Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

liefde met zonder onderbroek
Je vraagt of ik mee wil vrijdag avond naar een optreden van een vriend van jou die ik ken ook ken.

Vrijdag avond

We hebben het erg gezellig en luisteren geĆÆnteresseerd naar de drie bands.
EĆ©n er van vind ik wat minder en jij vind hem nog net wel gaan maar dat maakt niet uit, want de andere 2 vinden we helemaal vet.
We kijken soms elkaar even aan, prikken elkaar voor de gein, enz. en staan dicht bij elkaar maar staan niet tegen elkaar aan.
We weten niet zeker van elkaar of we elkaar leuk vinden.
Dus doen we voorzichtig maar kijken hoe we op elkaar reageren.
Op een gegeven moment gaan we tegen elkaar staan en gaan door met naar elkaar kijken en elkaar prikken, enz.
Ik voel rillingen over je lichaam lopen van spanningen denk ik, want ik heb ze ook.
Je merkt dat ik dat voel doordat een spiertje in mijn rug er op reageerde door aan te spannen en je gaat snel weer een stap achter uit om dat je je schaamt.
Daarom pak ik je hand en leg die op mijn lichaam zo op ongeveer het einde van mijn ribbenkast en laat jou daardoor mijn rillingen en hartslag voelen als je die nog niet gevoelt had.
Zodat je voelt dat je niet de enige bent en daardoor weet dat het niet erg is.
Je komt weer tegen me aanstaan.
Je weet dat ik nog al gevoelig ben en plagerig kriebel je me aan de binnenkant van mijn rechter onderarm wat een soort kietelend en tintelend gevoel geeft.
Ineens voel ik hoe jij een zuigzoen in me nek geeft.
Je zegt me in mijn linker oor dat je me ontzettend lief vindt.
Ik draai mijn hoofd langzaam naar jou toe.
Jij beweegt je hoofd naar voren en we tongzoenen innig met elkaar.
We kijken elkaar aan en zoenen nog een keer.
Ik voel hoe ik me aan je overgeef.
Je doet je hand onder me shirt en gaat via wat strelen over mijn buik omhoog naar mijn borsten.
Niemand kan het zien want het is niet heel druk en het is te donker.
Ik vind het niet erg in tegen deel ik vind het erg lekker.
We kijken verstrengeld en nog zo nu en dan knuffelend verder naar de laatste band.

Als het afgelopen is lopen we of er niets aan de hand is naar je vriend om daar nog wat te kletsen.
Over het optreden van hem, van de andere twee bands, over het plubliek en nog wat koetjes en kalfjes.

Wij lopen met zijn tweeƫn naar buiten.
Je vraagt aan mij of ik al naar huis wil.
Ik zeg: ā€œNou eigenlijk niet.ā€
Je vraagt of ik met je mee ga naar het strand.
Ik sms even naar huis dat het later word en ga mee naar het strand.
Op het strand doen we onze schoenen en sokken uit.
We lopen een stukje over het strand.
Het is aardedonker alleen de volle maan en de sterren geven ons licht.
Er is niemand te bekennen en daarom voelen we ons er wel thuis.
We kijken in het zand zittend verstrengeld naar het water dat rustig kabbelt.
We beginnen te zoenen.
Je duwt me achterover.
En je doet mijn vest uit.
We zoenen verder terwijl we over het zand rollen.
We eindigen weer zoals we begonnen zijn.
Je wilt mijn broek los doen maar ik gooi jou op je rug en zoen je en daarna ga ik van je mond naar je nek en begin nu ook jou uit te kleden.
Ik doe je shirt uit en laat je met je rug op onze bovenkleding liggen.
Zodat we straks niet overal over een paar dagen ook nog zand kunnen vinden in of op ons lichaam.
Ik streel en zoen je bovenlichaam van je tepels langzaam naar je buik tot waar je broek me tegen houd, ik merk dat jij een beetje opgewonden raakt en kijk je speels aan.
Je tilt me op en legt me voorzichtig neer op mijn rug waar jij lag.
Je doet me shirt en bh uit en begint me te zoenen op mijn mond.
Terwijl wij zoenen verwen je me.
We blijven even gewoon op elkaar liggend liggen en verluisteren lieve dingen tegen elkaar terwijl we wat zoenen.
Je doet me broek en mijn onderbroek uit.
Met je hand speel en streel je van boven naar beneden.
Naar mijn vagina.
Je begint me te vingeren heel rustig en intiem en daarna te beffen.
Ik vind het heerlijk en begin een beetje te bewegen met mijn bekken en begin te hijgen en te kreunen als bevestiging dat het lekker is.
Je maakt je eigen broek open en trekt hem uit.
Ik vind dat jij ook wel weer es mag verwend mag worden.
Dus pak ik je penis die ondertussen stijf is geworden en pijp je.
Je vind het magisch lekker en dat laat je merken ook.
Daarna trek ik je af.
Ik steek je penis in mijn vagina.
Terwijl je me neukt zoenen we en je verwend de rest van mijn lichaam ondertussen doe ik dat ook bij jou.
Je activeert mijn klitje en we komen met een paar seconden verschil met een lang en ontzettend lekker orgasme klaar.
We flikflooien nog wat na.

Je vraagt op een gegeven moment hoe laat het is en ik kijk op mijn mobiel.
Ik heb al vijf oproepen en drie smsjes gemist.
Maar kijk eerst naar de tijd.
ā€œHet is al vijf uurā€ schreeuw ik uit.
En kijk naar mijn smsjes.
Ze zijn allemaal van mijn moeder dat had ik al wel gedacht.
Wat is ze ook weer overbezorgd zeg.
Er staat onder andere in dat ik twee uur thuis had moeten zijn.
Ze kan me de pot op.
Ze moet me met rust laten er gebeuren heus geen ernstige dingen.
Nou ja eerste keer seks met hem misschien maar dat wil ik zelf en voor de rest ik wordt niet ontvoerd of overreden en ben met iemand samen.
Dat zij hem niets vind is haar probleem.
Hij schrikt zich ook rot van de tijd maar hij heeft geen gemiste oproepen of smsjes.
Dat is toch veel fijner dan dat je iemand echt de hele tijd moet zeggen waar je bent en wat je doet.
Mijn moeder moet blij zijn dat ik had gesmst dat het later zou worden.
Hij vraagt aan mij of ik niet snel naar huis moet en ik zeg van niet maar sms wel even voor dat ze een heel reddingsteam op gang zet.



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl
ļ»æ

Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit ƩƩn van de onderstaande categorieƫn? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieƫn: 10
Totaal 18 bezoekers online