Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de laatse date
Het mag niet, het is verboden! Onze gevoelens voor elkaar zijn zo verkeerd…maar gevoel kun je niet sturen.
Een paar weken geleden hebben we beiden besloten om geen contact meer te hebben. Jij bent hier beter in dan mij. Af en toe stuur ik nog een mailtje, bellen en sms’en doe ik niet meer. Nooit reactie.
Deze ochtend open ik zoals gewoonlijk mijn mail en mijn hart slaat een slag over.
Een mailtje van jouw.
“He moppie, heb net je laatste mail nogmaals gelezen. Wil nog 1 keer onze dromen waarmaken. Vanavond om 21.00 uur op onze plek.”
Snel denk ik na, onze plek? Welke bedoel je?
Stuur je een mail terug met de vraag waar je bedoelt.
Krijg meteen een mail terug. “Denk maar aan vroeger.”
Meteen weet ik waar je bedoelt. Het schoolplein.
Kijk op de klok en bedenk me dat de dag nog heel lang duurt. Ga eerst aan het werk maar kan mn kop er niet bijhouden. Ga maar op tijd naar huis vandaag.
Verzin een smoes om vanavond weg te moeten en ben blij dat het vrijdag is.
Krijg in de auto een sms van je; “Plan maar een nacht!”
Jeetje, bel snel een vriendin en zij belooft me te helpen.
Eenmaal thuis belt ze me op en vraagt of ik die kant op kom en blijf slapen.
Thuis krijg ik geen commentaar en ik hang weer op.
Besluit onder de douche te springen en neem uitgebreid de tijd.
Als ik klaar ben smeer ik me lekker in met bodylotion en trek een mooi lingeriesetje aan.
Spijkerbroek en een leuk truitje. Bedenk me dat ik geen idee heb wat je wilt doen vanavond en waar we slapen.
Gooi snel wat kleren in een tas en een make-up tasje.
Trek mn laarzen aan en zeg gedag. Stap in de auto en haal diep adem.
Het is 20.30 uur dus moet opschieten. Het is wel een half uurtje rijden.
Onderweg bedenk ik me dat dit de laatste keer is dat we elkaar zullen zien en voelen.
Onze manier om afscheid te nemen.
Iets over negen parkeer ik de auto. Kijk goed om me heen of ik bekenden zie. Loop het schoolplein op maar zie je nog niet. Stom, niet gekeken of ik je auto zag staan. Kijk om me heen en schrik als ik iemand hoor lachen.
Je staat tegen de muur aan en ik weet weer dat dat de plek is waar we voor het eerst zoenden. Jaren geleden.
Ik loop op je af en je trekt me in je armen. Hef mn mond naar je op en mijn tong vind al snel die van jouw.
Doe mn ogen open en kijk in die van jouw. Bij beiden zien we pijn en verdriet en besef dat we ooit de verkeerde keus hebben gemaakt. Een snik komt uit mijn keel en je veegt een traan van mijn wang.
Al snel veranderd de sfeer en gaan je handen over mijn lichaam.
Na een paar minuten trek je me ineens mee.
Kijk je aan als je een tas pakt. Snap dat jij op de fiets hierheen bent gekomen en we stappen samen in mijn auto.
Ik vraag waar ik heen moet rijden.
Na een paar minuten snap ik ineens waar je heen wilt. Naar de open plek bij een weiland.
Ik parkeer de auto. We lopen naar de plek en gaan liggen waar we jaren geleden ook lagen.
Maar deze keer zeg ik geen nee, ik duw je achterover en begin je te zoenen.
Langzaam laat ik mijn handen over je lichaam gaan en ik zie je genieten.
Mijn tong gaan rondjes over je tepels terwijl mijn handen verder afdwalen.
Ik maak je broek los en schuif deze naar beneden.
Jij trekt je T-shirt uit en je ligt naakt voor me. Ik neem je lul in mn mond en begin je te pijpen.
Je kreunt en je handen zoeken mijn lichaam.
Ik voer het tempo op en voel dat je bijna klaarkomt. Ik kijk je even aan en je wilt terugtrekken.
Je weet dat ik niet mag klaarkomen in mijn mond.
Maar ineens duw ik je weer naar achteren en ga door met je pijpen. Je geniet hier zo van dat je met een paar seconden klaar komt. Je pakt mijn hand vast en samen genieten we.
Dan is het aan jouw.
Mijn kleren liggen al snel naast me op het gras en je tong verdwijnt tussen mijn benen.
Ook je vingers verdwijnen in mijn natte kutje.
Je laat me heerlijk klaarkomen. Mijn handen zoeken jouw lul en ik voel dat je alweer geil bent.
Kruip bovenop je en laat je harde lul zacht in mijn kutje glijden.
Kijk je aan en zie de lust in je ogen. Je pakt mijn heupen en voert het tempo op.
Onze monden vinden elkaar weer en we neuken zoals we nog nooit gedaan hebben.
Beiden komen we nogmaals heerlijk klaar.
Na een tijdje kleden we ons weer aan en lopen naar de auto.
Ik vraag waar ik heen moet rijden en waar we slapen.
Je lacht en haalt je schouders op. Krijg geen antwoord en je pakt mijn autosleutels uit mijn handen.
Jij wilt rijden. We rijden naar een klein hotelletje. Hier brengen we de nacht door. Maar zover is het nog niet.
We gaan stappen zeg je. Ik fris me wat op en werk mn make-up bij.
We lopen naar een grote discotheek in de buurt. Ik ben hier nog nooit geweest maar jij kent de weg.
We lopen door de zalen en nemen wat te drinken.
Ineens hoor ik een bekende stem naast me. Het is Chantal, de vriendin die waar ik behoor te zijn vanavond.
Zij is samen met Erik een vriend van jouw.
Verbaasd kijk i k je aan en ineens besef ik dat zij door jouw op de hoogte is gesteld. Ik geef je een kus en lach. Vraag haar waar ze slaapt en je blijkt ook voor hun een hotelkamer te hebben geboekt.
Jij staat te praten met Erik en Chantal en ik gaan de dansvloer op.
Ik hoor haar snel uit over hoe en wat. Zij was gebeld door jouw. Je had ooit haar nummer uit mijn telefoon gehaald. Geen idee hoe en wanneer. Ze is opgehaald door Erik en verder wist zij ook niets.
We kijken elkaar aan en besluiten jullie twee eens goed geil te maken.
Samen dansen we en zien al snel dat we aandacht hebben van jullie en nog een paar jongens.
Je kijkt toe hoe die jongens naar ons toe komen en met ons beginnen te dansen.
Af en toe kijk ik jouw richting op en zie dat Chantal hetzelfde doet bij Erik.
Een paar van de jongens neemt het voortouw en begint tegen ons aan te dansen.
Kijk jouw kant op maar zie je niet meer. Ook Chantal kijkt verbaast mijn kant op. Zij heeft het ook opgemerkt.
Op dat moment probeert een van de jongens me te zoenen en ik ontwijk hem handig.
Voel achter me iemand aankomen en draai me om. Kijk recht in de ogen. Hardhandig trek je me naar je toe en je drukt je lichaam tegen de mijne. Je mond vind de mijne en je zoent me.
De jongens druipen af en ik zie dat Chantal en Erik ook alleen nog maar oog hebben voor elkaar.
Als de avond voorbij is lopen we met z’n vieren richting hotel.
Jij loopt naast Chantal en ik zie je handen over haar billen gaan. Ik lach bij mezelf en besluit mee te gaan.
Fluister wat bij haar in het oor en ze knipoogt. Wat ben ik blij dat je haar hebt gevraagd!
Zij laat haar handen ook over je lichaam dwalen en jullie raken achterop.
Als ik achterom kijk zie ik dat je haar aan het zoenen bent.
Erik kijkt verbaast maar voor hij iets kan zeggen druk ik hem teen de muur en knoop zijn broek los, haal zijn lul uit zijn broek en pijp hem.
Na een paar minuten hoor ik jullie aankomen en knielt Chantal naast me.
Samen pijpen we Erik naar een hoogtepunt terwijl jij toekijkt.
Zie hoe geil je bent. Weet hoe je hierop geilt.
Trek bij Chantal haar broek uit en pak jouw bij je hand.
Je duwt een been van haar omhoog en je lul verdwijnt in een stoot in haar natte kut.
Al snel kom je klaar. Je geeft me een kus en we lopen verder richting hotel.
Daar aangekomen lopen Chantal en Erik richting de kamer naast die van ons.
Al snel horen we verhitte geluiden uit hun kamer komen en je trekt me naar je toe.
We kleden ons uit en belanden op bed. Je kruipt bovenop me en we beginnen te vrijen.
Zacht, intiem, liefde. We kijken elkaar aan en laten elkaars blik niet los.
Genot, pijn, verlangen, verdriet…
Steeds heftiger vrijen we. Steeds harder, steeds sneller.
We hebben niet door dat Erik en Chantal nog binnen zijn gekomen. We hadden niet de deur op slot gedraaid…
Na een paar minuten horen we Erik kreunen en we kijken verschrikt opzij.
Chantal zit op haar knieën voor hem en heeft hem klaar laten komen.
Jij vraagt haar te komen en legt haar op bed.
Je beft haar totdat ze klaarkomt. Erik heeft zijn lul weer in mijn kutje geduwd.
Ook hij komt weer klaar.
Net zo zacht als ze binnen kwamen verdwijnen ze weer.
Wij vrijen door en komen meerder keren die nacht klaar. Slapen hebben we niet gedaan.
Vroeg in de ochtend gaan we samen douchen en komt het besef dat we elkaar nooit meer zullen zien.
Tranen van pijn en verdriet vermengen zich met het warme water…Sta met mn rus naar je toe en je slaat je armen om me heen.
Als ik omkijk zie ik ook bij jouw de pijn en verdriet. De kus die volgt is eindeloos.
We kleden ons aan en willen gaan ontbijten. Bij de deur ligt een briefje van Chantal en Erik. Zij zijn al weg.
Het ontbijt slaan we maar over, krijg toch geen hap door mijn keel.
We rijden terug naar het schoolplein. De cirkel is rond. Waar het ooit begon eindigt het nu…
Nooit zal ik je vergeten en mijn pijn blijft voor altijd. Maar ook in mijn leven nu ben ik gelukkig, net als jij…

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online