Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Zonnebank
Zomaar een doordeweekse dag. Ik krijg een smsje van een vriend. "lig je nog te slapen of ben je druk" Ik stuur terug dat ik druk ben. Het huis moet aan kant en ik vraag wat hij doet. Hij is al thuis, geen werk meer voor de dag en gaat lekker onder de zonnebank. Ik ben jaloers en laat hem dat weten. Zou ook wel weer eens lekker ontspannen onder de zonnebank willen. Hij nodigt me uit en een uur later zit ik bij hem op de bank. We drinken een bakkie en kletsen wat. Gewoon over normale dingen. Dan helpt hij met het instellen van de zonnebank en gaat weer weg. Ik kleed me uit en ga liggen. Mmmmm, heerlijk, muziekje erbij even nergens aan denken.
Ik lig lekker te dommelen, dan krijg ik een smsje. Lig je lekker, moet ik helpen smeren? Ik kijk en lach. Ik stuur terug dat hij niet hoeft te smeren, dat ik van puur natuur hou. Hij stuurt mij weer dat hij het jammer vind, maar vraagt gelijk of hij me dan ergens anders mee kan helpen. We dagen elkaar wat uit via de sms.Dat doen we vaker, gewoon onschuldig. Een beetje geinen met elkaar. Dan stuur ik hem uiteindelijk terug dat hij mijn rug wel mag masseren. Van de nood een deugd maken, hahahaha. Hij wil wel. Ik stuur hem dat hij even moet wachten, dat ik mijn broek aan trek en hem dan wel stuur dat hij kan komen. Dan komt hij. Hij gaat bovenop mijn billen zitten. Dan voel ik de ijskoude olie mijn rug oplopen, ik ril. Dan volgen zijn koude handen. Eerst is het onwennig, maar niet veel later voelt het heerlijk. Ik voel zijn handen in mijn middel, onderop mijn rug, langs mijn wervel gaan ze naar boven naar mijn nek. Dat doet hij een aantal keer, dan gaat hij steeds meer naar de zijkanten van mijn rug. Steeds dichter bij mijn borsten. Pfff, dat komt wel erg dichtbij, gaat er in mij om. Dan weer en nog een keer. Voorzichtig zonder dat hij het merkt probeer ik mijn bovenlichaam iets op te lichten zodat hij er wat beter bijkan. Dit is spannend, want het mag niet. Dan kijken we op de klok. Shit tijd om wat aan te doen en naar huis te gaan. De volgende dagen ontmoeten we elkaar en blijven we elkaar uitdagende smsjes sturen. Als we dan weer bij elkaar zijn bedank ik hem voor de fijne massage en zeg dat ik het heerlijk vond. Ik vraag hem of ik nogmaals gebruik mag maken van de zonnebank. Op één voorwaarde mag dat. Hij wil me insmeren. Ik stem in en weet dat ik met vuur speel. Maar mijn verlangen is groter. Ik ga naar boven, kleed me uit en ga op mijn buik liggen. Dan komt hij. Hij gaat naast mij zitten en begint mijn rug in te smeren, dan mijn benen en net voor mijn lippen blijft hij steken. Shit. Dan moet de voorkant ook nog ingesmeerd worden vind hij en ik draai me om. Hij begint met mijn buik tot net onder mijn borsten, dan gaat hij naar mijn armen. Ik geniet. Vervolgens gaat hij weer naar mijn buik. Ik zeg hem dat mijn borsten ook beschermd moeten zijn en dat laat hij zich geen tweede keer zeggen. Hij smeert ze in, masseert ze, mmmm. Als laatste gaat hij naar mijn benen. Langzaam, teder smeert hij ze in. Steeds een stukje hoger. Als hij bijna bij mijn lipjes is spreid ik mijn benen iets. Stiekem hoop ik dat hij die ook insmeert. Ik sluit mijn ogen. Ik voel zijn vingertoppen langs mijn lipjes gaan, dan glijden ze weer af. Zijn vingers gaan weer hoger en ik spreid mijn benen nog iets verder. Dit is zo lekker! Dan plots stopt hij. Ik hou mijn ogen dicht om niks van een teleurstelling te laten blijken. Ik voel dat hij van het bed gaat. Shit denk ik. Dan hoor ik gerommel en voel hem weer op het bed komen. Ik wil hem voelen. Dan voel ik zijn tong langs mijn benen gaan, mmmmm. Steeds hoger, steeds dichterbij mijn natte poes. Ik voel mijn poesje ook steeds natter worden. Dan komt zijn tong bij mijn lipjes. Ik kan een kreuntje niet voorkomen. Hij blijft me plagen, want hij gaat weer terug naar mijn benen. Dan ineens voel ik zijn tong vol op mijn klitje. Wow, dit is niet lekker, dit is waanzinnig. Ik geniet en laat hem dat merken. En hij besluit dat het nog niet genoeg is. Ik voel zijn vingers mijn poesje ingaan en zijn tong op mijn klitje. Het duurt dan ook niet lang voor ik kom. Hij vraagt of ik het lekker vond en staat op. Hij wil de kamer verlaten. Wacht, zeg ik. Jij hebt mij laten genieten, nu wil ik jou laten genieten. Ik neem zijn stijve in mijn mond. Hallo, wat een ding. Lekker hard, maar ook wel groot. Hij kreunt zachtjes. Ik pijp hem alsof mijn leven ervan afhangt. Dan haalt hij zijn lul uit mijn mond. Ik kijk hem aan en neem zijn lul terug in mijn mond. Dan voel ik hoe hij komt. Mmmm. Ik slik zijn zaad dat er met golven uit lijkt te komen. Ik bedank hem en hij bedankt mij. Maar gelijk vraagt hij of we dan al klaar zijn. Ik kijk hem vragend aan. Hou me ook wel een beetje van de domme, want tuurlijk wil ik nog meer. Hij zegt dat hij mijn poesje nog een keer wil proeven en ik laat hem zijn gang gaan. Echter dit keer laat hij mij niet zomaar komen, zodra hij voelt dat ik bijna kom stopt hij. Dat doet hij niet 1 keer, maar een keer of 4,5. Ik kan niet meer, ik wil komen. Dan voel ik weer een vinger in mijn inmiddels kletsnatte poesje. Hij maakt me helemaal gek. En weer zijn tong op mijn klitje. Dan kom ik luid en spuitend klaar. Ik zie gewoon zwart voor mijn ogen, zo lekker is dit. Als ik een beetje ben bijgekomen vraag ik of hij op zijn rug wil gaan liggen. Ik neem zijn lul weer in mijn mond, maar heb al besloten hem niet klaar te pijpen, ik wil dat ding voelen. Ik besluit hem ook te plagen en dat lukt. Dan ga ik bovenop hem zitten. Ik wil zijn gezicht zien, ik wil zijn ogen zien. Ik beweeg langzaam,maar ritmisch heen en weer. Steeds een stukje sneller. Ik zie dat hij geniet. Dan komt hij ook weer. Moe maar voldaan kruipen we wat tegen elkaar aan. Dan kleden we ons aan en beloven elkaar snel weer te smsen.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online