Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Hoe kon hij dat doen
Het was een warme zonnige dag en hartje zomer. Emma was een lieve, aardige brunette van 19 jaar met mooie ronddingen, ze werd dan ook vaak nagekeken op straat. Emma vond het wel grappig dat ze zoveel aandacht kreeg van het mannelijke geslacht. Triiiiiing! Emma werd opgeschrikt uit haar gedachten. De bel was gegaan. Eindelijk vrij! Terwijl Emma blij haar tas inpakte om te vertrekken, kwam de leraar naar haar toe. 'Emma?' vroeg hij. 'Ja, meneer bergsma, wat is er?' antwoorde Emma braaf terwijl ze nog steeds voorovergebukt stond om haar tas in te pakken. Ze zag niet hoe hij zijn wilde blik over haar kont en borsten gleed. 'Ik wil even je rapport met je bespreken. Heb je nu even tijd?' Emma stond op met haar tas over haar schouder. Shit, dacht ze. Ik wilde net lekker gaan zwemmen in het meertje achter ons huis. Najaa.. Komt wel een andere keer dacht Emma vrolijk. 'Is goed meneer bergsma.' Meneer Bergsma keek haar opgewonden aan. Emma zag het niet, want die was naar de klok aan het kijken en schatte in hoe lang het zou kunnen duren voordat ze in dat meertje lag. 'Kun je me dan eventjes gauw helpen met dit in het kamertje met de printer, hierachter, te leggen?' Vroeg Bergsma. Emma zuchte maar liep met de stapel papier er naartoe. Achter haar rug pakte bergsma een bos sleutels en deed zachtjes de lokaaldeur op slot.
Terwijl Emma nog steeds bezig was met de papieren opbergen, was meneer Bergsma het kamertje binnen gelopen en deed ook deze deur met een zachte klik op slot. Deze klik hoorde Emma wel en ze draaide zich verward om, haar lange bruine haren achter zich aan zwiepend. Emma zag meneer Bergsma in het zwakke licht van de muurlamp staan, er waren geen ramen in het kleine kamertje. Bergsma kwam op haar af, hij keek haar aan als een hond die een lekker bot zag. Emma begon een beetje bang te worden. 'Meneer? Ik vind dit een beetje eng, kunnen we mijn rapport niet ergens anders bespreken?' zei ze terwijl ze een beetje achteruit deindse en tegen een bureau aan stootte. Ze draaide zich om, ze kon niet verder! Meneer Bergsma kwam steeds dichter bij, en ze kon niet ontsnappen, want de deur was voorbij hem, en die was bovendien op slot, en hij had de sleutel!
'Kom maar Emma, dit gaat heel leuk worden liefje.' Zei hij met een opgewonden stem. Emma werd doodsbang en kroop in een hoekje. 'Meneer, wat doet u nou? En wat bedoelt u? Ik vind dit eng!' zei ze trillerig. Met een grote pas was Bergsma bij haar en hield haar vast met in hand. Hij trok haar ruw richtig het bureau en haalde er een paar touwen uit. Terwijl Emma verstijfd van schrik hem aankeek, bond hij haar polsen vast met de touwen en die touwen verbond hij aan de haken die uit de muur van het bureau staken. Emma probeerde te gillen, maar ze kreeg geen geluid uit haar keel. Bergsma ging ongestoord door en plakte tape op haar mond, en bond haar voeten ook vast, zodat ze nu met haar armen naar boven hing, en met haar benen in een spagaat. Ze hing ongeveer op de hoogte van Bergsma's middel. Bergsma draaide zich even om en pakte een paar spulletjes uit de lade van het bureau. Verschrikt keek Emma naar het potje glijmiddel, de dildo en nog iets wat ze niet thuis kon brengen. Neeeeeee! schreeuwde ze door haar tape heen, maar er kwam niet meer dan een gemurmel uit. Bergsma lachte gemeen. 'Emma toch. Zo'n voorbeeldige leerlinge, Zo'n lekker kontje, Zulke lekkere tieten...' Zwijmelend keek hij haar aan, en de tranen goten over Emma's wangen. Hij gaat me verkrachten!
Bergsma rukte haar topje kapot en liet het op de vloer vallen, vol opwinding keek hij naar haar kante bh en begon er aan te sjorren. 'Dit ga ik zo leuk vinden. Al maanden heb ik hier naar verlangd. Al maanden heb ik zitten hunkeren.' Met verwilderde ogen trok hij ook haar bh los. Met zijn tong gleed hij over haar tepels en zoog eraan. Emma kreunde. Bij het horen van haar kreun werd bergsma alleen maar opgewondender dan hij al was en trok met een ruk haar 3-kwart broek uit en keek met genot naar het slipje dat ze aanhad. Rood kant..
Met trillende handen schoof hij het slipje naar beneden en trok het uit. Daar hing Emma, nog maagd, helemaal naakt aan touwen, niet instaat te gillen of te ontsnappen.. Met zijn handen betaste hij haar borsten en haar kont en gleed langzaam naar haar kutje. Emma's ogen volgde verschrikt zijn bewegingen. 'Zo lang op gewacht' kreunde bergsma terwijl hij met zijn vinger haar clitoris streelde. Emma kreunde. Dat was voor bergsma het teken. Zijn vinger duwde hij diep in haar kutje en begon zijn vinger rond te draaien en in en uit te trekken. Emma kreunde nog harder en een rilling trok door haar lichaam. Opgewonden ging bergsma door en er kwam nog een vinger bij. In het krappe kutje dramden nu twee vingers diep in en uit. Toen Emma's kutje soppig was, liet Bergsma zijn broek zakken en ijverig smeerde hij zijn enorme lul in met glijmiddel. Toch wel een klein beetje opgewonden keek Emma naar hem. Langzaam kwam hij op haar af en stak snel en ruw zijn enorme lul in Emma's nieuwe krappe kutje. Door het glijmiddel ging het iets makkelijker maar Emma voelde de pijn van haar ontmaagding en kreunde. Bergsma werd helemaal geil en ramde zijn enorme lul in en uit haar kutje, steeds sneller en dieper. Toen hij zijn orgasme voelde aankomen stak hij zijn penis diep in Emma en het sperma spoot uit Emma's kut. Emma's lijf begon te trillen en hoewel ze erg bang en boos was, vond ze dit toch wel lekker. Zo was het dus om sex te hebben. Toen Bergsma zijn besmeurde penis uit haar kutje haalde en merkte dat ze het toch wel een beetje lekker vond, haalde hij de tape van haar mond en zei streng: 'Niet gillen, of ik maak het erg pijnlijk voor je!' Dreigend met de zweep in zijn hand. Emma knikte bang. Bergsma verstelde de touwen en emma lag nu op de grond. Hij zette emma rechtop en duwde zonder genade zijn met sperma besmeurde penis in haar mond. Emma had het gevoel dat ze stikte. Heen een weer bewoog de enorme penis steeds dieper in haar keel. Steeds sneller, steeds ruwer. En maar door ging het, en Emma kreeg bijna geen adem meer. Bergsma merkte het en trok gauw zijn nu schone penis uit haar mond. Uitgeput en hijgend zat ze daar in het kamertje. Bergsma sloeg haar in haar gezicht en beveelde: 'Draai je om!' De touwen waren iet losser en bang en gehoorzaam draaide Emma zich om. Ze stond nu met haar kont richting Bergsma en haar gezicht richtig het bureau. Bang voor wat komen zou deed ze haar ogen dicht. Ineens voelde ze een groot stekelig opject in haar kutje glijden. Angstig keek ze om. Bergsma had de gigantische dildo met uitsteeksels in haar kutje geschoven. Toen voelde ze een pijnlijk gevoel, hij had hem aangezet. Terwijl bergsma verlekkert naar haar zat te kijken en de afstandsbediening steeds hoger opvoerde, kreunde en huilde Emma steeds harder. De dildo bleef ongenadig in haar kutje ronddraaien, steeds sneller en sneller. Emma huilde van de pijn. Toen emma voor de derde keer een orgasme had gehad haalde bergsma met een ruk de dildo eruit. Opgelucht en hoopvol keek Emma hem aan. Maar Bergsma was nog lang niet klaar. Hij smeerde zijn penis met een enorme laag glijmiddel in en zei; 'Omdat je zo lief en gewillig bent.' Toen voelde Emma een verschrikkelijke pijn door haar lichaam trekken, Hij neukte haar anus!
Het smalle gaatje werd helemaal uitgerekt door de grote penis van Bergsma, maar die werd alleen maar opgewonden van Emma's pijn en stootte zijn penis harder en harder in haar anusje. Emma kreunde en huilde, maar bergsma ging door en steeds sneller en dieper in haar anusje. Emma kon het niet meer aan. Van de pijn viel ze flauw. Het slappe lichaam van Emma lag op de grond terwijl bersgma rustig zijn spullen en de troep opruimde.
'Heerlijk meisje. heerlijk lijf. Heerlijke sex.' mompelde hij verrukt. Bergsma kleedde zich aan en raapte alles sexspeeltjes op en stopte die in een tasje. Toen kleede hij gauw de nog steeds bewusteloze Emma aan en tilde haar over zijn schouder. Bergsma deed de deur van het slot en sloop naar het raam, klom naar buiten en liep snel naar zijn auto, met de bewusteloze Emma op zijn schouder. Hij duwde haar in de achterbak met de sexspeeltjes tas en ging in de auto zitten.
Aan jou ga ik nog veel plezier beleven, Emma...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online