Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Wandeling naar het naaktstrand
Mijn vrouw en ik zijn al heel wat jaren met elkaar getrouwd. Ondanks dat we een prima seksleven hebben proberen we het soms nog spannender te maken.
Regelmatig bezoeken we bij mooi weer naaktstranden, er gaat namelijk niks boven de lekker warme zon op je hele lijf en uitzicht te hebben op andere mensen. Soms komt het dan ook nog eens tot een mooie unieke seksuele ervaring. Zoals ook deze keer op een mooie zonnig dag.

Al op de weg ernaar toe probeer ik haar al wat op te geilen door in de auto over haar benen en venusheuvel te strelen. Ik doe haar jurkje omhoog en trek haar string aan de kant. Langzaam probeer ik met mijn vinger haar schaamlippen van elkaar te duwen op zoek naar haar klit. Ze doet haar benen iets verder uit elkaar en geniet als ik begin te strelen.
Onder het rijden ga ik met mijn hand langzaam omhoog en begin haar borsten te strelen. Haar tepels worden al lekker hard. Ik werk mijn hand in haar zomerjurkje en knijp in haar tepel zodat die nog harder wordt. Als ik mijn hand terugtrek om te sturen floept haar borst uit de jurk. Ik haal ook de andere borst uit haar jurk. Geil maar een beetje onwennig zit ze met haar blote borsten naar de voorbij razende auto’s te kijken. Een langsrijdend vrachtwagen chauffeur lacht en toetert. Snel werkt ze enigszins gegeneerd haar lekkere tieten weer in haar jurk.
Door dit geheel heb ik al een flinke paal gekregen. Kris heeft dat nu ook in de gaten en knijpt er eens in. Ze wringt haar hand in mijn korte broek en trek aan mijn harde piemel. Heerlijk is dat. Ze haalt mijn pik en ballen helemaal uit mijn broek en gaat de hele handel eens lekker masseren.
Voor het laatste stoplicht maakt ze ineens haar autogordel los en bukt zich voorover om mij eens lekker te pijpen. Ze zuigt lekker langzaam aan mijn pik en maakt hem helemaal glibberig, ook mijn ballen vergeet ze niet. Automobilisten naast ons kunnen lekker meegenieten. We zijn er bijna en helaas moet ze haar pijpbeurt stoppen. Helemaal opgegeild omdat de anderen ons gezien hebben zetten we de auto op de parkeerplaats. We stappen uit en ik doe mijn rugzak om, we moeten we nog een heel stuk lopen naar het strandgedeelte.
Om haar nog een beetje op te geilen vraag ik haar om haar string uit te trekken en alleen in het korte strandjurkje ernaar toe te lopen. Na wat tegenstribbelen stemt ze in. Al bukkend trek ze haar string uit een geeft me daarmee een prachtig uitzicht op haar mooie kont. Tussen haar benen door kan ik haar mooie geschoren schaamlippen al zien. Voorzichtig streel ik haar kont en schaamlippen. Tot mijn verbazing blijft ze in die houding staan en doet ze haar benen iets verder uit elkaar. Tergend langzaam trekt ze haar jurkje helemaal omhoog en kijkt me aan: “Durf je me hier op de parkeerplaats te neuken? vraagt ze en vingert uitnodigend haar poesje.
We staan tussen de auto’s en iedereen kan ons gewoon zien staan want we zitten maar 50 meter van de openbare weg, maar ik heb zo’n geweldige harde paal dat ik daar niet lang over na hoef te denken. Ik doe mijn korte broek naar beneden en haal mijn paal eruit om haar zo te neuken. Ik pak mijn lul, stop hem in haar natte kut en begin gelijk flink te stoten.�Oh wat is dit lekker, neuken in de buitenlucht� zegt Krisje. Wil net mijn rugzak afdoen want dat zat niet lekker, komt er een stel aanlopen en moeten we ons spelletje staken.
Ik sluit de auto en we lopen door het natuurgebied richting het naaktstrand. Blijkbaar heeft het stel dat ons stoorde hetzelfde idee, ze komen achter ons aan.

Al omkijkend zien we dat het stel elkaar ook al behoorlijk aan het betasten is. Hij knijp haar in d’r borsten en kont en zij wrijft hem flink over zijn kruis. Als ze zien dat we toekijken lopen ze weer gewoon hand in hand verder. Innig gearmd lopen wij ook verder en hopen op een lekkere zonnige middag.
Langzaam laat ik mijn hand naar beneden gaan en knijp ik eens lekker in haar billen. Door haar wordt dat beantwoordt door met haar linkerhand in mijn broek te gaan en mijn pik weer op sterkte te brengen. Langzaam streel ik haar kont over haar jurk en ga met mijn hand eronder. Ik kan nu lekker met mijn vinger tussen haar billen door over haar schaamlippen strelen. Als we omkijken zien we dat het stel op 20 m genaderd is en dus kunnen genieten van het uitzicht. Ik leg mijn hand oo haar middel maar neem daarmee wel de jurk mee zodat ze eigenlijk in haar blote reet loopt. Ondanks dat ze net een beetje schrok van het passerende stel toen we stonden te neuken vindt ze het nu wel lekker dat die anderen haar heerlijke kontje kunnen bewonderen. Met mijn linkerhand strijk ik eens voorzichtig over haar venusheuvel waar een mooi geschoren V-tje op staat. Haar geschoren schaamlippen staan van geiligheid uit elkaar en zijn al behoorlijk nat. Ik draai met mijn gezicht naar haar toe en duw 2 vingers in haar kut en zie dat het stel maar een paar meter achter ons loopt. Gelijk stopt Kris en doet haar benen verder uit elkaar en trekt mijn leuter uit mijn broek en begint me af te trekken. Door de spannende situatie is mijn eikel al behoorlijk nat. Het passerende stel loopt stil langs ons door. Als ze een meter of 25 verder zijn stoppen ze even en kijken achterom. “Ik wil je pijpen als ze toekijken� zegt Kris en ze gaat op haar hurken voor me zitten. Ze likt aan mijn eikel en begint me lekker diep te pijpen. Jammer genoeg krijgt ze hem niet helemaal verwerkt. Maar mijn geschoren ballen worden lekker door haar gemasseerd. Dan gaat ze staan en trekt me verder af. Het stel is achter het struikgewas verdwenen. Als ik aangeef bijna klaar te komen stopt ze en zegt dat dat nog te vroeg is.
We lopen weer door en komen aan bij het strandgedeelte maar het naaktstrand is nog een stukje verder achter de bosjes.

Het blijkt een van de gluurstrandjes te zijn maar dat wisten we dat geilt ons op als er iemand toekijkt. Er liggen naakte mannen her en der tussen de struiken in de zon. De meeste zijn prachtig bruin van de zon. Een enkeling gaat recht zitten en kijkt ons vanachter een struik of boompje na en begint aan zijn leuter te trekken als we voorbij gelopen zijn. Kris raakt helemaal opgewonden van het feit dat er mannen zich aftrekken op ons en krijgt een geile ingeving. “Als we een knappe vent tegenkomen die zich af begint te trekken blijven we weer even staan�.
We lopen richting het water als ik haar al voorstel om alle kleren uit te trekken en naakt naar ons zonneplekje lopen. Kris heeft in no time haar zomerjurkje al uit. En staat in volle glorie voor me en rekt zich eens lekker sensueel uit. Wat is ze toch mooi en wat heeft ze een geil figuur. Haar lekkere kont, smalle taille en lekkere tieten zijn nu voor iedereen zichtbaar. Ik trek mijn korte broek uit en besef dat ik mijn rugzak nog omheb en mijn T-shirt nog aan. Ik gooi mijn rugzak op de grond en trek mijn T-shirt uit. Maar als ik daar met geheven handen mijn T-shirt sta uit te trekken voel ik dat Kris alweer mijn pik in haar mond heeft genomen en daar eens flink aan zuigt en sabbelt. Ik laat haar lekker haar gang gaan en geniet. Ondertussen berg ik de kleren op in de rugzak. Door haar gezuig en gestreel staat mijn paal weer helemaal strak vooruit. Ik trek haar omhoog en we beginnen te tongen op het pad. Ze trekt aan mijn leuter en ik heb weer twee vingers in haar kut zitten, Jee wat is ze nat daar. Ik draai haar een kwartslag zodat ik met mijn linkerhand haar klit kan vingeren en met mijn rechter haar kont kan bewerken. Tijdens het draaien zie ik een gespierde jonge kerel uit de bosjes stappen op zo’n 8 meter van ons vandaan. Hij is mooi gebruind en heeft een behoorlijke grote dikke leuter tussen zijn benen hangen. Kris kijkt hem recht in de ogen en gaat gewoon door met aftrekken. De toeschouwer gaat er eens lekker voor zitten. Ik friemel wat aan haar kontgaatje en voel dat dat al behoorlijk nat is en steek mijn vinger langzaam maar gestaag naar binnen. De man begint aan zijn leuter te trekken zodat die groet tot een behoorlijk formaat. Mijn god wat een pegel. Dit is de eerste keer dat we er eentje zien van meer dan 20 cm en die dikte. Ik zak door mijn knieën en begin Kris te beffen terwijl ze nog steeds in de ogen van die man kijkt. Ik heb al 2 vingers van mijn rechterhand in haar reet zitten en duw die ritmisch in haar. Ik hoor haar zuchten en zeggen “Ga door ik kom bijna�. Ze trekt met haar eigen vingers haar kutlippen uit elkaar zodat ik beter met mijn tong bij haar klit kan komen. Gierend komt Krisje klaar en staat te schokken op haar benen Plotseling zien we de man al trekkend opstaan en hij begint te grommen. Hij spuit flink grommend 4 tot 5 kwakken op het pad. De eerste gaat wel een meter ver door de lucht. Als zijn orgasme voorbij is zwaait hij en roept “Bedankt� en trekt zich weer terug. Ons achterlatend zonder toeschouwers. Kris stelt voor om naar ons zonneplekje te gaan en het daar door te gaan. �Jammer dat die weg is, die leuter had ik wel eens vast willen pakken� zegt ze.

We lopen door wat lage bosjes naar het grasland aan de waterkant. Dan valt ons oog op een paar. Het blijkt het stel te zijn dat ons voor gegaan is. Om niet helemaal in het zicht te liggen hebben ze zich achter een lage struik gelegd. Beiden zijn naakt, zij ligt wijdbeens op haar rug en hij is druk bezig om haar een goede befbeurt te geven.
We staan een paar meter van hen vandaan maar hij blijft gewoon aan haar kale kut likken. Hier hebben we al vaker over gefantaseerd om naar een vrijend stel te kijken en nu gebeurt het vlak voor onze ogen. Nu zetten we ons over de eerste schroom heen en blijven toekijken. De vrouw knijpt in haar eigen tepels en de man likt als bezeten aan haar kaal geschoren kut.
We leggen onze handdoeken neer en gaan op een zij liggen kijken naar het vrijende stel. Kris ligt voor me en vindt het vreselijk geil want haar schaamlippen zijn opgezwollen en staan helemaal uit elkaar. Ik lig met mijn stijve tegen haar achterwerk aan te duwen en vindt de aanblik van de befbeurt gruwelijk geil. De vrouw trekt hard haar tepels omhoog en maakt schuddende bewegingen. Ze heeft zo’n mooie grote borsten dat ze zelf aan haar tepels kan likken.
Kris steekt haar hand naar achteren en begint lekker met mijn pik te spelen waarvan de eikel weer behoorlijk vochtig geworden is. Ondertussen pak ik de tepels van Kris op dezelfde manier aan als de vrouw waardoor de druk op mijn lul verhoogd wordt. Ik knijp nog harder en ze kreunt een beetje. Ze zet haar benen uit elkaar en duwt mijn hand op haar klit. Heel voorzichtig begin ik rondjes te draaien. Soms stop ik even en dan knijpt ze hard in mijn lul om toch maar door te blijven gaan. Met zachte klopjes op haar klit ga ik door. Plotseling kromt de vrouw haar rug en kreunt dat ze komt. Hijgend en kreunend beleefd ze een langdurig orgasme en als ze uitgeraasd is begint de man haar tepels te zuigen. Dan rolt hij van haar af en gaat naast haar zitten. Nu zien we dat hij flink geschapen is en ook lekker kaal geschoren. De aanblik van dat naakte mannenlichaam wordt Kris te veel. Ze gaat door met aftrekken maar gaat zo naast me zitten dat de man echt alles van dichtbij kan zien. De vrouw lijkt nog na te genieten van haar orgasme, ze ligt helemaal stil en uitgeteld. Kris voelt dat ik bijna klaar kom en begint me te pijpen. Blijkbaar vindt de man dit een leuk schouwspel want in vol ornaat komt hij naar ons toegelopen en gaat naast ons zitten. Hij heeft een behoorlijke stijve pik, mooi recht en lekker gebruind steekt hij naar voren. “Zo� zegt hij, “jullie kunnen ook niet van elkaar afblijven� en begint aan zijn pik te trekken. “Mag ik blijven kijken?� We stemmen natuurlijk toe en Kris gaat door met pijpen. De man schuif zo dichtbij dat we hem beiden aan zouden kunnen raken. Onder het pijpen zie ik dat Kris voorzichtig een hand naar zijn pik laat afdwalen. Ze trekt zijn voorhuid naar achteren. Wat een fantastische pik is dat zeg. Dat vind ik een prachtig aanblik en sluit ook mijn hand om zijn pik. Met de koker die onze handen nu maken trekken we de vreemde man langzaam af. “Mag ik dan ook die van jou eens proberen?� vraagt hij. Kris stop met pijpen en de man trekt aan mijn lul. Kris heeft het niet meer, hier droomt ze al zo lang van. Ze begint zich te vingeren en knijpt daarbij met haar rechterhand in haar tepel. Als ze dan weer voorover buigt en mijn eikel in haar mond neemt heb ik het niet meer en spuit haar gezicht vol met sperma. Zo’n orgasme heb ik nog nooit gehad. Het blijft maar komen. 5-6 ladingen warm sperma spuit ik in haar mond en op haar gezicht.
“Zo� zei de man “daar was je blijkbaar wel aan toe�. “Ik zal eens kijken hoe het met Yvonne is, die was net helemaal uitgeteld van haar orgasme maar die zal nu weer aan de bak moeten. Ik wil namelijk ook nog�. Hij gaat wijdbeens over haar staan en laat zich langzaam door zijn knieën zakken en steekt zijn pik tussen haar lippen. Helemaal gaat hij erin. Dat is een prachtig gezicht om te zien. Nu worden bij hen de rollen omgedraaid en gaat hij op zijn rug liggen en zij pijpt en trekt hem af.
Mijn pik wordt weer stijf door deze aanblik en ik ga weer achter Kris liggen en steek hem in haar kut. Lekker langzaam neuk ik haar van achteren terwijl ze zichzelf vingert. Wat heeft ze een lekkere natte spleet zeg! Mijn lul maakt soppende geluiden.Yvonne heeft de pik op volledige oorlogssterkte gezogen en gaat wijdbeens boven op hem zitten. Weer neemt ze beurtelings haar eigen tepels in haar mond, goh wat is dat toch geil om te zien. Ik voel eens met een vinger in de kont van Kris en kan er al gelijk 2 induwen. Ze zit op het randje van klaarkomen bij dit geile schouwspel en vingert lekker door. Langzaam zet ik mijn eikel tegen haar natte kontgat en duw hem langzaam helemaal tot aan mijn ballen erin. Normaal heeft ze daar wat meer moeite mee maar nu moedigt ze me zelfs aan door haar kont helemaal naar achteren te duwen. Ze houdt even op met vingeren en doet haar benen zo ver mogelijk uit elkaar en trekt haar schaamlippen uit elkaar zodat het andere stel alles kunnen zien. De vrouw kijkt en zegt “Hij neukt haar in der kont, dat wil ik van dichtbij zien�.
Ze stapt van die heerlijke leuter af en knielt naast ons neer, de man knielt achter haar en duwt zijn pik gelijk in haar kut en begint te pompen. Yvonne begint Kris voorzichtig te vingeren “wat knap dat jij die lul in je kont kunt hebben, mij lukt dat niet� zegt ze. Vervolgens duwt ze 2 vingers in de kut waardoor de druk op mijn lul alleen maar toeneemt. Dan haalt ze haar vinger eruit en gaat met haar tong over de klit van Kris. Na een paar minuten komt Kris klaar als een raket. Haar kringspier trekt zo hard samen dat ik het ook bijna niet meer heb. Ik pomp mijn lul zo hard ik kan in haar kont.
Na het orgasme van Kris begin ik de klit van Yvonne te vingeren, die begint gelijk te kreunen. Kris trekt mijn leuter uit haar kont en begint de borsten van Yvonne te masseren en te likken. De man trekt zijn lul uit haar kut en komt tussen de vrouwen in staan die nu recht voor de trekkende man zitten, de borsten naar elkaar toegekeerd. Dit is wel zo’n geil gezicht. En blijkbaar moet de man dat ook gedacht hebben want met een flinke straal spuit hij eerst een lading sperma in het gezicht van zijn vrouw en daarna over de borsten van beide vrouwen. Yvonne likt haar man vervolgens helemaal schoon. Ik ga tegenover de man staan en begin me ook af te trekken met de bedoeling om mijn lading ook op de vrouwen te spuiten. Maar Yvonne duwt Kris achteruit op de grond en gaat zelf ook naar achter. Vervolgens bukt de man zich voorover en die begin mij te pijpen als een gek. Nooit gedacht dat dat zo lekker zou voelen. Hij kan er behoorlijk wat van. Zijn vingers steekt hij in de kut van zijn vrouw en het neukgeil strijkt hij al pijpend op mijn kontgaatje. Ik hou het niet meer, want dat vind ik heerlijk. Plotseling stopt hij met pijpen. En laat zichzelf weer stijf maken door zijn vrouw en komt dan achter me zitten. Yvonne duwt voorzichtig 2 vingers in mij kont en Kris begint me te pijpen. En dan voel ik een warme maar heerlijk druk op mijn anus als hij die grote eikel tegen me aan duwt. Heb wel eens een dildo in mijn reet gehad maar dit was de eerste keer een echte lul. Langzaam perst hij zijn mooie grote eikel in mijn strakke reet. En dat voelde geweldig. Na een paar stoten is alles goed gesmeerd en verhoogt de man zijn tempo. De vrouwen likten om beurten mijn pik en voelen af en toe hoe de pik mijn anus vult. Toen was het ook voor mij te veel en spoot ik alles over de gezichten van de vrouwen. Waarbij Yvonne het zaad echt lekker vond want ze likte het gezicht van Kris helemaal af en liet ook zien hoeveel ze opgelikt had. Ze stak haar tong uit en liet zien wat voor lekkers ze verzameld had. “Daar komt nog wat bij� riep de man en trok zijn lul met een plop uit mijn hol en liep op zijn vrouw af, Heftig trekkend richtte hij zijn eikel op de met zaad besmeurde tong en spoot zijn nieuwe lading in haar mond. Ze reageerde door flink met haar mond op en neer te gaan en al het zaad door te slikken.
Toen we eens om ons heen keken zagen we dat er verschillende mannen heftig trekkend achter de bosjes zaten en we besloten even een pauze in te lassen door deze overdaad aan kijkers.

We gingen op de buik op onze handdoeken liggen en namen wat te eten en te drinken. Na zo’n vrijpartij is het heerlijk doezelen in de warme zon. Als we op onze rug gaan liggen zie ik een prachtig plaatje naast me. Het prachtige lichaam van Yvonne met haar grote borsten en glad geschoren kut wordt langzaam gestreeld door haar man. Kris ligt op haar rug en heeft mijn pik en ballen weer gevonden en streelt ze liefelijk met haar handen.
Zo doezelen we nog een hele tijd, zijn we niet in slaap gevallen? Op een gegeven moment kijk ik eens om me heen en zie dat de rukkers achter de bosjes verdwenen zijn. Zeker te weinig actie. Dan zal ik daar eens verandering in brengen en ga tussen de benen van Kris zitten en begin te likken bij haar enkels en ga langzaam omhoog. Aangekomen bij haar kut geef ik haar klit een heerlijke “plaagbeurt� hard likken afgewisseld met kusjes om haar poes heen, ik zie haar steeds verstrakken en weer ontspannen.
Ik steek een vinger in haar kut en 1 in haar kont en voel haar heftige ritmische samentrekkingen. Geweldig. Als ik de liksessies wat langer zou maken zou ze klaar komen. Maar dat doe ik niet. Nu ik Kris met mijn tong op stoom heb gebracht laat ik voorzichtig mijn hand naar de poes van Yvonne gaan. Wat voelt dat toch heerlijk aan zo’n glad geschoren kutje en ik stop een vinger naar binnen. Ze doet haar benen iets uit elkaar zodat ik er makkelijker bij kan. Ik begin flink met mijn vinger op en neer te gaan waardoor haar kut sopt van het vocht. Kris richt zich een beetje op en ziet dat ik met 2 vrouwen tegelijk bezig ben. Dan besluit ik om haar klaar te laten komen en lik snel en hard aan haar klit. Vingers van mijn linkerhand zitten nu van voor en achter in Kris, de wijsvinger van mijn rechterhand pompt in de kut van Yvonne. Ik zet mijn middelvinger tegen haar natje reetje en voel haar verstrakken, toch duw ik door. In de kreun die Yvonne geeft als ik mijn vinger in haar anus duw hoor ik dat Chris ontzettend begint te steunen door haar aanstormend orgasme. Yvonne draait haar hoofd naar Chris en bukt naar haar tepel en begint daar hard aan te zuigen en likken. Voor Kris is dat net de laatste druppel en haar hele lichaam begint samen te trekken door haar orgasme. Mijn vingers in haar kut en kont voelen de krachtige samentrekkingen van haar spieren langzaam wegebben. Ze duwt mijn hand uit haar lichaam en ik probeer dezelfde handelingen uit bij Yvonne. Ik begin met likken bij haar enkels en ga naar boven. Hans is ondertussen ook weer bij zijn positieven en heeft zijn jongeheer met wat trekbewegingen ook weer op formaat gebracht. Langzaam trekt hij zichzelf af als hij op zijn knieën naar ons zit te kijken. Steeds als zijn voorhuid achteruit getrokken is houdt hij hem zo even vast zodat zijn mooi gevormde paarse eikel lekker opzwelt.
Als ik echter bij haar kut aangekomen ben en haar klit wil gaan likken draait Yvonne zich om. Ik ben bang dat ik wat verkeerd gedaan heb maar dat blijkt niet het geval. Ze gaat zo liggen dat ze Hans lekker kan pijpen. Ik begin weer bij haar enkels te likken als ik zie dat Kris met zonnebrandolie de torso van Hans begint in te strijken. Langzaam begint Hans te glimmen over zijn hele lijf. Dan zie ik dat Kris ook haar borsten gebruikt om Hans in te strijken en dat haar tepels hier keihard van geworden zijn.
Ik besluit ook wat olie te nemen en dat over Yvonne uit te strijken. Kris helpt daarmee een handje. Langzaam laat ik een straaltje op haar rug vallen en zie dat het door haar bilspleet wegloopt. Ik giet er nog wat bij en Kris strijkt ook Yvonne in. Voorzichtig voel ik wat die olie met haar reetje gedaan heeft en tot mijn verbazing kan ik zo een vinger naar binnen duwen. Nadat ik die een aantal keren erin heb gestoken kan ook de tweede erbij en steekt Yvonne haar reet parmantig omhoog. Kris ziet dat en begint met mij te tongen. Als de tongzoen door Kris verbroken wordt zegt ze “neuk haar ook maar eens in haar kont dan weet ze hoe dat voelt�. Ik kruip achter Yvonne en leg mijn pik in haar bilspleet en laat hem een paar keer door de zonnebrandolie op en neer gaan. Als hij glimt van de olie duw ik hem tegen haar sterretje aan. Maar Yvonne schud “nee� met de grote hard pik van Hans in haar mond. Ik zit nu recht tegenover Hans en hij pakt het hoofd van Yvonne vast en duwt dat zo ver mogelijk naar beneden over zijn pik en schud “ja�. Ik duw een klein beetje verder en voel dat de eikel al half naar binnen is maar dat Yvonne behoorlijk verkrampt. Hans schudt nog steeds “ja� en houd het hoofd van zijn vrouw vast om haar pijpbewegingen nog dieper te maken wat al bijna niet meer kan want ze heeft zijn hele pik in haar mond. Kris streelt de rug van Yvonne met een hand en met de andere mijn rug en kont. Opeens voel ik haar vinger in mijn anus. Door deze heerlijke sensaties duw ik mijn lul in Yvonne en trek hem weer terug tot de eikel er alleen nog inzit. Kris trek mij met haar hand echter weer naar voren en dus zit ik tot aan mijn ballen in haar reet. Yvonne verkrampt helemaal maar ik neuk langzaam door, wat is dat een strak kontje zeg.Ik kom al bijna klaar maar dat wil ik nog niet.
Hans laat Yvonne los en ziet dat ze aan het genieten is van het kontjeneuken. Ze steekt een hand onder haar buik door en vingert zichzelf. Gestaag pomp ik door totdat ik ineens voel dat haar kringspier als een gek begint te krampen en samen te trekken, ze komt voor de eerste keer klaar doordat ze in haar kont gepakt wordt.

Hans begint nu Kris in te strijken met olie en probeert ook haar anus glad te maken met de olie. Hans zijn lul is echter behoorlijk wat groter dan de mijne en Kris vindt het dus geen goed idee om die grote paal in haar reet te duwen. Hij neukt haar nu op haar knieën van achteren in haar kut. Ik haal mijn pik uit de reet van Yvonne, die gelijk op haar rug onder de poes van Kris duikt en lekker begint te beffen. Ik sta achter Hans en zie hoe hij zijn grote stamper in de kut van mijn Krisje duwt, wat een geil gezicht. Dan trekt hij zijn leuter uit de kut en duwt hem in de mond van zijn vrouw en neukt haar hard in haar mond. Kris vingert en likt nu ook de geschoren poes van Yvonne. Ik ga voor haar zitten en duw mijn pik in haar mond en ze maakt hem lekker nat. Dan haal ik hem uit haar mond doe de handen onder de kont van Yvonne en til haar wat omhoog. Ik duw mijn pik tegen haar anus en forceer mijn eikel langzaam naar binnen en begin te stoten. “Hij neukt me weer in mijn kont� roept Yvonne en ik blijf door pompen. Hans zit dat wel zitten en trekt zijn natte leuter uit de kut van Kris en duwt zijn eikel tegen haar aars en wil gaan neuken maar verder dan de eikel mag hij er bij Kris niet in vanwege de pijn. Ondanks de heerlijk likbeurt van Yvonne komt daar geen verandering in en Hans houdt zijn eikel tegen haar reet en trekt zich af. Ik zie zijn gezicht verkrampen en hoor hem steunen als hij wederom een mooie sliert zaad uit zijn zak wegspuit over de rug van Kris. Drie flinke kwakken volgen nog, Yvonne likt aan de ballen van haar man als deze klaarkomt. Door deze aanblik en de strakke reet van Yvonne kom ik ook klaar en spuit mijn lading diep in haar kont. Yvonne is een echte zaakliefhebster want ze staat op om de rug van Kris helemaal af te likken. Als ze alles opgelikt heeft steekt ze haar tong uit, trekt haar tepels omhoog en laat de hele lading over haar borsten stromen. Wat een geil gezicht is dat, en wat kan die vent een lading zaad produceren.
Krisje fatsoeneert zich een beetje en gaat lekker op haar rug liggen. Zo ook Yvonne alleen laat zij alles lekker op haar lichaam drogen in de zon.
Met half stijve pikken gaan de heren naast de dames liggen. We nemen alle zonnebrandolie die over is en strijken elkaar helemaal in totdat onze lichamen ontzettend glibberig zijn. De vrouwen gebruiken de borsten om ons mee in te strijken waarna de mannen de pikken en ballen gebruiken om de kont en de rug van de dames in te smeren.

Als we daarmee bezig zijn komt ineens die jonge gast van straks in vol ornaat achter de struiken vandaan en vraagt of hij ook zo’n behandeling kan krijgen. De dames kijken met bewondering naar de dikke geaderde pik van deze man. Yvonne trekt hem gelijk op zijn knieën en duwt haar dikke met zonnebrandolie besmeurde tieten tegen zijn torso. Kris gaat achter hem zitten en duwt haar tieten tegen zijn rug en neemt gelijk zijn enorme stijve pik in haar tweeën handen en begint trekkende bewegingen te maken. Heeft ze hem toch nog te pakken. De paarse eikel zwelt daarbij behoorlijk op. Yvonne heeft hem van voren lekker ingestreken en zakt met haar gezicht voor zijn pik. Deze is weer wat groter dan die van haar eigen vent. Ze likt aan zijn ballen en gaat met het puntje van haar tong naar de eikel en maakt draaiende bewegingen waarna ze probeert de pik naar binnen te werken. Maar door de dikte van de eikel en de lengte van zijn lul lukt dat niet helemaal. Toch pijpt ze lekker door. Als ze even stopt, zit Kris er weer aan met haar handen om hem af te trekken. Dan duwt Yvonne de man op zij rug waardoor de flinke paal duidelijk omhoog steekt. Ze pakt zijn leuter stevig vast, rolt snel een condoom over zijn lul en laat zich over de pik zakken. “Oh wat is die groot en stijf� zegt ze en hij begint te stoten. Ze vraagt hem in het begin wat rustiger aan te doen want dat formaat is ze niet echte gewend. Langzaam raakt ze gewend aan zijn formaat en gesmeerd door de geilsappen begint ze hem flink te berijden. Kris staat in de tussentijd achter Yvonne en knijp en trekt hard aan haar tepels. Dat blijkt ze wel lekker te vinden want Yvonne komt wederom klaar. Maar nog voordat ze uitgeraasd is wordt ze zachthandig door Kris van de man geduwd. Kris neemt de pik in haar handen en begint te trekken en stopt hem tegen haar kut aan. De eikel rekt haar behoorlijk op. Ze heeft thuis wel een behoorlijk formaat dildo maar deze echte pik is nog groter dan die kunstlul, het is dus even wennen en rustig aan doen. Dan draait ze zich met haar kont naar de man toe en geeft aan dat ze een lul in haar mond wil. Zowel Hans als ik bieden onze leuters aan en beurtelings neemt ze onze pikken in haar mond. Langzaam schuift ze op haar knieën en neukt de man haar van achteren en pijpt ze onze 2 pikken. De man heeft een behoorlijk uithoudingsvermogen want hij is al zeker een half uur aan het neuken voordat hij aangeeft dat hij gaat klaarkomen. Hij doet het condoom af en zet de dames voor zich neer en begint aan zijn leuter te trekken. De dames spelen lekker met hun tieten en vingeren hun kut. Als hij aangeeft dat het komt, houden ze als afgesproken de borsten met hun handen omhoog. Wederom komt er een lading zaad over de borsten van de vrouwen waarbij Yvonne probeer het in haar mond te krijgen. Kris likt nog de lul en ballen schoon waarna Yvonne alweer al het zaad oplikt. Ze laat weer zien wat ze verzameld heeft en neemt dan de lul van de man in de mond. Als ze deze er weer uit haalt zegt ze “op� en laat zien dat ze alles doorgeslikt heeft.`
Zeer voldaan neemt de man afscheid waarna wij nog lekker genieten van de zomerse zon.
Twee gluurders hebben het geheel op een afstandje gade geslagen. Ze staan nog steeds flink rukkend aan hun leuters achter de struiken. Wij gaan lekker op onze rug liggen met de benen ver uit elkaar zodat ze toch nog wat te gluren hebben. Ondanks dat we niet van elkaar af kunnen blijven verdere orgasmen uit.

Tegen het vallen van de avond gaan we samen terug en lopen we naakt langs de mannen die links en rechts achter de struiken liggen.
De vrouwen voorop en wij erachter aan. Als we langs een heftig rukkende man lopen stoppen de vrouwen en draait Yvonne naar de man zodat deze haar volle glorie kan zien. Ze begint wat geile bewegingen te maken en vingert zich voor de man. Ook likt ze afwisselend aan de tepels van Kris. Dan draait ze en bukt voorover zodat ze Hans kan pijpen. De rukkende man uitzicht gevend op haar heerlijke reet. Kris streelt haar billen en trekt ze ver uit elkaar waardoor de man een nog beter zicht heeft. Zelf steekt Yvonne een vinger in haar kut en laat deze flink op en neer gaan. Dan stopt ze ineens en zegt “kom we gaan, hij is nu geil genoeg� en we lopen naar het geklede deel van het strand. Daar trekken we allemaal onze kleren aan en zien we dat Yvonne een prachtige geile doorschijnende jurk aanheeft waarbij haar sexy string duidelijk zichtbaar is. Ook haar stijve tepels steken duidelijk zichtbaar tegen het fijne stof aan. Krisje wordt hier ook wel geil van want ik zie ook haar tepels door de soepele stof verstijven.
Innig gearmd lopen we als koppels weer terug waarbij we de handen niet van elkaar af kunnen houden en het andere stel niet uit het oog verliezen.
Het is al behoorlijk schemerig als we bij de auto aankomen. Yvonne gaat uitdagend voor Kris staan en streelt haar eigen borsten en kut. Dan vraagt ze aan Kris af ze nu wel durft te neuken tussen de auto’s. Ze wacht haar antwoord niet eens af. Ze gaat op onze motorkap zitten, trekt haar string aan kant en vraagt wie er wil. Hans heeft zijn leuter al uit zijn broek hangen en duwt hem bij haar naar binnen. Kris gaat naast haar zitten en doet hetzelfde waarna ik mijn harde lul lekker in haar natte poes stop. Soppend staan we nu zij aan zij lekker te neuken maar klaarkomen lukt niet meer.
We nemen afscheid met ontzettende leuke en geile herinneringen en spreken af om snel weer op dezelfde plek terug te komen.


Eroz



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online