Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

sex in het zwembad
Het is vroeg in de ochtend en ik heb me voorgenomen te gaan sporten.
Stiekem hoop ik dat jij er ook bent, maar je hebt mn mail niet beantwoord dus ik heb geen idee.
Neem ook een bikini mee voor het geval dat ik de gezamenlijke sauna nog in wil gaan en dat moet met zwemkleding.
Stap in de auto en rij naar de sportschool.
Daar aangekomen merk ik dat het heel rustig is. Kleed me om en stap op een fiets voor een warming-up.
Heb mn mp3 speler meegenomen en na een tijdje merk ik niet veel meer om me heen.
Doe mijn gebruikelijke rondje en eindig met buikspieroefeningen.
Ineens voel ik een hand op mijn buik en als ik mn ogen open doe kijk ik recht in die van jouw.
Ik schrik even en jij laat snel je hand naar beneden zakken. Ik moet een kreun binnen houden en je staat lachend op.
Ik wil net gaan uitlopen als je me begint uit te dagen. Doe nog extra een paar apparaten en ga veel later dan normaal uitlopen.
Jij komt naast me staan en we zeggen bijna niets.
Als we klaar zijn lopen we samen richting kleedkamer. Vlak voor ik naar binnen ga kijk ik over mijn schouder en zeg dat ik nog de sauna in ga.
Als ik even later de sauna in loop zit jij hier al.
Er zit nog een vrouw. Ik ga vlakbij je liggen en zie dat je loopt te geilen op die andere vrouw.
Ik loop na een tijdje de sauna uit en als ik langs je heen loop laat ik mijn ene hand over je lichaam gaan terwijl de wijsvinger van mn andere hand in mn mond zit.
Kijk je uitdagend aan en ga even relaxen.
Vervolgens loop ik naar de stoomcabine. Ik weet dat jij ziet dat ik hier heen ga.
Ik doe mijn ogen dicht en geniet van de rust.
Het duurt niet lang als de deur open gaat. Ik doe mijn ogen niet open want ik weet dat alleen jij dit maar kan zijn.
Twee tellen later voel ik je mond op de mijne en grom je zachtjes.
Ik kus je terug en je gaat naast me zitten.
Ik pak je hand en even zitten we zo naast elkaar.
Al snel voel ik hoe je met je hand over mijn been begint te bewegen.
Als vanzelf doe ik mijn benen iets uit elkaar en geniet.
Je hand bereikt mijn broekje en je duwt hem iets opzij.
Opeens kom je voor me zitten en voor ik het goed en wel besef voel ik je tong tussen mijn benen.
Ik geniet en laat dit duidelijk merken. Ik sta op het punt om klaar te komen als we iemand horen.
De deur gaat open en iemand komt binnen.
Omdat er zoveel stoom hangt kun je niets en niemand zien. Je trekt me daarom omhoog en laat me bij je op schoot zitten. Als ik ga zitten voel ik hoe je hand onder mijn billen zit en me gelijk begint te verwennen. Snel leg je je andere hand op mijn mond zodat ik ons niet verraad.
Je laat me heerlijk en in stilte klaarkomen en ik voel hoe geil jij ook bent.
Zo stil mogelijk haal ik je lul uit je broek en duw hem in een stoot in mn kutje.
Ik begin je te berijden en al snel voel ik je hete sperma in mn spuiten.
Ik sta op en loop meteen weg. Iets later volg jij.
Je geeft me een kus en ik zeg je dat ik nog even naar het zwembad wou gaan. Je vraagt of je mee mag.
Ik kijk je aan en zie de blik in je ogen en weet dat je wat in petto hebt…
Ja natuurlijk mag je mee.
Je zegt dat ik even moet wachten en dat je wat voor me gaat halen.
Al snel kom je terug en geeft me een tasje aan.
Ik herken hem en weet dat je hier je speeltjes voor mij in bewaard. Ben benieuwd wat je wilt.
Je zegt me dat als je me straks in het zwembad tegenkomt je gaat keuren of ik alle attributen gebruikt heb. Ik kijk je vragend aan maar je bent al weggelopen. Nieuwsgierig wat me te wachten staat loop ik naar de kleedkamer en kijk of ik alleen ben.
Dan open ik het tasje en kijk.
Even schrik ik…Jeetje…Jij bent nogal wat van plan…
Zie dat je nieuwe speeltjes hebt gekocht.
Ik doe de kleine tepelklemmetjes op mijn borsten en kijk in de spiegel. Het valt niet echt op. Kan net zo goed een piercing zijn.
Pak de balletje en herken ze nog van de vorige keer en weet dan ook dat jij de afstandsbediening bij je hebt.
Moet lachen en besef dat je alles hebt gekocht met het idee ze ooit in het water uit te proberen.
Als laatste zit er een plug in die ik in mn kontje duw.
Trek mn bikinibroekje weer aan en loop richting het zwembad.
Kijk rond maar zie jouw nog niet.
Loop naar de kant en besluit maar alvast een paar baantjes te trekken.
Na een paar minuten voel ik ineens dat de balletjes gaan trillen. Kijk verschrikt om me heen en zie jouw staan tegen een muurtje aan.
Je lacht en loopt mijn kant op.
Als ik bij je ben glijden je ogen over mijn lichaam en zeg je me dat je me even moet keuren zo.
Eerst nog een paar baantjes zwemmen.
Je zwemt met me mee en af en toe voer je het tempo op van de balletjes of zet je ze weer zachter maar nooit helemaal uit.
We lopen naar het bubbelbad.
Hier zit ook een oudere man in. Het interesseert je niet en je begint me te zoenen. Ik zie de man na ons kijken maar hij gaat niet weg.
Je zegt dat je gaat controleren of ik het tasje helemaal heb leeggemaakt.
Ik zie je naar de man kijken en opeens vraag je hem of hij wil helpen.
Verschrikt kijk ik je aan maar weet dat jij bepaalt.
Je zegt de man te controleren of de tepelklemmetjes op hun plek zitten.
Gretig trekt hij mijn bh naar beneden en trekt aan de klemmen. Ik kreun en gelijk laat jij de balletjes harder trillen. Geen geluid, ik ken de regels…
De man streelt mijn borsten en slaat ineens over mijn tepels. Ik doe mijn ogen dicht en probeer geen geluid te maken.
Nu wil je even kijken of de balletjes hun werk goed doen.
Je trekt mijn broekje uit en ik voel hoe je de balletjes uit mn kutje trekt.
Je zegt dat wat ik ook doe, ik absoluut niet mag klaarkomen.
Ik kreun en knik. Je vingers gaan in mn kutje en je begint me te vingeren.
Je vraagt de man om de balletjes weer terug te duwen.
Hij laat dit niet twee keer zeggen en duwt mijn benen uit elkaar. Een voor een duwt hij de balletjes naar binnen en duwt hard op mn klitje. Ik wordt gek van verlangen.
De man vraagt of ik hem mag aftrekken van jouw maar dat wilt je niet hebben.
Hij mag meedoen om mij gek te maken maar meer niet. Intussen kijk je mij aan.
Opeens kom trek je me na je toe. Je duwt me zo dat ik kan zien of er iemand aankomt.
Ik moet je waarschuwen als dit het geval is maar het is heel rustig zo vroeg op de ochtend.
Mijn kontje wordt omhoog geduwd het water uit. Voel hoe je in een keer de plug uit mn kontje trekt.
Ik kreun wat me meteen een harde klap op mn kontje oplevert. Gevolgd door nog een klap.
Besef dat jullie met z’n tweeën mijn kontje rood aan het slaan zijn. De tranen schieten me in mn ogen.
Voel hoe intussen de plug in en uit mn kontje wordt gehaald. Ik blijf zo stil mogelijk liggen en laat alles over me heen komen.
Wordt nu aan alle kanten vastgepakt en krijg nogmaals te horen geen geluid te maken.
Mijn benen worden naar achteren getrokken en ik lig nu languit voor jullie.
Mijn tepelklemmen worden vastgepakt en ik kan nog net een kreet binnen houden.
Je zet de balletjes in mn kutje op volle stand en ik weet dat je wacht tot ik kreun of heerlijk klaarkom.
Op beide staat een straf te wachten.
Als de vreemde man over mn klitje gaat kan ik een kreun niet meer tegenhouden.
Meteen voel ik weer hoe handen hard op mn billen slaan.
De plug wordt uit mn billen gehaald en er komt meteen een paar vingers voor in de plaats.
Ook de balletjes maken plaats door vingers.
Voel dat ze niet van jouw zijn en weet dat de man zijn lusten op mij botviert.
Hoor dat jij hem aanwijzingen geeft.
Na een paar minuten zo te zijn genomen wordt ik op de rand van het bubbelbad gezet en mag de man mij klaarbeffen van jouw.
Ik kijk je verbaasd aan en zie je gemeen lachen. Sta nu voor een tweestrijd.
Kan nu al mijn geiligheid eruit laten komen en die man de ochtend van z’n leven geven, wetende dat je me daarvoor zult straffen of koste wat het kost niet klaarkomen.
Maar als de man begint weet ik al dat ik klaar ga komen.
Ik kijk je aan en zie hoe je meegeniet.
Na een paar minuten kom ik klaar en de man trekt zichzelf af en spuit alles over mijn borsten.
Hij bedankt je en loopt weg.
Je komt naar me toe en kust me. Ik kus je terug maar gelijk knijp je in mn tepelklemmen.
Ik weet toch dat me nog wat te wachten staat? Ja, antwoord ik en geniet van de macht die je over mij hebt.
Je duwt de plug weer in mn kontje en de balletjes in mn kut en loopt richting de wildwaterbaan.
Ik volg je gelaten.
We gaan de wildwaterbaan in en in het stuk buiten zit een sterke stroomversnelling.
Vlak voor we dit stuk naderen trek je me naar je toe en vervangt in een beweging de plug door je lul.
Mijn kreun gaat verloren omdat je mijn hoofd onder water duwt.
Ik kom weer boven en je neukt me alsof je leven er vanaf hangt.
Na de stroomversnelling komt een rustig stuk met relaxbanken en al neukend neem je me mee.
Je duwt me voorover en blijft me diep neuken. Elke keer als ik geluid maak duw je mijn hoofd onder water.
Je hebt ook de balletjes weer aangezet. Je hebt door dat ik het niet meer kan volhouden en geeft me toestemming klaar te komen.
Voor de zoveelste keer kom ik heerlijk klaar.
Je draait me om en kust me en trekt me tegen je aan. Uitgeput blijf ik even tegen je aanhangen.
Je duwt de plug weer in mn kontje en trekt langzaam de balletjes uit mn kutje.
Je neukt me nu diep in mn kutje en komt al snel heerlijk klaar.
Uitgeput blijven we hier liggen en ik kruip bovenop je.
Je begint plagend met de plug te spelen en al snel voel ik je lul weer omhoog komen.
Ik haal diep adem en pijp je onder water.
Je bent zo geil dat je al snel weer klaar komt.
Na een tijdje duw je de balletjes weer in me en zwemmen richting uitgang.
Je trekt me mee een ruime kleedkamer in en duwt me op mn knieën.
Ik pijp je heerlijk en langzaam.
Je trekt me overeind en duwt me voorover.
Je neukt mn kontje en kutje nog een keer en spuit je sperma over mijn gezicht.
De tepelklemmen mogen af maar je wilt dat ik de plug en balletjes laat zitten.
We kleden ons aan maar ik mag mn slip niet aandoen van je.
Die houdt je als aandenken.
We lopen naar buiten richting onze auto’s.
Daar zien we de vreemde man met een jong grietje staan.
Hij kijkt ons aan met de vraag of we willen meedoen…
Ik twijfel maar voor ik iets kan zeggen voel ik de balletjes trillen en je zegt me heel duidelijk dat jij dat wel bepaalt.
Het meisje kijkt verbaasd maar heeft vlak daarvoor de man verleid en gezegd dat ze genomen wou worden.
Maar jij wilt niet hier. We gaan met z’n vieren richting een hotel. In de auto wordt het meisje de spelregels uitgelegd waarvan de belangrijkste is: Geen geluid!
Als we uit de auto stappen loop je naar het meisje en zoen je haar. Ze schrikt maar duwt je niet weg.
Je hand verdwijnt onder haar rokje en je trekt haar slip uit.
Als ze wil tegenspartelen zegt de man dat zij moet doen wat jij wilt.
Je duwt haar tegen de auto en duwt voor straf dat ze niet wou luisteren je vingers in haar kontje.
Trekt mij naar je toe en trekt de plug uit mijn kontje en duwt hem bij haar naar binnen.
Ze kreunt en de man knijpt hard in haar borsten. De straf hiervoor krijgt ze binnen zegt hij.
Je pakt een tas uit je auto en het meisje kijkt vragend. Ik weet wat hier allemaal in zit.
We boeken een kamer voor de rest van de dag en een nacht.
Het meisje protesteert dat ze wel thuis wil slapen maar belt al snel naar huis dat ze bij een vriendin slaapt.
Zodra ze ophangt moeten wij ons uitkleden, naakt op het bed gaan zitten met onze kontjes de lucht in.
Bij het meisje steekt de plug nog in haar kontje. Ineens wordt zij hard op haar billen geslagen door jullie en wordt haar verboden geluid te maken.
Ook haar borsten krijgen de volle laag. Haar hele kontje is rood en haar tepels opgezwollen.
Stil laat ze haar straf over zich heenkomen.
Je trekt zacht de balletje uit mijn kutje.
Ik lig nog steeds naast haar in dezelfde houding.
Voel iets nats over mn kontje gaat en krijg een dikke vibrator in mn kutje en kontje geduwd.
Terwijl jullie haar blijven straffen laten jullie mij klaarkomen naast haar.
Na een tijdje wordt ze met rust gelaten en mag ze jullie pijpen.
Na lang wachten mag de man mij eindelijk neuken. In alle gaten, hoe hij maar wilt, zeg je.
Het meisje moet toekijken en jouw blijven pijpen.
Als ze dit even vergeet pak je haar hoofd en neuk je haar diep achter in haar keel om je sperma te spuiten.
Ze kreunt en ze moet je lul schoonlikken.
De man komt klaar in mijn kontje.
De man zegt dat jij nu mag.
Je roept het meisje en die moet de sperma van de vreemde man uit mn kontje oplikken.
Ze begint hier meteen aan, bang voor meer straf.
Vervolgens kijk je toe hoe ik haar bef en haar laat klaarkomen.
Ik moet weer op mn handen en knieën gaan zitten en je legt het meisje op haar rug.
Vervolgens krijgt zij twee vibrators in haar en de vreemde man neukt haar mondje.
Je neukt mij op alle mogelijke standjes.
Dan duw je me aan de kant, krijg ik de vibrators van haar in me en neuk je het meisje.
Zo wissel je een paar keer af.
Ik moet je pijpen en zij likt aan je ballen. Je hebt het niet meer van geiligheid en duwt je lul nog een keer diep in me. Je komt klaar en spuit je sperma diep in me.
Het meisje krijgt de volle laag van de man te verwerken.
De rest van de nacht neuken jullie haar en mij. Ook krijgen we regelmatig straf en moeten zij en ik samen neuken terwijl jullie aanwijzingen geven.
’s Ochtends wordt ik wakker omdat je je lul alweer in me hebt gestopt.
Ik zeg niets en laat je je gang gaan. Het meisje begint te kreunen en wordt zonder pardon gestraft door jullie.
Ze moet de rest van de dag bij de vreemde man in de buurt blijven en krijgt tepelklemmen, een vibrator in haar kontje en een grote vibrator in haar kutje.
Hierover krijgt ze een strakke slip met clitoristriller aan.
In het restaurant worden de vibrators op volle trilstand gezet en het meisje mag niet klaarkomen.
Helaas lukt dit niet voor haar.
De rest van de dag blijven alle vibi’s op volle trilstand gezet en komt ze zo vaak klaar dat het niet meer te tellen is terwijl ik de rest van de dag heerlijk verwend wordt door jullie lullen.
Alle sperma die spuit krijg zij in haar mondje.
Als we weggaan krijgt de vreemde man van jouw de opdracht het meisje pas te verlossen uit haar lijden als ze smeekt om meer….

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online