijn vingers voorzichtig haar klit en kut verkende. Geil was ze, heet en nat, ze kronkelde met haar lichaam, ze wilde hem voelen. Zijn tong likte zachtjes haar kut, Oh wat was dat lekker. Nog geiler dan ze al was begon zij aan haar onderzoek. Ze trok snel zijn onderbroek uit en bewonderde zijn pik. Wauw, zo hard, groot en stijf en … helemaal geschoren, daar was ze dol op. Hij lag inmiddels op zijn rug en zo kon ze hem goed bekijken. Wat ben je mooi, zei hij ineens, hij bekeek haar rustig, was zij de enige die nog zo gespannen was? Hij was een beslist langer dan haar, op zijn mond een glimlach, ja, kijk maar, leek hij te zeggen. Lange stevige benen, strakke volle zak, dat was duidelijk en een kaarsrechte harde pik, was hij nou besneden? Dat zou ze later nog eens goed bekijken, haar ogen gingen omhoog, zijn borstkast ging op en neer en ze kon zien dat hij goed getraind was. Zijn schouders en armen vond ze indrukwekkend, breed, stevig en gespierd, stoer, dat zag je niet als je hem met kleren aan zag. Haar intuïtieve gevoel was haar duidelijk een stapje voor geweest, gelukkig had ze erop vertrouwd en nu lag dit pracht exemplaar in haar bed. Mmm, ze likte langs haar lippen kuste hem hard op zijn mond en ging toen van zijn hals naar zijn tepel. Hij reageerde meteen en kreunde zacht, mmmh geil, langzaam ging ze verder, ze kuste zijn buik en likte plagend naar beneden. Voorzichtig liet ze het puntje van haar tong over zijn eikel gaan en een druppel voorvocht maakte haar duidelijk dat hij het ook prettig vond. Ze likte zijn pik over volle lengte en nam zijn ballen een voor een in haar mond, ohhh heerlijk zo’n gladde zak, dacht ze. Haar kut werd nog natter toen ze hem helemaal in haar mond nam. Ja, dit was geil, zo geil, ze wilde hem in zich voelen. Later zou ze hem wel beter leren kennen, maar nu wilden ze alleen maar geneukt worden. Ze ging weer overeind zitten en vroeg hem of ze een condoom om mocht doen, gelukkig hielp hij haar want het was lang geleden dat ze die dingen had gebruikt. Ze kroop boven op hem en wreef zijn pik langs haar kut en heel langzaam liet ze zich zakken. Ohhh, ze kreunde. Zo lekker, dit was heerlijk. Geil keek ze hem aan, ze wist niet goed wat ze in zijn ogen zag. Het kon haar eigenlijk ook even niet schelen, dit was haar moment, dit zou niemand haar meer afnemen, wat hij ook van haar dacht. Haar vinger ging naar haar klit en wild vingerde ze haar harde knopje. Hij neukte haar voorzichtig en al snel iets harder. Jaaaa, daar kwam het al aan, zo geil, zo heerlijk, zijn harde pik in haar natte kut. Hij was zo lekker, ohh en ineens kwam ze hevig klaar, ze kreunde en liet het orgasme door haar lichaam stromen, ohh wat lekker, dat gevoel, zo mmmm … en kort daarna liet ze zich totaal voldaan en ontspannen op zijn borst vallen. Lachend keek hij haar even later schuin over zijn schouder aan, ze schaamde zich toch een beetje dat ze zich zo had laten gaan. Ze had even niet meer aan hem gedacht, was hij klaar gekomen, ze had geen idee.

Toen ze weer een beetje was bijgekomen, richtte ze haar aandacht op hem, ze begon hem te berijden, mmm, wat voelde dat toch lekker. Hij tilde haar van zich af en legde haar op haar zij, achterlangs neukte hij haar met lange halen. Dan draaide hij haar door op haar buik, mmm haar favoriete standje, ze duwde haar billen omhoog om hem te ontvangen, ze was nog steeds kleddernat. Haar knopje kon ze zo makkelijk strelen, dat maakte het nog lekkerder. Daarna legde hij haar op haar rug en kroop tussen haar benen ….. Langzaam werd het haar duidelijk dat hij niet zomaar even alle standjes wou uit proberen maar dat hij niet klaar kon komen. Nou dat was beslist beter dan te vroeg klaar komen, daar had ze een bloedhekel aan (hoewel ze zich daar zelf wel schuldig aan had gemaakt). Ook nu weer bleek dat het echt een topvent was, hij sprak rustig uit dat hij niet klaar kon komen, waarschijnlijk ging het allemaal te snel, was hij te gespannen, ja, zo ben ik, zei hij. Ohhh, zo lief, ze kroop tegen hem aan en wilde net aan hem vragen of ze hem misschien op een andere manier kon helpen met klaarkomen. Ze voelde echter zijn arm bewegen en zag dat hij zelf al was begonnen, yes, meer had ze niet nodig. Ze dook naar beneden en begon zijn ballen en zak te likken. Bingo, hij kreunde ohhh, ja, dat is lekker, enthousiast ging ze door, ze likte en zoog aan zijn zak. Ja, lik me, riep hij, oh meer aanmoediging had ze niet nodig en hij ook niet want binnen “no time” kwam hij kreunend klaar. Ze had zijn gezicht willen zien, maar ja, dat ging wat moeilijk met haar mond aan zijn ballen, in plaats daarvan probeerde ze zijn zaad op te vangen met haar mond. Mmm, lekker, geil, het spoot in haar gezicht en met haar tong probeerde ze het op te likken.

Moe, maar voldaan bleven ze liggen, hij sloeg zijn arm om haar heen en voor twee mensen die elkaar nauwelijks kenden was het een succes. Heftig, ja dat was het, dat moeten we maar eens een keer rustig overdoen, dacht ze bij zichzelf.



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 30 bezoekers online