Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

geilbuurmeisje
Op een mooi dag mooie warme dag was ik de tuin aan het doen.
Ik was behoorlijk aan het zweten en zwoegen toen er op een een stemmetje uit het bovenraam kwam.
Het was het buurmeisje Suzan. Ik keek op en zag dat haar boven lichaam naakt was, en riep: terug denk ook aan mijn gevoelens. Ze had gevraagt of het lekker ging.
Maar ze zei IK trek even iets aan en kom naar buiten.
Twee minuten later stond ze naast me en zei Wat bedoelde je daarmee, dat jij ook gevoels hebt, nou jij uit het raam met die mooie tietjes van je.
Wat ben jij bezweet zei ze terug om er over heen te praten.
Dat zei ik niet, ik zei dat je mooie tieten hebt.Ik als bijna vijftiger mag dat toch wel zeggen tegen een tiener. Ja en meer ook zei ze.
Ik ben alleen thuis voor een week vertelde ze me nog.
Breng me wat te drinken vroeg ik.
Kom maar even binnen bij het buurmeisje zei ze lachend terug.
Even later zaten we bij haar binnen op de bank.
Ze had het warm dus had ze haar t-shirt weer uitgedaan,
met de woorden, je hebt ze toch al gezien.
Wij lopen hier binnen altijd zo, meestal helemaal naakt.
vertelde Suzan.
Ik wist niet dat jullie nudisten waren.
Waren ze eigenlijk ook niet maar Suzan vertelde van wel.
Dus ik zei doe je dan al je kleren uit.
Maar jij ook want jij bent hier dus.
Oke als jij een naakte vent wil zien.
We deden ons biede helmaal uit en gingen weer op de bank zitten. we kletste wat en onder het kletselen zat ze aan mijn piemel te frunikken.
Ik vond dat wel lekker en vroeg of ze vaker een lul gevoeld had. Ja een keer, de lul van mijn vader.
Zo zo zei ik er achteraan En was het lekker heb je ook geneukt, ja zei ze, het was gisteren.
Ik ben jarig vandaag en dat was mijn cadeau.
En ik ben ook jouw cadeau vroeg ik snel.
Ik kreeg direct een kus en zei dat ze 16 was geworden. En dat ze ontmaagt wilde worden. Maar je bent gisteren toch met je vader.Ja maar hij heeft me niet vanachter geneukt.
Ik heb hem wel vanachter geneukt met een voorbind dildo.
Ik zal je in beide openingen neuken, als je bij mij dat ook doet. Een jonge meid die dat doet vind ik heerlijk geil.
Niet veel later duwde ze voor te beginnen haar poesje in mijn gezicht en zei likken tot dat ik klaarkom.
IK likte het grotje helemaal uit totdat ze schreeuwend klaarkwam.
MIjn pik was ondertussen flink hard geworden.
Ze zag dat en nam hem in haar mondje en voor ik het wist spoot ik het zaat in haar keel.
Ik zal je weer geil maken door je te neuken met mijn voorbind dildo.
Ze deed hem om en neukte me heerlijk met dat ding in mij reet.
Na een tijdje lekker geneukt te hebben vond zij dat zij weer aan de beurt was om geneukt te worden en dat deed ik ook in haar kut en in haar kontje. Ze vond het heerlijk.
Als afsluiting moets ik nog een keer klaarkomen en dat deed ik ook ik spoot het zaat in haar darmen.
Daarna likte ze mijn pik schoon.
Niet lang daarna vielen we in slaap.




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online