Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Sex met de soldaat
Dit verhaal vertel ik nu voor het eerst jullie lezer(s).
Ik ben een jonge-dame die in het leger zit.
Samen met mijn team moesten we naar het buitenland voor een ''missie''.
Het team gestaat als ik snel reken uit zo'n 30 personen.
Waaronder ik.
We gingen in het vliegtuig.
ik beslootnaast Kess ook een jonge meid te gaan zitten. Ze was anders dan mij, zij is meer mannelijk.
Totaal het tegenover gestelde van mij.
Geen make-up,parfun en altijd haar haren in een saaie staart metr haarlak.
Verder is ze best oke.
Verder alle lekkere mannen waarmee ik natuurlijk werk.
En Die zijn niet verkeerd. Mooie lichamen hebben ze stuk voor stuk.
Ik merk vaak dat ik de aandacht trek van de mannen.
Ik ben een fanatiek in mijn werk.
Maar toch wel een ras echte jongemeid.
Cup-D, slank, brede heupen,make up wanneer het kan, haar altijd leuk in model (al zeg ik het zelf).
Naast mij aan de rechterkant zitten Jonal en Don.
Jonal is rustig kijk de kat altijd uit de boom, maar met Don altijd wel een stoere kerel.
En Don, tja een heerlijk sexy man!
Getint een onwijs sexy uitstraling.
Een lekker lichaam vooral zijn buik,nek,arm en rug spieren vallen mij op.
Hij heeft donker haar, wat natuurlijk is afgeschoren. Het komt net iets door.
Heel sexy.
Ik zeg altijd ''hij lijkt op Vin.D'' Maar hij komt er dicht in de buurd.
Ik luiter muziek. Die neem ik altijd mee. Voor als ik tijd over heb.
Kess slaapt, en ik voel dat ik wordt bekeken. en doe langzaam een oordopje uit.
Daarna kijk ik over mijn rechterschouder.
En ja, Don zit mij te bekijken.
Hij kijkt me aan met zijn mooie bruine ogen. Oohh hij maakt me gek als hij zo kijkt. Maar dat mag hij natuurlijk niet weten. Niemand. Ze moesten eens weten. Streng verboden, een relatie of sex met je collaga's (in het leger).
Dat kun je het vliegtuin wel weer terug pakken.
Don begint opeens te praten.
Ik zet mijn muziek zachter zodat ik hem kan verstaan.
Jonal deed ene poging om te slapen, maar door mij en Don lukte het niet echt.
Waarop Don voor de grap zei ''Ga effe wissele met deze dame van plek''.
En Jonal nam het serieus op. Niet dat hij het erg vondt en ging naast Kess zitten.
Ik ging zachtjes naast Don zitten en keek hem diep in de ogen.
Hij vroeg wat ik luisterde en kwam mijn zijn gezicht dicht bij.
Met zijn mond naar mijn oor en zij ''Je zien er mooi uit, je ruikt heerlijk''. Waarop ik opeens kriebels kreeg.
Vervolgens voelde ik een hand op mijn been. ik keen niet, ik probeerde mij te concentreren of niemand het zag. Maar echt iedereen sliep.
Zijn hand ging hoger en hoger. Hij zat bijna tussen mijn benen. Het tintelde en ik werd zelf nat.
''Wil je lekker bij me komen liggen'' Zei Don tegen me. Ik en legte mijn hoofd op zijn sterkte borst.
ik roos zijn heerlijke parfum ik bleef een tijdje liggen. Toen ik naar 13 min opkeek sliep hij, en besloot ik ook te slapen. Ik lag heerlijk tegen hem aan.
Toen ik wakker werd sliep bijna iedereen nog, alleen de baas liep even rond.
Iedreen moest wakker worden voor de landing.
Don werd ook wakker, en keek me nog eens sexy aan. ''Kom je snel weer bij me zitten ik vind je sexy'' ja zei ik tegen hem.
En wisselde snel met Jonal van plek.
De baas nam alles gelukkig goed op.
Die dacht altijd dat ik niks achter de mannen zocht of andersom!
Aangekomen op het kamp, werden we ingelicht over van alles en nog wat. Douchen,eten,slapen,vrije tijd etc.
Hierna hadden we meteen dienst. De dag was zwaar en duurde tot 20.36. Hierna hadden we privetijd. In deze tijd ga je douchen en iets voor jezelf doen.
De meesten gaan aan de achterkant van het kamp bij het vuur zitten praten en verhalen vertellen met wat drinken (alcohol mag niet!)
Ik zat ik mijn woontent. Er stonden er ongeveer 5 er kan denk ik 7 tot 8 man in.
Ik lag natuurlijk alleen met Kess in een tent.
Lekker ruim.
Ik had lekker gedoucht, nouja een beetje een krakkemikkig ding maar wel lekker.
Ik zat in een schone dienst broek en een topje aan, want in de tent was het behoorlijk warm.
En ik zat toch alleen zonder mannen dus het maakt dan niet zoveel uit.
opeens hoorde ik een geluid, en riep wie daar was.
Ik had wel mijn vermoeden dat Kess het was, maar toch.
Opeens hoor ik ''Don, mag ik erin?''.
Ik ik zei ja kom maar gauw dan.
Hij kwam binnen.
Ook hij had ene hempje aan, oooh wat ik die vent toch lekker.
IK miste je al vertelde hij me.
Ik vertelde dat ik lekker rustig vna me tijd wilde genieten.
Hij toonde interesse in wat ik deed, ik vertelde hem dat een brief schreef voor thuis.
Opeens voelde ik me zo heet.
Door hem, door hoe hij zo bij me zat.
Ik begon hem opeens te zoenen.
Zijn tong gleed zachtjes door mijn mond.
Het was heerlijk.
Opeens voelde ik zijn grote handen waarmee hij mijn borsten vast pakte.
Hij likte aan mijn oorlel en heeg in mijn oor.
Ik voelde mijn mijn hand laag op zijn been, lagzaam gleed mijn hand naar zijn kruis.
Ik vloede zijn pik, hij was kei hart!
Die kwam zowat de broek uit.
Opeens trok bij mijn hempje uit en vervolgens binnen 1 seconden mijn bh.
Ook ging zijn shirt uit en zijn heerlijke lichaam drukte hij tegen me aan.
Hij drukte zijn stevige lichaam tegen de mijne en ging op mij liggen.
Ik maakte langzaam een ritme mijn mijn heupen en hij reed tegen me aan.
Al snel troken we de rest van onze kleren uit.
Het was zo spannend, 1 persoon, 1 geluid en we konder het wel vergeten.
Maar we waren allebei zo geil.
Hij lag naakt op me, reed tegen me aan met zijn kei harde pik.
Mijn benen had ik wijd maar hij deed verder niks.
Ik kon alleen maar genieten en denken steek hem erin.
Opeens voelde het heel hard. Hij stak het erin!
Ik maakte langzaam bewegingen en sneller en sneller.
Hij nam me in alle standjes, en vertelde me hoe hij hier over had gefantaseerd.
Ik hield het niet meer en hij stoot steeds harder.
Ik voelde zijn pik groter en dikker worden.
Ik kreunde en kreunde steeds harder.
Ok zijn zware adem hoorde je boven mij uit.
Opeens kwam ik hevig klaar.
En vervolgens hij ook.
Alles spoot hij in me.
Het was heerlijk! We bleven even zo liggen en deden snel daarna onz kleren aan.
Hij gaf me nog ene heerlijke tongzoen en we hebben nog wat gepraat.
Daarna ging hij naar zijn tent.
Kort erna kwam Kess binnen...
Ik deed alsof ik gek was.
Ze wist van niks, niemand!
De volgende dag moesten we weer vroeg op!
Bij de ochtendtraining voor het eten stonden we in ene lange rij.
ik sta toevallig bijna naast Don. In persoon ertussen.
Toen hij langs me liep zei hij ''Je bent gewelig, ik voel iets voor je, ik vond het echt heerlijk''.
We hebben dit ene hele lange tijd volgehouden, het was ontzettend spannend. We hebben op verschillende plekken sex gehad.
En niemand weet er iets van.










Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online