Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

secret rendevous
secret rendezvouz...

het was donderdag avond toen ik richting je huis liep, in mijn hoofd speelde allerlei gedachten...alles geregeld geen bekenden homefront op " overwerk" gezet en de mobiel uit..
Ja allemaal geregeld..jeddum het blijft lastig een secret lover, maar ik heb het er voor over om af en toe eens van iemand anders te genieten.
jij deed de deur open in een voor mij rare outfit..creme kousenvoeten en een zwarte dichtgeknopte kimono..hmmm wel lekker. ik stapte binnen en deed in 1 beweging mijn jas uit
en hing die aan de kapstok.
Jij deed de deur snel achter mij dicht en stond op dat moment met je rug naar mij toe...In 1 stap stond ik achter je en trok je met je rug tegen me aan.. je leunde direct achterover en ik liet mijn
handen over de satijnen stof van je kimono glijden. En zoende je hierbij zachtjes in je nek, je liet je hoofd iets opzij hangen en sloot je ogen en genoot van mijn strelingen.

Je liet je handen langs je lichaam hangen en strekte deze naar achter om op die manier mijn heupen te pakken.
Ondertussen liet ik mijn handen over je kimono glijden en voelde door de stof de zachte bobbeltjes van kant. Ik liet mijn handen over je kleine maar stevige borsten glijden.
Je kreunde zachtjes en probeerde om te draaien, maar dit liet ik niet toe. Zo stonden we dan in je kleine hal, mijn handen gleden over je lichaam zoekend naar de centuur van je kimono.
Deze was snel gevonden en met wat gefriemel aan het knopwerk ging die los en viel je kimono open. Mijn handen hadden nu vrij spel, en ik voelde de zachte gladde stof van je bustier.
Mijn handen gleden koorstachtig over je lichaam....volgde de lijnen van je lingerie naar de knoopjes van je kousen...Heerlijk, je wist waar ik op geilde...geen panties voor mij..
kousen zijn mijn ding...en dan geen kniekousen want dat is een no no en domper op de feestvreugde en een ware afknapper voor mijn persoontje...
Ik ging met 1 hand omhoog en voelde de gladde stof overgaan in kant en voelde 1 bultje in de stof wel heel snel hard worden en groeien...Ja je borsten & tepels waren heel gevoelig
daar was ik al achter. Mijn ander hand gleed tussen je benen en ik voelde de stof nat worden....ongelofelijk ..Iets wat ik niet gewend was een vrouw die zo snel vochtig werd.
Langzaam duwde ik je richting de woonkamer ondertussen je lichaam strelend en zachtjes knuffelend en bijtend in je nek...
Door de deur de woonkamer in, in mij ooghoek zag ik je bankstel staan...hmmm ik kreeg een idee.

Maar voordat ik hieraan toekwam wist je je aan mijn greep te ontfutselen en om te draaien, je armen vlogen om mijn hals en je lippen vonden in no time de mijne.
Dit was geen zoenen meer, je probeerde me te wurgen en duwde je tong keihard naar binnen. Onze tongen vochten een vurig en hard spel, en je kreunde en worstelde...
Ik liet mijn greep op je lichaam verslappen en gleed rustig met 2 handen naar je billen, heerlijk zo'n string...geen stof maar naakte warme huid. langzaam kneede ik je billen.
je kreunde harder en je handen vlogen over mijn lichaam. Naar beneden vlogen je handen, koorstachtig greep je naar mijn kruis. waar een bescheiden 18 cm tegen begon te stribbelen.
Je ander hand kwam erbij en in 2 rukken was mijn riem los. Terwijl onze tongen nog steeds in een vurig gevecht verwikkeld waren...in notime had je mijn knoop van mijn jeans los en de
rits naar beneden. Waar je die snelle soeplese vandaan had zal mij altijd een raadsel blijven. maar twee handen pakte mijn heupen en geleden in band van mijn slip.
Binnen 2 telden duwde je jeans en slip van mijn heupen, en beide gleden langs mijn benen naar beneden. Je handen wachtte hier niet op, 1 hand greep mijn lul vast en rukte eraan
ho ho ik moest je afremmen Rustig..he ben niet van steen en hij is ook niet van elastiek schat zei ik...Je lachte en zei ...sorry............maar ik ben zo geil.
Dat had ik nog niet door zei ik en lachtte een beetje. Jij stapte naar achter en keek me in mijn ogen en liet je door je knieen zakken, terwijl je me in de ogen bleef kijken...
jesus wat werd ik geil. Eenmaal op je knieen kwam je hoofd dichterbij mijn lul....je stak je tong uit gromde en liet in 1 beweging je tong van onder naar boven glijden...
Nu wat het mijn beurt om te kreunen.. je tong gleed weer naar beneden terwijl je blik op mijn gezicht gericht bleef...ik werd er beregeil en zag de bank weer.....mijn plannetje kwam weer
in mijn hoofd. Alleen jij liet het even nog niet toe. Je gleed weer met je tong omhoog, pakte met 1 hand mijn lul en draaide met open mond een rondje met je tong om mijn eikel.
Heerlijk, dit werd het begin van een heerlijke pijpbeurt wist ik. Je lippen gleden over mijn eikel en je hoofd bewoog ritmisch en met je hand in 1 kadans op en neer ..
Ik werd bloed geil en moest op gaan passen. Ik wilde meer dan dit... Ik rommelde met beide benen om mijn schoen uit te schoppen..makkelijk hoor instappers...
Na de schoenen wist ik mij van mijn broek en slip te voldoen.
Ondertussen pijpte jij er lustig op los smakte met je mond, je andere hand kneedde ondertussen mijn zak. Toen liet je mijn lul uit je mond glippen en glibberde langs mijn mast naar beneden.
Je opende je mond weer en zoog mijn ballen naar binnen je ene hand masseerde weer in draaiende bewegingen mijn voorhuid over mijn eikel, en je andere hand gleed naar mijn kont
en ik voelde 1 vinger tegen mijn anus duwen. ik werd megageil maar nee lieverd ...ik wil meer en nu...
Met beide handen die tot dat moment werkloos langs mijn lichaam hadden gehangen, greep ik je hoofd vast. Misschien dacht je dat ik weer verder gepijpt wilde worden..maar nee
Ik trok je omhoog en je moest wel volgen..verbazing was te zien in je ogen...Niet goed stampelde je,....Ik zei niks ...kon niks zeggen en maakte een raar grommende geluid..

Ik trok je tegen mij aan duwde mijn tong in je mond zo diep ik kon...je verstarde en raakte de controle weer kwijt, iets wat ik weer wilde...
Ik duwde je naar achter en in twee stappen waren we bij de bank, ik draaide je om en duwde je over de leuning heen... je reageerde verbaasd verrast niet wetend wat er ging gebeuren.
Met mijn voet duwde ik je benen van elkaar waardoor je met je heupen op de bankleuning kwam te liggen...Op de juiste hoogte van wat ik van plan was.
Je lichaam vouwde zich over de leuning naar voren en je zocht steun met je handen op de vloer en rand van de zitting ..Je hoofd draaide zich.... en je ogen en gezicht keek verbaasd en
afwachtend. Nu dat wachten hoefde niet lang te duren. Mijn ene hand rukte het kleine stukje stof van je string opzij en met mijn andere hand haalde wat speeksel uit mijn mond en
smeerde snel mijn eikel in, ..zekere voor onzekere.
Ik terwijl met mijn duim van m'n ene hand de string opzij hield, leidde ik mijn lul met mijn ander hand naar je hunkerende grotje toe.

In 1 keer duwde ik hem naar binnen, jedum wat was je strak ik kon merken dat daar nog geen baby hoofdje door geweest was..
Je kreunde en je stopte je hand in je mond om niet te gillen...Was ik dan toch te grof geweest, maar ik zag dat je je ogen sloot en je gezicht spieren zich verslapte.weer .
Ik begon je te neuken met lange langzame halen bijna in geheel eruit en daarna weer tot aan de wortel erin... Ik pakte met beide handen je heupen en begon het tempo op te voeren.
je kreunde en kronkelde en door het geweld gleed zachtje de bank naar voren...maar dit remde mij niet af.. Ik zat in mijn kadans en werd egoistisch ik wildde klaar komen.
Ik ramde bijna als een bezetenne op je tengere lichaam in....je kreunde, gromde, kwijlde en ik ramde naast blind van geilheid.... toen voelde ik je verstarrren je kut kneep
mijn lul haast fijn...strakker kon toch niet. je gilde. En vanuit mijn tenen kwam mijn orgasme opborrelen...en ik ontlaade mijzelf diep spuitend in je kut...
Er leek geen einde aan te komen. Maar aan alle dingen kwam een eind ..ik verslapte en liet me over je lichaam voorover vallen...de bank kraakte even...dat waren leuningen nou
eenmaal niet voor gebouwd.. Mijn lul floepte uit je doosje en ik kwam overeeind en liet mij in in 2 stappen naast je op de bank ploffen... Jij bleef even over de leuning hangen
en gleed daarna als een slang over de leuning van de bank naar mij toe. Je kroop tegen mij aan, en begon mij onder mijn hemd en shirt te strelen...Geen eens erg in gehad dat ik dat nog
aan had. ik liet mijn hoofd op de leuning zakken en sloot mijn ogen genietend van het moment.....En hoorde je zachtjes zeggen, .." .volgende ronde maar gewoon in bed" .........
pffffff dacht ik dat word nog echt overwerken vanavond..

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online