Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

uitdaging
Het is al even geleden dat ik je gezien heb. Af en toe een mailtje of even op msn.
Ik mis je lichaam en wil je weer voelen.
Stuur je een sms waar je bent maar krijg geen reactie.
Ik ga douchen om af te koelen en neem voor de zekerheid mijn mobiel mee.
Onder de douche krijg ik een sms van je.
Je bent in de stad met je collega’s wat drinken. Als ik in de buurt ben zie je me wel en kom je eraan.
Krijg meteen een sms erachteraan dat je geil bent en ik moet weten waar ik aan begin als ik kom…
Ik kleed me snel aan, trek een lange leren jas van de kapstok en ga naar de stad. Na een half uur ben ik op het plein waar jij ergens in een café zit.
Krijg een sms van je. Ik zie er geil uit met mn hoge zwarte laarzen en leren jas aan. Ik lach, jij ziet me maar ik heb geen idee waar jij bent.
Weer een sms. Ik moet op het bankje onder de kapotte lantaarnpaal gaan zitten en wachten op het volgende sms’je.
Ik doe wat je van me van me vraagt en ga zitten.
Krijg weer een sms. Je vraagt of ik geil ben. Zo nee, blijf ik zitten zoals ik nu zit, zo ja dan wil je dat ik mezelf ga strelen. Ik kijk snel om me heen en weet dat jij naar me kijkt. Ik ben zo geil dat ik mij handen onder mn rok laat verdwijnen.
Begin mezelf te vingeren. Krijg gelijk een sms. Stop! Ik moet opstaan en recht voor me de winkelstraat inlopen.
Ik sta op en loop het plein over richting de straat.
Weer een sms. Over 50 meter het kleine steegje inslaan.
Ik sla het steegje in en blijf even staan.
Het is hier donker en vies. Maar voor ik me kan bedenken wordt ik vastgegrepen en meegetrokken.
Voor ik kan gillen heb je je mond al op de mijne gedrukt. Je handen vliegen over mijn lichaam.
Ik kijk in je ogen en zie dat je een spel speelt.
Je duwt me iets van je af en wilt dat ik je laat zien wat ik aanheb. Ik doe mn jas open en je ogen dwalen over mijn lichaam. Je draait me om en duwt mn rok omhoog.
Met een ruk trek je mn slip kapot en gooi je hem aan de kant.
Ik kijk je aan maar zeg niets. Vervolgens maak je mijn rok los. Ik schrik en wil wat zeggen maar je duwt je hand op mn mond. Alleen als er iets gevraagd wordt, zeg je. Ik knik. Je kus me zacht op mn mond en het spel gaat verder.
Mijn rok verdwijnt in je jaszak, net als mijn shirt en mn bh. Ik sta naakt voor je, heb alleen mn jas en laarzen nog aan.
Je knoopt mijn lange jas dicht en je hand verdwijnt even tussen mijn benen.
Ik kreun.
Je duwt me naar beneden en ik moet je pijpen. Je pakt mn haren vast en bepaalt het tempo.
Ik voel dat je bijna gaat komen. Je trekt me weer omhoog.
Pakt mijn hand en duwt me richting winkelstraat.
Ik wil je tegenhouden maar je slaat me hard op mn billen. Ik loop door en voel hoe je mijn billen blijft strelen.
Snap niet waar je heen wilt maar op het plein zeg je dat je je collega’s hebt gezegd dat je mij ging ophalen en dan nog even een biertje kwam drinken.
Verschrikt kijk ik je aan. Je zegt dat je collega’s weten van mijn bestaan. Je doet de deur open van een klein cafeetje. De muziek staat zacht en je loopt richting een paar mannen. Ik wordt bekeken en je stelt me voor.
Ik ga zitten op een kruk. Jij staat achter me en zegt dat de achterkant van mn jas over de zitting moet vallen. Ik zorg dat mn jas zit zoals jij dat wilt. Zacht kus je me in mn nek.
Je bestelt een wijntje voor me.
Na een paar wijntjes is de spanning iets minder en begin ik je uit te dagen.
Loop even naar de wc. Kijk in de spiegel en wil weer naar binnen lopen.
Opeens wordt ik weer vastgegrepen en de mannentoilet ingeduwd. Je duwt me voorover en ik voel je harde lul in een stoot in mn kutje gaan. Ik kreun en je trekt me hard aan mn haren naar achteren.
Jij bepaalt wat er gebeurt vanavond en niet ik, krijg ik te horen. Je slaat me een paar keer hard op mn billen. Je draait me om en ik moet met mn benen wijdt voor je gaan staan.
Je pakt uit je jaszak een klein speeltje op afstandsbediening en duwt de balletjes bij me naar binnen.
Als proef druk je op een knop en de balletjes beginnen te trillen.
Je zegt dat als ik iets doe wat je niet wilt je de balletjes hun werk zult laten doen en er me nog meer te wachten kan staan. Vooral wil je absoluut niet dat je collega’s iets merken.
Je doet de deur weer los en ik loop de kroeg weer in.
Jij blijft nog even wachten.
Een van je collega’s komt na me toe en biedt me nog een wijntje aan.
Vervolgens begint hij me uit te dagen en vraagt naar jouw.
Ik weet dat ik hier niets over mag vertellen en je collega komt steeds dichter bij.
Ineens voel ik de balletjes trillen en ik schiet iets achteruit.
Kijk achterom en zie jouw staan praten met iemand en je blik ik op mij gericht.
Als je collega nog een poging doet laat je de balletjes nog sneller trillen.
Ik houdt het niet meer en ga snel op een kruk zitten.
Je collega geeft niet op en blijft bij me hangen.
Ik sta op en loop richting het kleine donkere dansvloertje.
Je laat de balletjes stoppen met trillen maar ik zie aan je dat je het niet leuk vind.
Terwijl ik aan het dansen ben sta ik me te bedenken wat je deze avond nog meer in petto hebt.
Je komt aanlopen en drukt me steeds verder achteruit.
Voel je hand tussen mijn benen gaan en je trekt zachtjes de balletjes uit mn natte kutje.
Ik wil weer naar voren komen maar je houdt me tegen.
Voel iets kouds tussen mn benen en realiseer me dat je weer een stapje verder gaat.
Je duwt een kleine dildo in mn kutje en laat me weer een afstandsbediening zien.
Krijg de opdracht om meteen achter je aan te lopen. Jij hebt de dildo al op trillen gezet.
Ik loop achter je aan een leeg zaaltje in. Je zegt me dat ik onder geen enkele voorwaarde klaar mag komen voordat jij dat zegt.
Als ik wil weglopen pak je mn arm en duw je me over de leuning van een stoel. Mijn jas duw je omhoog.
Je handen gaan over mijn billen en je vinger komt zachtjes in mn kontje. Ineens voel ik hoe je de balletjes die eerst in mn kutje zaten nu in mn kontje duwt.
Je trekt me overeind en zet beide op trillen.
Je vinger laat je over mn klitje gaan. Ik wordt gek van verlangen en wil klaarkomen.
Maar ineens is je hand weg en als ik omkijk zie ik nog net de deur dichtgaan.
Ik loop weer terug naar jouw en hoor je zeggen dat wij zo weggaan.
Ik krijg nog een wijntje van je collega maar gelijk zet jij de afstandsbediening iets hoger.
Ik kan niet meer weigeren en pak het glas toch aan.
Je fluistert in mn oor dat ik daar straks straf voor krijg en gelijk voel ik beide vibi’s op volle toeren gaan.
Na een paar minuten zet je ze zachter en lopen we samen naar buiten. Jij blijft met de afstandsbedieningen spelen en ik loop kreunend naast je.
We lopen de stad uit richting mijn auto als ik je zeg dat ik niet meer mag rijden. Jij ook niet trouwens.
Je vraagt me of ik vannacht thuis weg kan blijven en ik bel op om te zeggen dat ik bij een vriendin slaap. Ook jij belt naar huis dat je bij een collega blijft slapen.
Je belt een hotel in de buurt dat je een kamer wilt vanavond en dat blijkt geen probleem.
Ik pak wat spullen uit mijn auto en jij uit die van jouw.
Je duwt me tegen de auto aan en laat je handen over mijn lichaam gaan.
We lopen richting hotel en onderweg speel je met de vibi die in mn kontje zit.
Op een rustig stukje trek je hem uit mn kontje en pak je uit de tas die je uit de auto hebt gepakt een groter exemplaar. Deze duw je onder het lopen in mn kontje en je trekt vervolgens de vibi uit mn kutje die je vervangt door je vingers.
Zo lopen we door tot aan het hotel.
We krijgen een kamer aangewezen en lopen de hotelkamer in.
Zodra de deur dicht is trek je mijn jas open.
Je duwt me richting bed en ik moet op mn handen en knieën aan de rand van het bed gaan zitten met mn kontje richting jouw. Jij kleed je uit.
Je komt achter me staan en je begint met de vibi in mn kontje te spelen. Onverwachts sla je me een paar keer hard op mn billen en zegt dat ik nog straf had verdient.
Stil blijf ik zitten wachten op wat komen gaat.
Na nog een paar tikken op mn billen trek je vibi uit mn kontje.
Ik moet me op handen en knieën opdraaien en je duwt je harde lul diep achter in mn keel.
Ik pijp je hard en diep. Je kreunt en ik voel dat je klaar gaat komen. Je houdt mijn hoofd vast en duwt je lul diep achter in mn keel en spuit al je zaad in mn keel.
Ik moet alles doorslikken. Je trekt je lul weer uit me en ik moet me weer omdraaien.
Jij komt naast het bed staan en trekt jezelf af. Gelijktijdig duw je een grote vibi in mn kutje. Deze staat op de snelste trilstand.
Ik moet op mn rug gaan liggen. Je duwt mijn benen de lucht in en een vinger verdwijnt weer in mn kontje.
Ik kreun en je trekt vibi ui mn kutje.
Ik voel hoe je harde lul in mn kutje glijdt en je voert het tempo snel op. Nog iets verder duw je met je lichaam mn heupen omhoog en als ik zacht weer naar beneden glijd voel ik hoe je een dikke dildo mn kontje in laat glijden.
Ik schreeuw van schrik en genot.
Als straf hiervoor duw je hem in een keer in mn kontje en neuk je me hard en diep.
Je draait me op mn buik en terwijl je je lul in me duwt heb je met je hand de vibi vast die hetzelfde tempo meegaat in mn kontje.
Ik wordt gek van geiligheid en smeek je of ik klaar mag komen.
Je trekt me omhoog en in een beweging haal je je lul uit mn kutje en duwt daar de vibi in terwijl je harde lul in mn kontje komt.
Ik krijg toestemming om klaar te komen en binnen een paar seconden kom ik schreeuwend klaar terwijl jij al je sperma in mn kontje spuit.
Tijd om bij te komen geef je me niet. Je trekt me overeind en we lopen naar de douche.
Ik wil de vibi uit mn kutje halen maar dat wil je niet hebben. Je zet de trilstand weer op de hoogste stand en onder de douche mag ik je weer heerlijk pijpen.
Als je lul weer stijf is zak jij door je knieën en begin je me te beffen. Vibi laat je lekker in en uit mn kutje gaan.
Ik sta op het punt weer bijna klaar te komen en je zet de douche uit.
Ik moet op de deksel van de wc gaan zitten met mn benen wijdt. Je kijkt toe hoe ik mezelf klaar laat komen.
Je lul duw je weer in mn mond.
Vlak voor ik klaarkom moet ik stoppen en wachten. Jij loopt weg en komt terug met een paar speeltjes.
Nee, alsjeblieft, niet weer, maar je hebt geen pardon.
Duwt de balletjes weer in mn kontje en zet ze volop op trillen.
Zie dat je meer vast hebt. Je legt me over je knie en duwt ook een kleine vibi in mn kontje. Ook deze trilt volop.
Ik wil omhoog komen maar een klap op mn billen doet dit tegenhouden.
Voel hoe je handen even mn borsten masseren om vervolgens een grote dikke vibi in mn kutje duwen.
Ik kreun en voel hoe je jezelf aan het aftrekken bent terwijl ik weerloos over je knie lig.
Je trekt me omhoog en ik zit op mn knieën voor je terwijl je je lul in mn mond stopt.
Weer verbiedt je het me om klaar te komen. Jij spuit je heerlijke zaad weer in mn mondje.
Je legt me weer over je knie en trekt de kleine vibi’s uit mn kontje om ze te vervangen door een hele grote. Ik kreun.
Je trekt me overeind en neukt me met twee vibi’s terwijl je tong mn klitje likt.
Je duwt me zo mee nee het bed en blijft me doorneuken. Je laat me klaarkomen maar stopt niet.
Je blijft doorgaan en keer op keer kom ik klaar. De tranen lopen over mn wangen van vermoeidheid.
Na een tijdje stop je en trek je me tegen je aan. Na een innige kus vallen we in slaap.
In de ochtend wordt ik wakker en draai me op mn buik.
Voel iets nats tussen mn billen maar heb nog niets de puf te reageren.
Ineens voel ik hoe je een lekkere dikke vibi in mn kontje heb geduwd en hem gelijk op volle trilstand hebt gezet.
Je draait me om en je lul komt in mn mond. Je duwt een kussen onder mn heupen en een tweede vibi vult mn kutje. Zo begint de volgende morgen gelijk gevuld in 3 gaatjes en ik weet dat als de ochtend zo begint ik nog lang niet weer weg ben hier…




















Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online