Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

mijn vriendje en ik
Het was een vrijdag morgen. Ik ben snel geil dus dat was ik vanmorgen ook. Ik pakte de vibrator en deed hem langzaam in me geschoren kutje. De vibrator verdween bijna helemaal. Ik deed hem paar keer in en uit en dacht ondertussen aan me vriendje hoe hij het zal doen. Dus besloot ik maar naar hem te gaan en iets sexy's aan te trekken. Ik dochte me even en poetste me tanden belde me vriendje op of ik kon komen. Ik kon komen dus ging ik verder in de kleren. Ik deed een sexy slipje met een bijpassende BH erbij. Deed me allermooiste schoenen aan en een mini rokje met een sexy shirt waar je me borsten goed uit kon zien. Ik stapte in de auto en reed weg. Onderweg werd ik weleens nagefloten maar daar trok ik me niks van aan. Eenmaal bij mijn vriendje aangekomen duwde ik hem gelijk tegen de muur en begon hem te tongzoenen. Hij streelde me. Daarna gingen we eten. Me vriendje had aardbeien. Ik stopte een aardbij geil in me mond en in en uit. Ik hoorde aan zijn ademhaling dat hij ook geil werd. Daarna vroeg ik of we een film konden kijken in zijn kamer. Zo gingen we naar boven en eenmaal in zijn kamer aangekomen gingen we op het bed liggen film kijken. Ik zei dat ik het heet had en deed mijn shirt uit. Ik zag dat zijn pik stijf was. Ik haalde hem eruit en begon zijn eikel te likken en daarna zijn hele pik in me mond te nemen. Hij kreunde. Ik nam zijn pik uit zijn mond en kleede hem langzaam uit. Het zelfde deed hij bij mij. Hij masseerde me borsten die daarvan hard werden. Hij nam een borst in zijn mond en begon eraan te likken en te zuigen met de ene hand had hij mijn borst vast en de andere hand vingerde hij me heerlijk. Ik kreunde. daarna dwaalde hij langzaam naar beneden en begon mijn kutje heerlijk te likken hij sloeg niks over. Ik kreunde na een paar mnuten dat ik zou komen. Hij likte nog harder en ik kwam heerlijk klaar. Daarna was het hems beurt. Ik likte eventjes de eikel en ging daarna met mijn erg natte poesje op zijn lul. Ik bereed hem en aan zijn gekreun kon ik horen dat het goed was. Hij zat ondertussen me borsten en kont te kneden. Kreunend zij hij dat hij ging komen en hij kwam heerlijk in me klaar. Daarna vroeg hij wat nieuws, hij wou me van achteren nemen. Ik was wel bang dat het pijn zal den maar zij oke. Hij pakte zijn stijve en begon zij lul in mijn sterretje te neuken. Ik schreeuwde van pijn en genot. En kreunde dat hij sneller en harder moest gaan. Ik kreunde daardoor nog harder. Even later zij ik dat bij hem ook wat wou uitproberen. Dus hij haald zijn lul uit mijn kontje. ik zij dat hij moest gaan zitten. Ik pakte zijn harde lul en deed hem tussen mijn borsten en deed mijn borsten dichtbij elkaar zodat hij heerlijk mijn borsten kon neuken. Hij nam het over en ik probeerde zijn eikel ondertussen te likken. Hij kreunde dat hij klaarkwam. En 3 tellen later spoot hij zijn heerlijke sperma half in me mond en half over mijn borsten heen. Daarna likte ik zijn lul schoon. Ik likte eerst de eikel en daarna zijn hele pik. Ik kneede ondertussen zijn ballen. Hij kreunde goedkeurend. Hij wou mij verwennen dus haalde hij zijn pik uit mijn mondje. Hij drukte me zodat ik lag op bed. Hij deed mijn benen wijd en ging met zijn tong mijn kutje likken en met zijn vinger ging hij me vingeren en met zijn andere hand mijn kontje masseren. Ik kreunde erg hard. Ik kwam weer klaar en we vielen uitgeput in elkaars armen. We tongzoenden vurig en we vielden in slaap.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online