Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

boodschap voor GLenniboy
Hallo Glenni boy ik ben Justine of ook tini genoemd komt er nog een verhaal op Spook op zolder ??

Verhaal Oma:

Ik moest gaan slapen bij mijn oma
Ik wou niet het is een soort kasteel waar ze in woont het is er heel eng maar ja ik kan vragen of ik bij haar in bed mag .
Ik kwam eraan .
oke zij mijn moeder,ik kom je vrijdag weer halen ok ??
Maar mama zo lang een week bij oma ?
Ja schatje zij mijn moeder , jouw oma voelt zich allen .
Alez tot vrijdag daaag
Ik stond voor het huis ik was echt al bang .Mijn oma kwam
We gingen al meteen eten
yes het zijn frietjes
We gingen gaan slapen ik mocht bij haar slapen .
Ik hoorde een vreemd geluid
we stonden op of ik toch mijn oma was er niet ik dacht dat ze beneden was maar dat was niet zo
opeens zag ik een auto wegzijden op het raam stond help !!!!
En opeens werd alles zwart


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online