Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Mijn nieuwe waterpoloclub (3)
Deze dinsdag was ik veel eerder dan normaal. Anouk had me vorige week overgehaald om met haar te gaan zwemmen. Ze had gezegd dat zwemmen veel zwaarder is dan waterpolo en ik wilde dan ook het tegenovergestelde bewijzen. Omdat het te zwaar is om en intensief te zwemmen en intensief aan waterpolo te doen, hadden we een compromis gesloten. Om de week zou ik met Anouk mee gaan zwemmen en om de andere week zou zij mee doen met waterpolo. De eerste keer zou ik mee gaan zwemmen. Ik had me afgemeld bij mijn team. Die waren er niet heel blij mee, maar ik verweerde me door te zeggen dat ik voor mijn fysieke training niet meer afhankelijk wilde zijn van de opkomst van anderen. Zwemmen was daarom een goed alternatief. De werkelijke reden hield ik natuurlijk voor me.

Bij het zwembad aangekomen, stalde ik mijn fiets en liep naar binnen. Daar werd ik weer welkom geheten door de vrouw achter de kassa. ‘Je ziet er goed uit vandaag’ zei ik. ‘Dank je voor het compliment’ zei ze blozend. Ze keek verbaasd op haar horloge ‘heb je deze keer meer tijd nodig?’ zei ze met een knipoog. ‘Nee,’antwoordde ik ‘vandaag ga ik maar eens baantjes zwemmen.’
Ze keek me wantrouwend aan. Volgens mij geloofde ze het niet, wat op zich, gezien de gebeurtenissen van vorige weken, niet heel raar was.

In de kleedkamer trok ik mijn kleren uit en stopte deze in mijn tas. Ik trok mijn zwembroek aan, legde mijn lul er goed in, gooide mijn handdoek over mijn schouder en liep naar het grote bad. Daar aangekomen zag ik al een meid met blonde haren zwemmen. Toen ze aan het einde van het bad keerde en weer mijn kant op zwom zag ik het mooie koppie van Anouk al. Ik stak mijn hand op, wat direct werd beantwoord door een heerlijke lach. Wat was het toch een fantastische meid. Nadat ze me had gezien kwam ze direct naar mij toe zwemmen. Bij de rand van het zwembad aangekomen plaatste ze haar handen er op en hees zich in een keer uit het water. Recht voor me strekte ze haar armen, om haar haar achter haar hoofd uit te wringen. Hierdoor had ik een prachtig uitzicht op haar mooie lichaam. Het was een heerlijk lijf met mooie ronde volle borsten.

‘Zo ben je er klaar voor?’ vroeg ze. ‘Ik wel’ antwoordde ik terwijl ik geen idee had of ik dit een uur ging volhouden. ‘Nou kom, zwemmen’
‘Starten jullie nooit gezamenlijk?’ vroeg ik. ‘Nee, een hele enkele keer wel, maar meestal bepalen we zelf wat we doen.’
Dat was voor mij een welkome uitleg. Dat betekende dat ik mijn eigen tempo kon bepalen en me even kon drukken als het te pittig was. Ideaal dus. Bovendien kon ik makkelijker contact zoeken met Anouk als we vrij konden zwemmen, dan als we allemaal opdrachten moesten doen.

Ik liet Anouk voorgaan bij het zwemmen, omdat ze waarschijnlijk op de lange afstanden sneller zou zwemmen. Bovendien had ik achter haar een veel mooier uitzicht. Beide inschattingen bleken te kloppen. Ze was al snel vertrokken, maar het uitzicht op haar benen en haar billen was heerlijk. Al snel merkte ik inderdaad dat er verschil is tussen de korte sprintjes bij waterpolo en de langere afstanden bij het zwemmen. Ik voelde al snel het melkzuur in mijn benen lopen en moest daarom rustiger aan doen. Ik wist wel dat het verschillende belastingen waren, maar had gehoopt dat het gat met Anouk wel mee zou vallen. Ik dacht even terug aan de tijd dat ik in het leger nog langere afstanden hardliep. De eerste honderden meters werd ik altijd compleet zoek gelopen door de ‘voetballertjes’, zo als ik ze altijd noemde, maar na een paar kilometer haalde ik ze altijd weer in, als ze compleet kapot en leeg de laatste kilometers probeerde af te maken. Om die reden had ik bewust niet geprobeerd Anouk bij te houden, dan had ik het einde van het uur zeker niet gehaald.

Na haar keerpunt kwamen we elkaar weer tegen. ‘Waar blijf je nou?’ vroeg ze uitdagend. ‘Het is niet eerlijk, jij drijft veel makkelijker’ zei ik terwijl ik naar haar borsten knikte. ‘Oh, je mag ze best even lenen hoor!’ zei ze lachend. ‘Lenen hoeft niet hoor, maar even vasthouden zou wel lekker zijn’ zei ik voordat ik weer verder zwom. De toon was zo al snel gezet. Vanaf dat moment maakten we regelmatig dubbelzinnige opmerkingen tegen elkaar. Helaas bleek al wel snel het nadeel van zwemmen ten opzichte van waterpolo: fysiek contact was nauwelijks mogelijk, zonder dat anderen dat zagen. De enige mogelijkheid die ik zag, was bij het begin en einde van het bad. Ik besloot bij de startblokken te pauzeren en te wachten tot Anouk datzelfde deed. Gelukkig pakte Anouk de hint snel op. Al bij de volgende keer dat ze de startblokken aan tikte bleef ze even hangen. Doordat ik met mijn rug richting de kant stond en zij juist andersom tegen de kant aan hing, was het voor mij mogelijk om ongezien met mijn hand tussen haar benen te glijden. Wel moest ik nog steeds voorzichtig doen, want we waren niet de enigen die aan het zwemmen waren, daarbij liepen mensen op de kant ons heel dicht voorbij.
Anouk was gelukkig erg behulpzaam. Door haar benen wat uit elkaar te zetten, kon ik heel makkelijk het stukje stof van haar badpak aan de kant schuiven, waardoor mijn vingers ongehinderd haar lekkere kutje in konden glijden. Binnen in haar voelde ik dat de opmerkingen over en weer haar niet onberoerd hadden gelaten, ze was daar kleddernat. Terwijl wij over koetjes en kalfjes praatte, gleden mijn vingers in een rustig tempo in en uit haar.
‘We moeten weer wat gaan doen’ zei ze zacht.
Ik voerde het tempo nu juist op en met een duim vond ik haar klitje. ‘Weer je het zeker?’ vroeg ik plagerig. Ze kreunende en aan haar ogen zag ik dat ze eigenlijk helemaal niet zo nodig meer moest zwemmen. Haar verstand overwon deze keer toch nog. Ze keek me geil aan ‘Straks mag je alles met me doen, maar eerst gaan we nog even hier te keer, anders valt het zo op.’
Ik liet mijn vingers uit haar heerlijke kut glijden, waarna ik het niet kon laten om ze in mijn mond te steken om haar te proeven. Zelfs nadat mijn vingers door het zwemwater waren gegaan, proefde ik de smaak nog boven alles uit. Ik zag de wangen van Anouk wat rood worden. Ze keek snel om haar heen of iemand het gezien had, maar dat leek niet het geval. Snel zette ze zich af en ik volgde haar weer op een afstand. Nu voelde ik me alleen net een surfplank, door het stijve zwaard onder me lag ik wel heel stabiel in het water, maar voor uit komen was er niet echt meer bij en daarom hield ik het al snel voor gezien. Ik wachtte tot mijn lul weer tot onopvallende proporties was geslonken en klom toen uit het bad. Van bovenaf had ik nu een prachtig uitzicht op het zwemmende lichaam van Anouk. Ze was echt lekker!

Ik wachtte tot zij ook zo ver was. Toen ze uit het water kwam, wrong ze het water uit haar blonde lange haren en kwam toen naar mijn toe. ‘Zo, vond je het lekker?’ vroeg ze dubbelzinnig. ‘Ja,’zei ik ‘ik moet alleen wel vaker met jou trainen’
Lachend liepen we richting de kleedkamers. Daar ging Anouk heen om haar bikini aan te trekken, voordat ze naar het bubbelbad ging om bij te komen. Ik ging alvast naar het bubbelbad. Het bubbelbad was gelukkig helemaal leeg. Doordat het al later op de avond was, was het rustig in het zwembad en dat maakte het bubbelbad extra aantrekkelijk. Rustig liet ik mezelf onderuit glijden en zakte tot mijn kin in het bubbelende water. Vanuit die positie verkende ik de omgeving. Het was een vrij afgeschermd bad, alleen op het brugje over de stroomversnelling kon je in het bad kijken. Helaas was dat wel een van de vaste posities van de badwachten. Nu stond er niemand, maar dat kon maar zo veranderen.

Niet lang daarna kwam Anouk het bad in. Bij de ingang bleef ze even staan, om ook om zich heen te kijken. Vanuit het bad kon ik haar heerlijke lichaam goed bewonderen. Door haar bescheiden bikini had ik en goed zicht op haar vormen. Ik verdacht haar er wel van dat ze langer stond dan nodig was om mij op te geilen. Ze slaagde daar goed in, want mijn paal groeide direct. Gelukkig kwam ze niet lang daarna naast me zitten. Ze legde een hand op mijn bovenbeen en haar hoofd achterover tegen het muurtje, waarna ze mij aankeek. ‘Dit is nog wel het lekkerste van zwemmen,’ fluisterde ze zacht ‘met een moe lichaam lekker bijkomen in een bubbelbad.’ Nog terwijl ze dit zei voelde ik hoe haar hand mijn lijf begon te verkennen. Heel rustig gleed haar warme hand over mijn benen naar de binnenkant van mijn dijbenen om vandaar naar boven te glijden. Met een zwoele blik keek ze me aan terwijl haar hand nu over mijn ballen en langs de stam van mijn lul omhoog gleed. ‘Mijn kutje smacht naar een heerlijke paal, Xander, wil je me vanavond eens goed onder handen nemen?’ Haar blik was nu veranderd in een geile, zaadvragende blik. Als bevestiging liet ik mijn handen tussen haar benen doorglijden. ‘Trek mijn bikinibroekje maar uit, er komt hier dinsdagavond toch nooit iemand.’ Ik trok haar broekje van haar lijf en legde deze uit het zicht op de kant. Haar topje hield ze aan, waardoor er op het eerste gezicht niets aan de hand was. Ook al zou er iemand kijken, dan nog zou het niet opvallen door het bubbelende water. Ook ik trok mijn zwembroek uit en legde die bij haar broekje. Naakt zat ik nu naast haar in het bad en al snel hadden onze handen elkaar gevonden. Ik liet mijn vingers door haar lekkere kutje glijden en zij pakte met haar volle hand mijn inmiddels hard geworden paal vast en trok me in een rustig tempo af
‘Xander, ik wil je nu in me voelen, nu!’ Ze pakte de bovenrand van het muurtje beet en ik haar onderlijf, waardoor ze los kwam van de bodem. Ik ging tussen haar benen in staan, in het diepste gedeelte, waarna Anouk haar benen om mijn heup heen sloeg. Mijn harde eikel drukte nu al tegen haar kutje aan. Bewust wachtte ik met doorstoten. Ik wilde haar even laten wennen aan deze positie. Toen ze helemaal ontspannen was en rustig dreef op het bubbelende water, drukte ik door en schoof mijn lul in een keer haar hete kutje in. In een rustig tempo stootte ik mijn paal nu steeds opnieuw naar binnen. Aan het kreunende geluid te horen genoot ze er van. Voor mij was het een beeld wat ik in slow motion beleefde: Anouk, naakt voor me, drijvend op bubbelend water, haar mooie volle borsten meedeinend op mijn ritme, haar mooie koppie, gesloten ogen en haar blonden haren die dreven op het water, terwijl mijn stijve lul in en uit haar gleed.
Met lange halen stootte ik in haar kletsnatte kutje. Doordat mijn eikel tot het grootst mogelijke formaat gegroeid was, vulde ik Anouk helemaal, wat haar merkbaar liet genieten. Bij elke stoot kreunde ze hoorbaar.
Een kuch onderbrak dit mooie moment. Toen ik me omdraaide schrok ik me kapot. Een jonge meid stond bij de ingang van het bad. Gezien haar kleren hoorde ze bij het zwembad personeel. Ze stond met haar armen over elkaar naar ons te kijken. ‘Stoor ik’, vroeg ze. Ze wachtte ons antwoord niet af, maar ging direct verder, ‘mijn collegaatje had me al gewaarschuwd dat ik jullie in de gaten moest houden. De vorige weken was het ook raak of niet?’
Ik kon moeilijk iets terugzeggen en knikte alleen maar. Daar lagen we dan, naakt in een openbaar zwembad en betrapt door de badwacht.
‘Je snapt dat we dit niet kunnen hebben in het zwembad, daar krijgen we echt problemen mee als iemand dit ziet.’ Ze keek nu ook even snel om zich heen. ‘Trek je spullen aan en loop maar even met me mee.’ Na een knipoog vervolgde ze ‘we hebben hier net een nieuwe familie douche met meerdere douche koppen en genoeg ruimte. Ik loop wel even met jullie mee.’
Anouk en ik keken elkaar verbaasd aan. Het was duidelijk dat ze niet heel erg verbaasd was over wat ze had gezien. We knipoogden naar elkaar, eigenlijk was dit wel zo geil.
Ik kon haar leeftijd moeilijk schatten. Ze had een jonge uitstraling, maar haar lijf zag er heerlijk volwassen uit. In het voorbij gaan zag ik haar naambordje. Charlotte heette ze. Ze liep voor ons uit naar een nieuwer deel van het zwembad. Daar was laatst inderdaad het een en ander verbouwd, maar ik had geen idee wat daar was. Al snel stonden we in een grote nieuwe ruimte met meerdere douches. Een aantal waren, gezien het bordje, familie douches. Charlotte hield een deur open en liet Anouk als eerste naar binnen. Net voordat ik naar binnen wilde lopen hield ze me tegen. ‘Is ze lekker?’ vroeg ze. Ik keek haar eerst verbaasd aan. ‘Heeft ze een lekker kutje?’ Langzaam begon het te dagen dat haar collegaatje haar om een hele andere reden had gewaarschuwd.
‘Ja,’ fluisterde ik terug, ‘ze is echt lekker! Als je haar eenmaal hebt geproefd, vindt je zelfs adem halen zonde van je tijd.’
Haar ogen twinkelde geil. ‘Ik heb nog nooit een kutje geproefd’ fluisterde ze ‘Zou zij het lekker vinden?’ Ik keek even naar Anouk. Die had de douches al aangezet en had haar bikini helmaal uitgetrokken, zodat ze naakt onder de douche stond. Ze liet haar handen over haar borsten glijden en daarna gleed ze met een hand tussen haar benen. Ongegeneerd stond ze ons daar uit te dagen. Terwijl Charlotte gebiologeerd naar Anouk stond te kijken, trok ik achter haar mijn zwembroek ook uit, waardoor mijn inmiddels weer hard geworden paal de vrije ruimte kreeg. Ik ging een stap dichter bij staan zodat mijn paal tegen haar hand aan kwam.
‘Waar wacht je nog op?’ vroeg ik aan Charlotte. Ik voelde hoe ze haar hand om mijn lul heen sloot en tegelijk naar Anouk stond te kijken. Ik merkte dat ze steeds geiler begon te worden. Snel stapte ze het douchehokje in, waarna ik haar volgde. Achter haar staand, trok ik haar trui omhoog en trok deze over haar hoofd uit. Haar broekje trok ik in een ruk naar benen, waarna haar string dezelfde weg volgde. Ik keek nu tegen een heerlijk stel billen aan en ik kon het dan ook niet laten om mijn handen over Charlotte’s billen te laten glijden om daarna tussen haar benen naar voren te glijden. Daar voelde ik de warme kletsnatte lippen van een heel geil meisje. Mijn vingers liet ik heel even bij haar naar binnen glijden, wat een rilling door haar lijf veroorzaakte. Toen ik weer ging staan zag ik dat ze de rest van haar kleding al had uit gedaan, waardoor ze naakt naast me stond. Ze was zo lekker dat ik het niet kon laten om mijn handen over haar lichaam te laten glijden, waarbij ik haar borsten extra aandacht gaf. Toen mijn vingers weer bij haar kutje aangekomen waren, fluisterde ik in haar oren dat ze nu Anouk maar eens flink moest gaan verwennen. Dat liet ze zich geen tweede keer zeggen. Ze liep voorzichtig op Anouk af, alsof ze toch nog even twijfelde, maar Anouk strekte haar armen uit en pakte de hand van Charlotte, om haar daarna naar zich toe te trekken. Ik koos de tweede douche uit om vandaar naar het schouwspel te bekijken.
Toen Anouks lichaam die van Charlotte raakte, leek de onzekerheid van Charlotte te smelten als sneeuw voor de zon. Ze sloeg haar armen om Anouk heen en zoende haar vol op haar mond. Haar handen gleden over de billen van Anouk en Anouk verkende op haar beurt met haar handen het lichaam van Charlotte. Al zoenend kronkelden de inmiddels nat geworden vrouwenlichamen zich om elkaar heen. Ze lieten hun handen over elkaars borsten glijden en vonden al snel daarna elkaars kutje. Al vingerend ging Anouk op haar knieën zitten. Ze dwong Charlotte haar benen verder uit elkaar te zetten om daarna met haar tong over haar dijbeen richting haar lippen te glijden. Daar aangekomen begon ze met haar tong Charlottes kutje flink onder handen te nemen. Met beide handen omsloot Charlotte het hoofd Anouk drukte haar diep tussen haar benen. Ze zuchtte en kreunde en genoot overduidelijk van de behandeling die Anouk haar gaf. Aan de bewegingen van Anouk zag ik dat ze het tempo opvoerde en als snel kwam Charlotte met een gil klaar. ‘Ohhh, hmmmm, wat was dat lekker!’
Ook voor mij was dit schouwspel te veel van het goede en ik kwam dan ook gelijktijdig met Charlotte klaar en spoot mijn zaad in stralen op de grond.
Anouk kwam daarna langzaam overeind en fluisterde iets in Charlottes oor om daarna onder de straal van de douche op de grond te gaan. Charlotte ging omgekeerd over haar heen zitten en drukte haar kutje weer in het gezicht van Anouk, waardoor zij weer met haar tong bij haar kutje kon. Nu boog Charlotte zich voorover om het kutje van Anouk te likken. Heel voorzichtig liet ze haar tong verkennend over de natte lippen van Anouk glijden, om uiteindelijk diep bij haar naar binnen te dringen. Met een vinger zocht ze Anouks klitje op en begon haar in een hoog tempo te likken en vingeren tegelijk.
Voor mij had het toekijken lang genoeg geduurd en ik besloot dan ook om mee te gaan doen. Ik ging achter Charlotte zitten en zetten van achteren mijn eikel tegen haar lippen, waarbij Anouk haar tong verplaatste naar het klitje van Charlotte. Ik schoof mijn lul nu helemaal bij Charlotte naar binnen en vulde haar nauwe kutje helemaal. In een rustig tempo neukte ik haar, terwijl Anouk gelijktijdig haar klitje onder handen nam. Samen voerden we het tempo steeds meer op en het duurde dan ook niet lang voordat Charlotte weer kreunend klaar kwam. Ik besloot bewust niet door te zetten, omdat ik heel graag mijn zaad voor Anouk wilde bewaren. Ik trok mijn lul dan ook uit haar terug, waarna Anouk het geil wat uit haar kut liep, helemaal oplikte.
Ik hielp Anouk met opstaan en zoende haar vol op haar mond, waardoor ik de smaak van Charlottes vocht nog kon proeven. Mijn handen liet ik over Anouks heerlijke volle borsten glijden en al snel had ik het lekkerste plekje van de wereld al weer gevonden. Ik keek haar recht in haar geile ogen en beloofde haar dat ze nu zou krijgen waar ze zo’n zin in had. Ik liet Anouk met haar handen tegen de muur aan staan en ging zelf achter haar staan. Mijn lul liet ik langs haar billen glijden, om langzaam van onderaf mijn eikel tegen haar smachtende kutje aan te zetten. Ik drukte mijn eikel een klein beetje bij haar naar binnen, maar wachtte nog met doorstoten. Aan haar wiebelende onderlijf was wel te merken dat ze met smart op mijn harde lul zat te wachten. Ik stootte dan ook in een keer bij haar naar binnen, waardoor mijn ballen tegen haar aan kletsten. In een hoog tempo neukte ik haar van achteren, terwijl Charlotte zich over Anouks borsten had ontfermd. Al snel hadden de tongen van de beide meiden elkaar weer gevonden om gelijktijdig elkaars borsten en tepels te strelen en te masseren. Gelukkig kon ik het vrij lang volhouden, maar op een gegeven moment werd het me toch te veel. Ik voelde hoe het zaad langzaam opborrelde, waardoor een orgasme onomkeerbaar was. Mijn laatste stoten waren heftig en diep en bij de laatste stoot schoot mijn zaad in stralen haar kut in.
Al hijgend gingen we daarna dicht tegen elkaar aan staan, om al strelend en zoenend bij te komen van het gebeurde.
Charlotte besloot als eerste weg te gaan. ‘Anders valt het zo op’ zei ze ‘Bedankt, ik vond het heerlijk’ Ze gaf eerst Anouk en daarna mij een gemeende zoen op mijn mond, waarbij ik mijn handen nog een keer over haar kutje liet glijden. Daarna nam ze haar kleren onder haar armen mee en liep het douchehokje uit.
Anouk en ik keken elkaar tevreden aan. ‘een onverwachte wending, maar wel erg lekker’ zei ik. Anouk knikte alleen maar en liet daarna haar hoofd op mijn schouder vallen en sloeg haar armen om mij heen. ‘Ik vond het heerlijk, Xander…., ik wil je veel vaker.’
Ik keek haar in haar geile ogen, ‘Volgende week zie ik je weer in het water, dan komt dat zeker goed!’
‘Vergeet het maar, dat duurt me te lang, verzin maar iets voor morgen…’


vdberg.alex224@gmail.com

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online