Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de heerlijke dag dat we samen waren
het was eindelijk weer eens een heerlijke zonnige dag. Ik had me al voorgenomen om niet de hele dag te gaan werken en vanmiddag lekker de stad in te gaan en lekker op een terasje te gaan zitten. Hectiek is er altijd dus ik vond het echt weer eens tijd om heerlijk relax in het zonnetje te gaan zitten zonder dat ik verder wat moet. Ik rij vanuit mijn werk naar huis en doe de kleding uit die ik voor mijn werk aanmoet, weg met die beklemmende kleding. Ik gooi mijn jasje en mijn blouse over de stoel en doen mijn riem snel los om daarna de knopen van mijn broek te openen. Ik voel al aan mezelf dat ik een echt voorjaarsgevoel in mijn buikje heb, hmm wat voel ik daar nu? Ik laat de broek van me afglijden en stap er uit. Ik sta nu in mijn strakke boxer en zie in de levensgrote spiegel voor me dat de boxer misschien nog wel iets strakker zit dan anders....
Ik schuif de boxer ook naar beneden en schop die ook uit en wrijf even over mijn kruis, die zich ook niet geheel onbetuigd laat. Ik loop naar de douche en stap onder de heerlijke straal. Ik was mijn lichaam heerlijk en streel me over mijn hele lichaam. mijn handen over mijn borst, door mijn hals over mijn buikje, net langs mijn kruis. hmmm. Ik beloof mezelf dat ik me niet ga verwennen, ik heb het gevoel dat de dag nog veel meer in petto heeft. Ik schuif natuurlijk wel even mijn voorhuidje terug om met mijn andere hand heerlijk over mijn eikel te strelen. Uiteraard met de bedoeling om alles even flink schoon te wassen, hmm. Dan stap in onder de douche heen en trek lekker weer een strakke boxer aan en daarna mijn linnen borek en een mooi blousje. doe mijn haren weer lekker alle kanten en loop naar de stad met mijn zonnebril op. Ik zoek een lekker plaatsje bij een fijn terrasje bij me in de buurt en ga zo zitten dat ik heerlijk rond kan kijken. Ik bestel een biertje en steek me een sigaretje op. hmmmmmmm, wat kan een mens hier van genieten.. Het is weer een van de eerste mooie warme dagen. echt een dag die wijlen Martin Bril wel een rokjesdag zou kunnen noemen. iedereen is wat uitbundiger en frivoler, zowel in de kleding als in de mood. ik zit wat te flirten met een meisje een paar tafeltjes verder en kijk ondertussen naar al het moois wat langs komt. dan komt er ineens een meisje op me aflopen, zeker 12 jaar jonger en begroet me lief: hallo buurman, ben je ook lekker wat aan het drinken? Is het goed dat ik er even bij kom zitten? OOhh jee. Ik had haar eerst niet herkent maar dat is mijn buurmeisje van achter. Ze slaapt aan mijn kant en is soms behoorlijk open ikn wat ze doet als ze op haar kamer is en geen gordijn dicht doet. Ik heb me altijd afgevraagd of ze het met opzet deed, en of ze me wel eens gezien heeft terwlijk ik haar zat te bekijken. Tuurlijk, ga lekker zitten, wat drink je? Ze wil een roseetje en bietst een sigaretje van me. We praten wat over koetjes en kalfsjes en opeens vraagt ze me: "vind u me mooi als ik voor de spiegel thuis sta te draaien en te passen buurman?" Ik sta even helemaal perplex en ben blij dat ik mijn zonnebril op heb, ze weet het dus wel dat ik haar bekijk. Ik ben even stil en neem een slokje. Ze vraagt me dit vast niet zo maar en ik antwoord haar: Ik heb je wel eens gezien en ik ga dan ook bewust voor het raam staan zodat je mij ook kan zien en ik geniet dan van je ja, en vraag me wel eens af waar je rechterhandje is, die kan ik niet zien". Ze kijkt me even recht aan en vraagt me: Wat denkt u buurman?. Tja ik denk dat je daarmee over je lichaam streelt en met name tussen je beentjes, toch? Je zegt: weet u buurman, hier is mijn telnummer en ik ben om 9 uur boven oke, bel me dan eens? Je drinkt je glaasje leeg en ik zit weer helemaal alleen. Alleen met je nummer in mijn handen en ik wordt opgewonden van de gedachte aan de avond. Ik ga wat eten en denk al aan mijn buurmeisje. dan ga ik naar huis en ik ben om half negen al boven. Ik sta voor het raam te kijken en mijn gedachten dwalen af, ondertussen wrijf ik me over mijn ontbloote bovenlijf en dan zie ik jou binnenkomen op je kamer, je doet net of ik er niet ben en je doet je kleren heel langzaam een voor een uit. eerst je bousje, dan je beha. je draait langzaam een rondje en ik zie je heerlijke borsten schudden, hmmm. Dan buk je je en draai je je kontje richting mij en laat de rok van je kontje glijden. wat een heerlijke volle kont schatje, hmmm. je streelt er met je handen overheen en je stringetje zit lekker tussen je billen. dan kom je overeind en kijkt heel even in mijn richting en je maakt een telefoongebaar. Ik pak mijn telefoon en bel je nummer. Met Kim. met chris, hallo Kim, alles lekker? tuurlijk!, kijk maar!, je draait lekker met je borsten naar me toe en streelt met je vrije hand over en om je tepels. Dus chris wilde weten wat ik met mijn rechterhand deed als je stiekum naar me zat te kijken? Ik wil nog inbrengen dat er niets stiekums aan was maar dat doet nu ook niet terzake. Laat eens zien vraag ik. Je vrije hand glijd over je borsten langzaam omlaag naar je stringetje en dan stop je. Kom chris, doe jij je broek ook uit, ik wil zien dat je lekker met jezelf speelt als ik echt laat zien waar mijn vingers zijn gebleven oke? ik knoop mijn broek open en laat deze naar beneden glijden, mijn boxer doe ik ook meteen uit wat niet heel makkelijk wil met die harde bobbel er in en met één hand. ik wrijf met mijn hand over mijn lul en kneed even in mijn ballen en kijk dan hoe jij lekker met je vingers langs je stringetje over je klitje streelt ik hoor even een kreetje door de telefoon, hmmmm. Kom Kim, die je stringetje ook maar uit, ik wil je kutje helemaal zien lekker buurmeisje van me. Oke chris, je buigt voorover en komt overeind zonder sringetje aan en je laat je lekkere kale kutje zien. kap je je lul lekker in je hand chris en trek je lekker langzaam af dan vinger in mezelf. Ik kan hier alleen maar gewillig naar luisteren en zo staan we naar elkaar te kijken en te kreunen door de telefoon, hmmm, zo samen en toch zo ver uit elkaar. Ik trek me wat langzamer af anders ben ik te snel klaar en vraag je: Kim, ga eens op de kast zitten achter je en spreid je benen lekker. hmmmmm oke zegt Kim. Kim gaat lekker met haar kontje op de kast zitten en spreid haar benen helemaal, en ze schuift een laatje los en pakt er een heerlijke dildo uit en streelt er mee langs haar lipjes en door haar mooi roze openstaande kutje. ondertussen kijkt ze me geil aan en ik zou niets liever willen dan nu meteen naar haar toe te gaan om haar eens echt te verwennen, hmm. ondertussen laat ik lekker mijn eikel door mijn hand glijden en glij dan helemaal door totaan mijn ballen. Hmmm, cris wat een lekkere lul heb je zeg. Toemaar schatje maak jezelf maar lekker klaar. en we beginnen te hijgen en lekker met onszelf te spelen terwlijk we elkaar aankijken en samen glijden we naar ons hoogtepunt.schreeuwend en kreunend komen we samen klaar. Hmmm wat een lekekr buurmeisje ben jij zeg, kom je eens een roseeetje drinken bij me? Kim laat een hese ja klinken en dat is het laatste van de avond dat ik van haar gehoord heb, ze verdwijnt en ik laat me achterover vallen op mijn bed. Ik zal haar nog wel eens bellen, eigenlijk denk ik morgen al.
Wat een heerlijke hete dag was dit zeg, hmmm en ik zak in een zwoele diepe slaap....

wil je me nog wat vertellen over dit verhaaltje? chris_van73@hotmail.com


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online