Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

kort in het hotel
Jij ligt nog in bed en hoort mij rommelen in de badkamer……… Mijn ochtendritueel loopt, douchen, tanden poetsen, mijn haren kammen, opmaken en me aankleden zodat ik met de dag kan aanvangen. Jij opent de badkamerdeur en ziet me naakt voor de spiegel staan. Plots zie ik een bepaalde geilheid in je ogen. Waar komt dat ineens vandaan? Terwijl jij je tegen mijn rug aanvleit en mijn lichaam in je armen neemt … voel ik jouw erectie groeien tegen mijn billen.

Ik lach even terwijl ik via de spiegel naar je kijk. “Voel je dat?” vraag je. “Ja, zeg ik” .. je glimlacht en gaat verder. Jouw handen grijpen mijn borsten … je voet wordt tussen mijn benen gedrukt. Met kracht druk je mijn enkel zijwaarts, ik begrijp wat je wilt. Mijn benen gaan wijd en ik kijk je nu vragend aan. Je ziet me praktisch denken .. nu?

Mijn handen worden op het badkamermeubel gezet. Hiervoor moet ik voorover leunen en steekt mijn bips achterwaarts. Ik weet dat ik even jouw lusten zal moeten bevredigen .. en ook al was ik niet echt voorbereid .. ik ga mee in jouw lust.

Mijn kutje is nat .. nat genoeg om probleemloos binnen te glijden. Stilletjes beginnen we te bewegen .. je ziet aan mijn gezicht dat ik geniet. Genot dat jij me zelfs op dit onmogelijke moment blijkt te verschaffen. Ik leun verder naar voren zodat je dieper bij me kan binnendringen. Je versnelt.. en pakt mijn haren vast. Ik kreun. Je trekt mijn hoofd naar achteren en verplicht me te kijken naar ons beiden .. neukend voor die grote spiegel. Soms sluit je ik mijn ogen … wil ik niet kijken naar ons spel.

Jouw achterwerk raakt de gesloten deur bij elke beweging. De deur die je sloot om het kreunende geluid te dempen naar toevallige voorbijgangers. Mensen onderweg naar hun ontbijt .. in dit hotel.

Het ritme versnelt . Jouw heupen kletsen tegen mijn billen. Ik hoor een klotsend geluid terwijl we bewegen. Een hele tijd verdwijnen we in een roes van puur genot. Je schijnt er moe van te worden, want je stopt. Je draait je om en ik volg gewillig.

Zijdelings staan we nu naast de spiegel en je probeert me rechtstaand te penetreren. “Dat gaat toch niet joh” zeg ik. “Oh jawel” is je antwoord … je opent mijn benen weer en draait je heupen mooi onder me. Ik kantel mijn bekken en je glijdt makkelijk bij me binnen. Mijn mond valt open … ik draai mijn hoofd en kijk naar mezelf .. naar jou .. hoe je mij hard en rechtstaand neukt. Kreunen is het gevolg van mijn genot. Ik voel hoe lekker jouw lul diep bij me binnendringt. Snel, hard, diep stoot je in me. Je eikel schuurt bij mij naar binnen en creëert dat heerlijke gevoel dat jou tot een orgasme zal leiden. Niet lang meer en je bent waar je wilt zijn. Op het punt dat jouw sperma jouw lichaam verlaat.

Ik kijk je aan … ik draai me naar de spiegel en zet mijn ochtendritueel voort. Voor mij: Opdracht volbracht. Voor jou een aderlating … en een fijn gevoel.

tomdoet73@hotmail.com

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online