Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

vertrouw niet iedereen
lagend komen de jongens de schoolplein op. bijna school feest zegt joris wie neem jij mee dan ?? agh ik moet nog zien. wedden dat je niemand krijgt zegt gijs lagend in de gezicht van me . zelfs niet lola. (voor de geene die niet weten wie lola is ze is een meisje met een groote bril een kleine roode paardenstaart en afgesleten schoenen met gaten in der broek en een trui met bloemetjes erop . ze volgt elke les en doet alles zoals het moet.)oh voel ik hier een wedde schap aan komen hahah. ok ik wed zelfs voor 20 uerie's dat jij haar niet mee krijgt naar het bal zegt joris. ik zet 30 eurie's in maar dahn moety ze koning worden . ok zeg ik snel zonder bij natedenken . snel ging de bel en moesten we naar wiskunde. daar zit ze bij bio ( de overkant van de gang) zwaai naar der als ze je ziet . voorzichtig zwaai ik en tot groote verbazing zwaait ze terug lachend. later die avond vroed ik me zus die in de mode zit om lola een metamorfose te geven . zo dat ze koning zal worden . licht eraan wat krijg ik er voor ? hmmmm 25% ? . 50% nooit 45% ? nee 605 ok ok 50% ( 50% dus) over morgen is het al dus schiet je op ??jah jah . ik ga wel morgen overmorgen in de middag langs . die andere dag moest ik zien te opvallen bij haar dus ik ging dicht bij haar staan. naar haar lagen . de volgende les uur zat ik naar buiten te staren . tot ik iets horde op de gang het was lola. ik vroeg meteen of ik naar de wc mog gelukkig mog ik en stond ze daar ook nog is. wat moet je van me ? ik .. ik wil .... ik wil gewoon met je naar de bal . raar eb vragend keek ze me aan en zei je maakt een grapje zeker. nee. oke dan. mooi . lachend lopen we terug naar de les. die andere dag zochten ik en me zus haar op . der huis was aan de rand van de stad en zat meer los dan vast maar goed we liepen naar binnen en me zus brengde haar naar boven. wel 3UUR later kwamen ze naar beneden . ze was mooi ik vroeg nog waar is lola. ze was zo mooi haar paardestaartje was weg in plaats daarvan een blond haarstukje dar over der schouders hing . der bril was vervangen door lenzen . en een rode / goude jurk maakte de plaatje heel . nu jij nog zei me zus. ik kreeg een strak zwart pakje aan (dat me goed bleek te staan volgens haar maar ik kreeg geen adem)een uur later gingen we naar school . de kantine was veranderd in een zaal waar je u kunt tegen zeggen . en een klein bandje stond muziek te luisteren . we liepen voorzichtig naar binne. overal hoorde je wel omg (o me god) is dat lola?? paardelove.r?? voorzichtig gingen we dansen . de enne nummer na de ander. we keken elkaar diep in de ogen . oke jongens en meisjes zei de conrectur. de moment is hier we gaan bekend maken wie de koning en konining van he bal zijn . de koning is geworden ......(anoniemus) IK DUS . en de konining is geworden . wow lola! verbaast komt ze met mij de poduim op . en nu dan een speciaal romantische nummertje voor de koning en konining slowend stonden we daar op de podium de helle avond lang. de maandag daarop was weer gewoon ik stond met gijs en joris geld te tellen. en lola kwam in der oud staat terug. hoi .....)anonimus) IK DUS WEER . lagend draaide ik me om samen met gijs en joris . boos/verdrietig tikt ze bijh me op de schiouder. blijf van me af engerd. tranen in der ogen rende ze de school plein af achter volgd door der vriendinnen. laat hem tog hij is een lul een grote lul . lagend loppen gijs joris en ik de school gebouw in .




meiden ik waarschuw jullie hier zijn meer jongens van dus geloof nooit alles wat ze zeggen dit is maar een verhaal (niet egt dus ) maar het kan wel echt zijn en mischien nog wel erger nogmaals ik waarschuw jullie allemaal GELOOF NOOIT ALLES..
anonimus

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online