Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Vies Broodje
Ik was in de zomervakantie in turkey en bij het ontbijt liggen allemaal lekkere dingen, mijn vader vind van die euhm...hoe noem je dat ook alweer?
veta...ja het heet veta volgens mij maar zeg maar gewoon geitenkaas.
in ieder geval mijn vader vind veta dus heel erg lekker en ik vind het super goor.
mijn vader zij altijd:
heb je het wel eens geproefd dan?
nee natuurlijk heb ik het niet geproefd!!!
toen in turkey pakte ik bij het ontbijt dus een broodje maar ik was nog best wel moe en dacht dat het een gewoon broodje was, niet dus...het was een vies veta broodje.
ik wist het niet en ik zat gewoon aan tafel dat broodje te eten, en omdat het veta pas in het midden zat proefde ik het nog niet want ik had nog maar 1 hap genomen.
toen kwam mijn vader eraan en ging hij met een big smile op zijn gezicht voor me zitten, ik vroeg nog:
Is er iets?
nee hoor antwoorde mijn vader en hij begon gewoon te eten.
toen nam ik nog een hap en met die hap kwam ik bij de veta, mijn slaperige kleine oogjes werden zo groot als tomaten en mijn vader schoot in de slappe lach omdat hij dus wist dat het een veta broodje was.
toen ben ik als een race auto naar het toilet gerend en heb ik alles wat ik had opgegeten uit gespuugd in de WC
ik had de heledag geen zin meer in eten behalve toen het diner begon had ik toch wel trek.
verder de vakantie keek ik gelijk weg als ik s'ochtens de tafel met veta broodjes en gewone stukken vetakaas zag steen.

Het was zoooooo goor, als je denk dat je veta niet lust kan ik je verzekeren dat je het nooit moet proberen want je hebt de heledag lang nergens zin meer in tenminste dat had ik wel!!!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online