Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

familiesex
Ik vader van 35 jaar lag thuis op de bank uit te rusten.
Ben gescheide maar heb twee mooie dochters nu tieners.
Een van mijn dochters die Temara heet riep me naar boven.
Toen ik boven kwam had ze alleen een slipje aan.Ik zei kan het even! denk ook aan mij.
Wat bedoel je papa vroeg Temara. Nou zei ik JIj hier in je blootje.
Heb ik geen mooi lichaam dan. Te mooi Riep ik.
Dat zie ik zei Sonja op eens, mijn andere dochter die naar mijn kruis stond te kijken.
Maar waarvoor riep je me? als ik even vragen mag.
Omdat ik niet kan chatten op de computer.
Zo opgelost zei ik, resette de computer en wilde weer naar beneden gaan.
Sonja, mijn andere dochter, had haar truitje ook uit gedaan. en vroeg wind ik je ook op.
Bij Temara kreeg je een harde.
Temara, riep ja en pakte me in mijn kruis.
Ik kon niet veel meer zeggen, want ze hadden in een mum van tijd mijn pik bevrijd.
Mogen we even, riepen ze beide.
Zo werd ik op de gang even lekker gepijpt en afgetrokken door mijn twee dochters.
He meiden, beneden zitten Susan en jullie stiefbroer Johan.
Nou en, riepen ze, ze zien het toch niet.
En pijpte rustig door.
Temara kreeg in eens een idiee en riep Johan naar boven.
Hij zag dat sonja mij aan het pijpen was en zei wat is hier de bedoeling van, Temara zei jij gaat ook leren pijpen. Dat wilde je toch.
Jij had vorige week in je kamer een film op waar mannen elkaar pijpte.
JOhan knielde voor me neer en pijpte me, hij deed het beter als mijn dochter. Sonja kleede johan ondertussen uit. En Temara duwde haar kut in mijn gezicht.
Laten we ons eerst even allemaal uit kleden en op het bed gaan , zodat we overal bij kunnen riep Sonja ineens.
We begonnen, met elkaar te kussen en daarna neukte we elkaar,d.w.z.Mijn dochters met mij en ik met hun en mijn dochters met Johan en Johan met hun en ik met Johan en Johan met mij.We genoten ervan.Maar toen opeens.
ZO, zei Susan nadat we op het bed met z"n vieren schreeuwend waren klaar gekomen.
Ga jij zo met je dochters en mijn zoon om.
Ja wou ik zeggen en een heleboel meer maar, sonja greep haar al vast en trok haar broekje uit en duwde haar kut in het gezicht van johan en haar lippen op mijn lippen.
Zo, zullen we jouw even flink verwennen zei Sonja.
We trokken met z'n allen haar kleren van haar lijf af en IK mocht haar als eerste flink neuken
Johan duwde zijn pik in haar sterretje terwijl ik haar neukte en ze slaakte een schreeuw van genot en pijn.
Temara en Sonja kuste en tongde en kroonde haar terwijl ze flink hard geneukt werd, door mij en haar zoon.
De jongste Temara riep, ik wil het nog eens proeven.
Ze bedoelde de sperma van mij en Johan.
Ze slikte alles door en werd gekust door ons alle vier zodat we allemaal de sperma proefte.
Voortaan wil ik er wel bij zijn van af het begin zei Susan.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online