Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De pop van Lucy
voor:10 jaar duurt 5 minuten of minder

Lucy zat samen met haar ouders in het ziekenhuis,op bezoek bij haar oma die op sterven lag.
Oma vroeg of ze Lucy even alleen mocht spreken de ouders verlieten de kamer.
Oma gaf Lucy een pop en toen ging oma dood.
Toen Lucy thuis kwam zette ze de pop op haar kledingkast.
Ze ging niet douchen,ze ging gelijk naar bed.
Lucy viel in slaap klokslag 12 uur hoorde ze een scheurend geluid.

LUCY,
LUCY,
IK ZIT OP JE KLEDINGKAST,
IK HEB EEN MES,
IK MAAK JE DOOD!!!

Lucy gilde en haar vader kwam de kamer binnen , Lucy zei niks maar wees met open mond naar de pop die nog steeds op de kledingkast zat.
haar vader begreep het niet maar voor de zekerheid begroef hij de pop in de tuin. Die nacht gebeurde er niks meer.

De volgende dag wou Lucy niks eten omdat ze zo bang was.
ze wou weer gelijk naar bed.
ze viel pas laat in slaap.
toen de klok 12 keer sloeg hoorde Lucy weer dat scheurende geluid.

LUCY,
IK ZIT OP JE NACHTKASTJE,
IK HEB EEN MES,
IK MAAK JE DOOD!!!

lucy gilde en haar vader kwam de kamer weer binnen.
Hij zag de pop en schrok dat de pop er weer was vader pakte de pop deed hem in een doos achter in de auto reed 10 kilometer weg van de stad groef een kuil van 5 meter diep en gooide de pop er in en gooide de kuil dicht.
ook die nacht gebeurde er niks meer.

de volgende nacht kon Lucy niet slapen toen het twaalf uur was was ze nog wakker er gebeurde niks Lucy viel in slaap.
iets later hoorde ze het scheurende geluid weer.

LUCY,
IK ZIT OP JE KUSSEN,
IK HEB EEN MES,
IK MAAK JE DOOD!!!

Lucy gilde,
haar vader kwam binnen......






.......maar hij was te laat
Lucy lag op bed........






............DOOD Met naast haar de lachende pop met een mes in haar hand.





NU JE MIJN GEHEIM WEET KOM IK MORGEN AVOND OM 12 UUR BIJ JOU.....


.......OM HETZELFDE BIJ JOU TE DOEN ALS WAT IK BIJ LUCY DEED



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online