Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Samen op werkmissie

Andrea en ik kenden elkaar al enige jaren. Zij was vroeger secretaresse op het reclamebureau waar ik werkzaam was. Door bijscholing werd ze op een gegeven moment office-manager en ging bij een marketingkantoor werken. Ik werk inmiddels bij een reclame-adviesburo en zodoende hielden we contact en niet alleen zakelijk. We konden het goed met elkaar vinden ook prive terwijl we beiden getrouwd waren en kinderen hadden. Soms dronken we wel eens een borrel. Ivm drukke werkzaamhenden en veel (zakelijke) reizen naar het buitenland werd ons contact wat minder. Ik moest voor zo’n reis eens naar suriname. Wat schets mijn verbazing dat ik daar ontvangen werd door………….Andrea. Ze zat al een bijna een half jaar in Paramaribo omdat ze door haar baas daar was gestationeerd om een filiaal van haar marketingskantoor op te zetten. Ze was alleen want hara man had een zeer drukke baan als directeur van een sportschool. Om haar gezin te kunnen zien vloog ze regelmatig naar nederland. Ze was nu al weer een maand in Suriname toen ik daar dus aankwam. Ook ik was alleen want ik bleef maar een week. Ik zat daar in een hotel. Andrea ook , maar in een andere. De hele week trokken we met elkaar op. We gingen samen naar de besprekingen en ze nam me mee naar ontmoetingen met zakenmensen. ’S-Avonds nam ze mee de stad in. Lekker eten , af en toe een borrel.
Aangezien ik zaterdagmiddag weer met het vliegtuig terug moest naar nederland gingen we vrijdagavond eens lekker uit ons dak in een discotheek. Lekker dansen , praten en wat drinken. Heel gezellig. Om een uur of 1 gingen we op weg naar onze hotels die vlak bij elkaar lagen. Voor de deur van mijn hotel (waar we als eerste langs kwamen) vroeg ik haar of ze zin had om nog een borrel te drinken op mijn kamer. Daar stemde ze mee in. Het was (zoals de hele week) een zwoele zomeravond. We waren allebei zomers gekleed. Ik had een polo aan met een driekwarts broek er onder. En zij een mooi kort zomerjurkje. We waren allebei door al dat dansen behoorlijk verhit geraakt. Bij de bar van het hotel een fles ijskoude witte wijn besteld en deze mee naar boven genomen. Op mijn kamer aangekomen deden we onze schoenen uit en liepen lekker op onze blote voeten. Ik ging op bed liggen en zij ging in een luie stoel naast bed zitten. We gingen eigenlijk verder met praten waar we in de disco gebleven waren. Gezellig over prive–zaken. We dronken gezamenlijk de fles leeg en werden daardoor wat vrijer in ons doen en laten. Ook de opmerkingen werden frivoler en zelfs uitdagend. Ze stond op een gegeven moment op om naar het toilet te gaan maar dat ging niet vanzelf. Half strompelend liep ze naar het toilet. Toen ze terugkwam stond ik op van bed om haar te ondersteunen. Ze was toch wat aangeschoten (ik ook trouwens) en liet zich door mij ondersteunen. Daarna gingen we samen op bed zitten (half liggend) . Ze zat/lag zo op bed dat ik onder haar rokje kon kijken. (Volgens mij ging dat niet geheel per ongeluk). Ik kon zien dat ze een wit stringetje aan had. Ze zag dat ik onder haar rokje keek en deed het daarna ondeugend iets omhoog en zei zo kun je het beter zien. Ik zei wat een mooie string heb je aan , het staat je goed. Ik zei dat ik erg geil werd van vrouwen met strings aan. Ze begon te gniffelen en zei van mij dus ook. Ja , ik krijg een onwijze paal in mijn broek bij deze aanblik. Wow , dat laat niets te wensen over zei ze toen ze naar m’n kruis keek. De stemming werd steeds zwoeler. We wisten dat we dit eigenlijk niet moesten doen maar het vlees is zwak. En dus schoof ik wat naar haar toe en begon met m’n hand over haar been te stelen tot ik bij de rand van haar string aankwam. Ik zei sorry maar ik word heel erg geil van je en volgens mij laat het jou ook niet onberoerd als ik me niet vergis. Wat ben je van plan vroeg ze me. Dat laat zich raden zei ik en ging door met strelen over haar kontje. Toen ik met m’n vinger subtiel langs haar spleetje ging reageerde ze opgewonden. Ze deed geen moeite om tegen te houden. Dus schoof ik haar string een stukje opzij zodat ik met mijn vinger naar binnen kon. Wat voelde ze nat aan zeg! Ze schoof wat dichter naar mij toe en begon mijn kruis te strelen. Ik boog voorover en stak het puntje van mijn tong in haar vochtige spleet. Ze gooide haar been in mijn nek om mij de ruimte te geven. Ik schoof haar string nog verder opzij en stopte mijn tong heel diep in haar. We werden steeds geiler. Ze gaf mij de gelegenheid om haar string uit te doen, zodat ik alle ruimte hadden om haar eens lekker te beffen. Ik slurpte het kutvocht gulzig naar binnen en sabbelde lekker aan haar clitorus. Ze gaf zich helemaal aan mij over en liet zich lekker verwennen door mijn tong. Zij had haar jurk nog aan en kwam heftig schokkend klaar. Daarna zakte ze van het bed af en schoof naar mij toe. Ze zei dat ze geen penetratie wilde maar dat ze mij ook wel wilde verwennen. Ik vroeg aan haar wat ze dan in gedachten had en lachte alleen maar. Niet zo nieuwsgierig , mannetje. Haar hand gleed heel langzaam over de zachte stof van mijn broek heen. Ze wreef heen en weer over mijn kruis. Net zo lang tot mijn pik stijf werd. Daarna kneep ze ondeugend in de bult die zich in mijn broek ontvouwde. Tergend langzaam deed ze mijn rits naar beneden en maakte zachtjes mijn gulp open. Ze trok mijn broek uit en greep met haar hand in mijn kruis van mijn slip waar mijn harde lul duidelijk zichtbaar was. Ze gaf een aantaql kusjes op de grote bult in mijn slip en zette zelfs heel gemeen zachtjes haar tanden er in. Daarna schoof ze langzaam mijn slip naar beneden zodat mijn dikke penis omhoog schoot. Ze gaf een kus op mijn eikel. Ze pakte daarna met haar hand mijn pik beet en begon me subtiel af te trekken ondertussen met haar tongpuntje mijn eikel beroerend. Ze bewoog steeds sneller op en neer met haar hand en haar grip werd ook steeds steviger. Ondertussen likte ze aan mijn tepel waar ik zo verschrikkleijk geil van werd dat ik op een gegeven het zaad naar boven voelde komen en riep tegen haar: ik hou het niet meer. Ze zei laat maar komen dan , ik ben er klaar voor. Ze bleef me maar afrukken tot ik mijn sperma met een volle laag over haar heen spoot. Hemels wat was dat lekker………..
Daarna vielen we eigenlijk allebei moe en voldaan in slaap.
De volgende morgen ging zij op tijd naar haar hoteklkamer om te douchen en ik pkate m’n koffer in en ging naar het vliegveld op weg naar huis. Wat een succesvolle missie………………………………….


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online