Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Noodstop gemaakt
Noodstop gemaakt


Linda en ik kennen elkaar al heel lang zoals ik in het verhaal LUNCH MET TOETJE heb vermeld. Tot vorig jaar zaten we dus ook samen in de Medezeggenschapsraad. Zij woont sinds vorig jaar niet meer bij ons in het dorp maar in een stad op 10 km van ons huis. Mijn kinderen zitten op school in die stad en gaan dan dagelijks met de fiets. In het najaar ging een van mijn kinderen op schoolkamp. Dat betekent een week naar locatie ergens in Nederland. Vertrek vanaf school met de bus. Aangezien ik flexibele werktijden heb bracht ik mijn kind naar school met de auto. Linda en ik hadden tijdens de MR-periode elkaars mobiele nummers uitgewisseld en we wisselden regelmatig sms-berichten uit.
Toen ik de bus had uitgezwaaid stapte ik in mijn auto en belde haar op. Ik vroeg: Is de koffie klaar? , ik moet nodig plassen en ik ben in de buurt. Ze zei welkom, de kinderen en man zijn net de deur uit, maar ik ben nog niet aangekleed. Ik begon te lachen en zei nou en, maakt mij niet uit, ik ben zo bij je, want ik moet heel nodig. Al lachend verbrak ik de verbinding. Een paar minuten later reed ik bij haar de straat in. Het was buiten een lekkere temperatuur dus ik stapte zonder jas de auto uit. Ik kon de auto niet voor de deur zetten maar helemaal aan het eind van de straat. Ik moest een stukje lopen en net op het moment dat ik de auto op slot deed en weg liep begon het onwijs te regenen. Ik holde naar haar huis en belde aan. Het duurde even voordat ze opendeed zodat ik als een verzopen kat voor de deur stond. Toen ze opendeed schoot ze in de lach en ik eigenlijk ook. Ze liet me snel binnen. Inderdaad was ze nog niet aangekleed en liep ze in een katoenen nachtpon. Na een hartelijke begroeting pakte ze snel een handdoek zodat ik mij kon afdrogen. Ze stelde voor om mijn kleren over de stoel voor de CV te hangen om te laten drogen en hielp me met uitkleden. Ik voelde me wel wat opgelaten maar liet het toe. Zo stond ik even later dus alleen in mijn slip. Terwijl ik snel naar het toilet ging haalde ze een badjas en die sloeg ik losjes om. Zo zaten we gezellig naast elkaar op de bank. We hebben koffie gedronken en gezellig zitten praten en lachen. Ik merkte aan haar dat ze zich toch wel wat ongemakkelijk voelde dat ik er zo bijzat. Af en toe liet ze haar hand even over mijn rug gaan. Op een gegeven moment was het voor mij tijd om te gaan. We stonden op , ik bedankte haar voor haar gastvrijheid. Al plagerig sloeg ik de badjas om haar heen zodat ze dicht tegen mij aanstond. Zo begonnen we elkaar te knuffelen. Ze sloeg haar armen om mijn middel en legde haar hoofd tegen mijn borstkas. Daarna gaven we elkaar de nodige zoenen. Dat zoenen ging al snel over in tongzoenen. Zij begon er mee en ik vond het uiteraard niet erg. Het liet mij dan ook niet onberoerd. Ik merkte dat mijn pik in mijn slip begon te stijgen. Ik voelde me ongemakkelijk, maar Linda ging gewoon door met tongzoenen. Ik pakte haar stevig bij haar billen en drukte haar nog steviger tegen mij aan. De badjas viel op de grond. Zo dicht tegen mij aan kon ze mijn inmiddels hard geworden lul voelen. Ze begon zwaar te ademen, ging met haar hand door mijn borsthaar en liet toe dat ik haar borsten begon te kneden door de stof van haar nachtpon heen. Ik tilde haar pon op om zodoende met mijn hand over haar slip heen te wrijven en duwde haar zo nog steviger tegen mij aan. Heel langzaam deed ik haar nachtpon nog verder omhoog en tot mijn verbazing hield ze me niet tegen toen ik het helemaal uitdeed. Zo stond ook zij in haar slip. Het was een vuurrode string. Haar handen gleden over mijn rug naar mijn kont. En ik ging met mij handen door haar haar. We bleven heerlijk tongzoenen. Ze liet blijken dat ze wel wilde vrijen maar zonder penetratie. Ze duwde me weer op de bank en ging naast mij zitten. Ze schoof mij slip naar beneden zodat mijn lul fier omhoog kon steken. Ze pakte hem met haar hand beet. Ik deed haar slip uit. Daarna ging ze met haar natte kut precies boven mijn gezicht zitten. Ik had zodoende alle gelegenheid haar clitoris te likken. Ik ging met mijn tong over haar knopje en zoog het zo naar binnen. Daarna ging ik met mijn tong haar kutspleet binnen. En likte haar clitoris. Tegelijkertijd hing zij met haar gezicht boven mijn pik. Ze begon mijn harde penis te likken. Ze likte het van onder naar boven en likte daarna de voorhuid. Ze zette haar lippen op mijn eikel en omsloot heel langzaam mijn steeds heter wordende lul. Ze bewoog tergend langzaam haar mond over mijn penis. En ging langzaam heen en weer. Ze voerde voorzichtig het tempo op. Daarbij gebruikte ze ook haar hand. Terwijl ze me aftrok en pijpte ging ik met mijn vinger in haar kut en langs haar clitoris. Met tong en vinger maakte ik haar helemaal gek en zij mij.
We kwamen dan ook ongeveer tegelijk klaar. Het zaad dat ik spoot kwam in haar mond. Ze likte mijn pik helemaal schoon. Moe maar voldaan stonden we op. M’n kleren waren weer droog dus kleedde ik me weer aan. Tenslotte ik moest nog naar m’n werk. Als in een roes stapte ik in de auto. Ik liet haar eveneens verdwaasd achter.





Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online