Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

die geweldige jongen
*die geweldige jongen*

Het was stil,ik liep langs het golvende water bij de zee.
met me gedachten maar op een iemand ''hem''.. het water klotste tegen me enkels aan maar ik gaf er niks om en liep verder met ''hem'' in me gedachten.

het begon allemaal op die geweldig mooie zomerdag in hoofddorp op de sportschool.
hij deed aan thai boksen en ik was met een stel vriendinnen opweg naar de fitnis zaal, we liepen langs hun ruimte heen en precies om het moment dat ik langs liep keek hij op . en ooohhww wat had hij mooie ogen en lieve lach . ik was er helemaal ondersteboven van .
na wat gekwijlt te hebben liep ik toch maar de fitnis zaal in en ging lekker fitnissen met me vriendinnen.
maar wat zag ik nou na een half uur kwam hij het fitnis gebied in en liep op me af,
''wat gebeurd me nou'' dacht ik .
ik keek hem aan en onze blikken kruisde elkaar.
hij stopte voor mijn loopband en keek me 10 seconden lang aan . waarna hij zijn mond opende en vroeg '' Zou je wat met me willen drinken'' .
ik kon me ogen niet geloven die knappe jongen vroeg mij of ik wat met hem wou drinken.
'' zeg ja trut'' hoorde je me vriendinnen zeggen .
ik knikte zachtjes en verlegen ja en glimlachde lief.
'' oke vrijdag na het sporten?'' vroeg hij en keek me weer aan .
waar knikte ik zachtjes en verlegen ja .
waarna hij weer wegliep naar zijn vrienden .
ik stond daar met knalrode wangen en moest me inhouden om me blijheid te tonen.

De dagen liepen moeizaam en langzaam voorbij maar eindelijk was het dan vrijdag. vanavond zou ik na het sporten wat met hem drinken.
ik had me hele beautycase mee met alles erop en eraan.
ik ging gewoon net als gewoonlijk fitnissen en had om 5 uur met hem afgesproken . om half 5 stopte ik al met fitnis want wou er tiptop uitzien.ik kleden me om en deed normale kleren aan en liep naar de balie waar'' Hij'' al zat te wachten.
hij keek op en ik voelde me helemaal tintelen .
hij stond op en keek me aandachtig en van top tot teen aan .
ik voelde me gefleid en hij knikte goedkeurend. een zacht en gichelende lach kwam op.
'' ga je mee'' zei hij en stok zijn arm uit en ik haakde lachend in en we liepen weg naar buiten .
we gingen bij een leuk en gezellig kroegje wat drinken en we hadden het super gezellig , en ja het moment kwam we dachten het allebei. we kuste elkaar teder en het leek of ik vloog.
om 10 uur zijn we naar zijn huis gegaan en we hebben een tegekke avond gehad.
ik werd de volgende dag wakker en zag een mooie jongen naast me liggen en glimlachde zacht.
ik zag dat het 11:30 was .
''SHIT!'' zei ik zacht en sprong het bed uit . ik moest om 12 uur op me werk zijn . ik ben als een gek de deur uitgerend .
in volle paniek en haast heb ik niet eens gekeken waar hij woonde.

nu loop ik elke dag over het strand en kijk elke dag bij de sportschool of ik hem zie dan kon ik hem mijn nummer geven .
ik ben verliefd geworden op ''hem''
en ik kan er niks aan doen.



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online