Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

de schooldokter
hetis 20:00 melissa zat op de bank een boek te lezen. haar moeder kwam de kamer in: melissa je moet morgen naar de schooldokter. naar de schooldokter zei melissa met een benauwt stemmetje. wat doen ze daar allemaal? ik weet het niet zei moeder.ik zou maar gewoon gaan. mag jij dan niet mee? vroeg melissa. nee schat je moet alleen. oh nee!! ik doe geen oog dicht vannacht. natuurlijk wel zei moeder. zo erg is het niet. jawel hoor zei melissa. ga dan nu maar naar bed zei moeder. oke mama truste.
de volgende morgen fietste melissa naar het ggd gebouw. ze wist waar het was want ze fietst er elke dag langs als ze naar school gaat. maar nu is het veel spannender. stel je voor dat ik wat heb? of dat ik in mijn blootje moet bij de dokter! denkt melissa. daar is het ggd gebouw. melissa zet haar fiets in het rek en loopt met lood in haar schoenen naar de deur. ze loopt naar de balie. hallo ik kom voor de schooldokter. de mevrouw achter de balie vraagt van welke school ben je? open vensters antwoord melissa. oke je mag naar de wachtkamer. melissa zit net als er een meneer uit een kamer komt en zegt: hallo ik ben de schooldokter, ben jij melissa?? ja antwoord melissa. oke dan mag je meekomen.de schooldokter gaat achter zijn bereau zitten enzegt: je mag hier gaan zitten dan ga ik je eerts wat vragen stellen. oke zegt melissa. de schooldokter stelt allerlei vragen over hoelaat ze naar bed gaat en allemaal andere dingen. oke zegt de schooldokter. je mag je gaan uitkleden. alles uit behalve je onderbroek. o nee he denkt melissa. maar ze begint zich toch maar uit te kleden. als ze klaar is zegt de schooldokter. oke ik ga even je longen beluisteren kom maar even hier. melissa loopt naar de dokter toe. ik schaan me dood denkt ze. de dokter begint met een stethoscoop haar longen te beluisteren. je mag even diep zuchten zegt hij. melissa zucht diep. oke nu gaan we even een tontgenfoto maken van je longen. je mag even voor dit apparaat komen staan en dan diep zuchten. melissa doet het. oke het is goed zegt de dokter. we gaan nu even kijken of je ogen en oren goed zijn. je mag deze bril op zetten en dan deze letters lezen. melissa leest de letters op. keurig prijst de dokter. n uje andere oog. ook goed. nu gaan we je oren testen. je mag deze koptelefoon opzetten en ja zeggen als je een piep hoort. melissa hoort een piep ja zegt ze. na en paar keer piep zegt de dokter. oke je oren zijn ook goed nu gaan we even kijken hoe het met je gewicht zit.we gaan je eerst even meten. 1,50 oke je mag nu je onderbroekje even uit doen dan kunnen we je wegen. o nee he. denkt melissa. maar ze doet toch wat de dokter vraagt. je mag op de weegschaal gaan staan. dan gaan we eens kijken hoeveel je weegt. 50 kilo. nu gaan we je buik opmeten. eens kijken hoeveel cm die is. hij mag ongeveer een omtrek hebben van 70 cm. kijken of dat bij jouw zo is. 80 cm. nou melissa je bent 10 kilo te zwaar. je moet echt gelijk op dieet. oke zegt melissa. je mag je nu weer gaan aankleden zegt de dokter. melissa kleed zich aan en geeft de dokter een hand. tot ziens. ze loopt naar haar fiets en fietst naar huis. thuisgekomen vraagt haar moeder: en? was alles goed? nee zegt melissa. wat was er dan vraagt moeder. ik ben 10 kilo te zwaar en ik moet op dieet wat??? zegt moeder. we beginnen vandaag gelijk met dieeten. vanaf vandaag krijg je geen snoep meer en we gaan je elke dag wegen. nee dat wil ik niet roept melissa. jawel we beginnen vandaag. ik wil niet dat je nog dikker wordt. melissa loopt de trap op naar boven. ze ploft op haar bed neer. die stomme schooldokter ook! melissa eten!! ja ik kom!! als melissa beneden komt zit moeder al aan tafel. er staat een pan met bonen en aardappels. he eten we geen pizza het is toch vrijdag? en warom hebben we geen vlees? ja het is vandaag vrijdag maar omdat je te dik bent eten we geen pizza meer op vrijdag. en wat dat vees betreft antwoordt moeder dat is veel te vet voor je. nou dat is juist zo lekker zegt melissa boos. ja dat kan zijn maar nu eten we zo. en nu geen woord er meer over. na het eten zegt moeder. hup naar de wc en dan op de weegschaal. hoezo?? vraagt melissa. ik ben toch bij de schooldokter al geweest en daar woog ik 50 kilo. wat?? roept moeder 50 kilo??? dat wil ik zien nu uitkleden en op de weegschaal. uitkleden? moet ik naakt? ja natuurlijk zegt moeder. hup op die weegschaal. melissa stapt op de weegschaal. de wijzer gaat naar voren en blijft staan op 51 kilo. mama buigt zich naar voren en kijkt 51 kilo?? dat is veel te veel!! je gaat echt vanaf vandaag op dieet. morgen weeg ik je weer. nu naar bed. na 2 maanden dieeten weegt melissa 42 kilo nu mag ze stoppen en hoeft ze noooit meer naar de schoolarts!!!!

einde

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online