Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Arabella & Jolena en hun plan
Arabella= 15 jaar : Nicolette= 17 jaar : Britney= 8 jaar

Het is vrijdag, gelukkig de laatste dag school en dan weekend.
Arabella zit somber voor zich uit te staren naar de saaie wereldkaart van meneer
Griffel de geschiedenisleraar.
Jolena haar vriendin lijkt het nogal interessant te vinden. Ze volgt aandachtig de aanwijsstok
Van meneer Griffel.
Arabella zit zich alvast voor te stellen wat ze vanmiddag eens doen zal.
Menig kind bij haar in de klas is jaloers op haar, geregeld loopt Arabella in nieuwe kleding
En nieuwe schoenen.
Wat moeten ze anders met het geld doen, het is echt niet om op te scheppen.
Zaterdag krijgt ze altijd haar zakgeld en dan gaat ze weleens winkelen in het centrum.
20,- daar kun je toch best wat leuks voor kopen voor in het weekend.
Amika een meisje uit Arabella ’s klas vertelde dat ze 2,- zakgeld kreeg.
Bij haar thuis word elke stuiver omgedraaid, Ze moet er niet aan denken!
Eindelijk gaat die bel, Pauze!
Wat zat je te dromen, zegt Jolena. O ik zat te denken wat ik vanmiddag eens doen zal.
Ga je vanmiddag met me mee? Mij best! Gezellig.

Die middag zitten ze te surfen op het internet.
Kijk ff op mijn hyves of ik een vriendenuitnodiging heb, Jeroen zou me uitnodigen zei hij gister.
Eerst even op sterren.nl kijken of er alweer een nieuw progamma komt!
Goed dan…
Ondertussen gluurt Jolena de ruime keuken rond.
Later ga ik ook in een villa wonen, denkt Jolena bij zichzelf.
Heej Jolena moet je es kijken! Er worden meiden gevraagd om mee te spelen
In een nieuw progamma… Ik zou het wel willen, even verder lezen hoor!
Lijkt mij te gek! Zegt Jolena. Wat voor progamma is dat?
Ssst stil nu, ik zit het te lezen, zegt Arabella Geïrriteerd.
Dit is echt wat voor ons, ik lees hier net, het is een progamma voor meiden rond de 13 jaar
Om te kijken of het beroep wat ze in hun hoofd hebben echt iets voor ze is, en de camera draait mee.
Dus,, bijvoorbeeld als je restaurant bediende wilt worden, mag je dat een week ofzo doen!
En dan word elke dag per uitzending uitgezonden.
En kijk, je kunt je hier aanmelden als het je wat lijkt! Met een foto’ tje van jezelf erbij.
Zou jij het mogen van je moeder, Jolena? Ik denk dat mijn moeder er geen probleem van maakt..
Nou, mooi! Mijnen KAN niks zeggen want mijn moeder doet zelf modellenwerk dus waarom zou
Ik dan niet op T.V mogen komen?!
Nou ja, dat weet je niet eens... je moet nog maar hopen dat je word uitgekozen, Arabella!
Oh wat zouden de meiden uit onze klas wel niet zeggen! Ik denk dat ze echt stik jaloers worden.
Ik denk het ook jah! Heej maar wij zijn wel 15 en geen 13, ach maar het moest Rond de 13 jaar zijn
Dus het kan best.
Als mijn zus Nicolette het hoort wil ze ook meedoen..
Haha dan heeft ze mooi pech want ze is lang niet meer rond de 13 jaar! Laat ze zich bij haar
vriend Justen houden.
Wanneer is de bekendmaking? Even lezen… Hier! 4 mei! Vandaag…
Nee hé?! Nu maken we geen schijn van kans! Zegt Arabella verdrietig.
Ik kan het Nicolette vragen die weet zulke dingen wel.
Ja doe dat even, ik zag haar net zitten op het terras met Justen.




Heej Nicolette ik heb een vraagje..
What’ s the problem? Nou,,kijk eh als vandaag de de bekendmaking is van iets,,
Kun je dan evengoed nog bijvoorbeeld je brief geven? Telt het dan nog?
Tja, je bedoelt een kleurwedstrijd ofzo..? meestal staat er dan de einddatum op
Van het inzenden.
Nee hierbij staat het niet.. Vertel me gewoon ff waar het om gaat dan heb ik wat meer duidelijkheid oké? Goed dan..
Nou wij willen meedoen aan een nieuw progamma op sterren.nl stond dat, en je kon je aanmelden
Met een foto van jezelf erbij enzo, maar vandaag is de bekendmaking!
Ooo dus dat schuilt er achter je geheimzinnigheid…
Nou vooruit, meld je in ieder geval nog aan dan zie je wel of je nog word gebeld, Ik zou gauw zijn dame, anders maak je geen kans meer.
Oké bedankt!
Jolena!! Het kan nog, Nicol zei dat we in ieder geval ons aan moesten melden wie weet dat we dan nog kans maken!
Ik hoop het! Snel, vul die lijst in.
Wat supper, misschien worden we echte sterren…..
Dat zou gaaf zijn!! Maar even stil anders weet ik het niet meer.

Het was half 6, Jolena moest naar huis.
Als ik bericht krijg bel ik je meteen, oké!? Is goed, ik ben benieuwd.
Ze reed met haar fiets de lange oprijlaan af langs de grote villa.
Nicolette wandelde met Justen door de tuin.
En Britney (zusje van Arabella) zat te picknicken met Sanne op het gras met hun babyborn poppen.
Sanne is een vriendinnetje van Britney en ze mag vannacht Eén nachtje logeren bij Britney op de kamer, ze heeft haar koffertje al uitgestald op de kamer van Britney.
Laat ik maar binnen blijven denkt Arabella.. ik kan zo gebeld worden!
Nicolette komt binnen, Justen is net weg.
Laat mij dat gedoetje van jou es zien, Arabella.
Snel tikte ze de site in want ze as net op haar Hotmail geweest.
www.sterren.nl tikte ze in. Kijk, ze klikte op het vakje links. Dit is het waar we ons voor hebben aangemeld. Bedoel je Jolena en jij dus..? Jah wij met z’n tweetjes.
Mmm tja jammer dat het voor de wat kleinere kindjes is anders deed ik ook wel mee.
Je doet nu net of wij kleintjes zijn!
Nouja met mij is het wel een leeftijdverschil, of niet soms?
Ja dat wel, maar klein zijn we niet Nicolet!
Triinnng… Triiingg… de telefoon! Nicolette dat is voor mij! Laat mij oppakken!
Sssssssst!!! Ik pak op, zeg ik!
Arabella weet dat het nu menens is en gaat beduusd zitten op de bank, ze moet nu uitkijken
Want als Nicolette boos is….
Ja, met van hoven. Zegt Nicolette.
Ja ik weet waar u het over hebt meneer, M’n kleinere zusje heeft het me verteld.
Hier heeft u haar.
Ja, met Arabella van hoven. Dat meent u toch niet!?? Ik heb net vanmiddag me aangemeld!!
Geweldig! Ik ga meteen m’n vriendin bellen dat we uitgekozen zijn.
Nicolette die toch wel nieuwsgierig is zet de telefoon op hard geluid zodat ze mee kan luisteren.
De man zegt, tja, jullie uiterlijken passen precies mooi in het progamma.
Zien jullie kans morgen te komen voor om kennis te maken, en nadere uitleg?
Ja natuurlijk, ik laat ons wel brengen door mijn privétaxi! Een beetje verbaast lijkt de man aan de andere kant van de lijn, want het blijft een paar seconden stil.
Jullie worden verwacht om 11 uur in Hilversum, Snel schrijft Arabella het adres van de man over en zegt dan, tot ziens morgen!
Meteen word Jolena ingelicht over het geweldige nieuws.
Nu worden ze T.V sterren!
Ze spreken af dat ze morgenochtend vertrekken om half 10, met de Arabella’ s privétaxi.
S’ avonds komen vader en moeder ‘’Van hoven’’ thuis en horen wat ze van plan zijn.
Wat leuk voor je dat je bent uitgekozen, Arabella. Zegt moeder.
Knap hoor van jullie dat jullie deze stap durven te nemen, zegt haar vader ook.
Denk er wel aan dat jullie voor miljoenen mensen te zien zijn hé op T.V, zegt Nicolette.
Wees maar niet bang dat we fouten zullen ondergaan.
Morgen hebben we alleen een kennismakingsgesprek.
Nicolet, ga jij mee, ik vind het toch wat veiliger dat er een ouder iemand meegaat met jullie.
Ik ga wel mee, maar Justen neem ik ook mee dan.
Nou.. mama ik wil helemaal geen oppas bij me! Ik heb toch een privétaxi!
Het is een gepraat en geschreeuw in huize de ‘’Van hoven’’.
Luister eens schat, als er iets gebeurt heb je altijd een ouder iemand mee die hulp kan halen.
Je weet maar niet met de taxi, er kan we een ongeluk gebeuren!
Waarom moet Justen altijd ook mee!?? ik wil dat helemaal niet, nicolet mag wel mee maar zonder ‘’Justen’’. Jij hebt gehoord wat je moeder gezegd heeft, zegt Nicolette dan.
Ja daar voeg ik aan toe, zegt vader, je hoort je ouders niet tegen te spreken, ze hebben het goede met je voor, Arabella.
Dat geeft ook niet maar die Jus.. Nu je mond houden Arabella!! Je hebt ons gehoord, je kunt niet alleen op pad, Je oudere zus houd toezicht.
Waar is Britney en Sanne?
Vast boven hun kamertje mooi te maken voor de logeerpartij. Zegt Arabella.

Na gegeten te hebben speelt Arabella nog een bekend stuk op haar Vleugel. (piano)
En dan zegt ze, ik ga naar boven ik ben moe!
Goed hoor, rust maar fijn uit voor de grote dag morgen. Welterusten.
Het is nog maar kwart over 8 maar Arabella wil nog even Jolena een belletje doen.
Ze trekt zich terug op haar kamer. Ze heeft het maar getroffen met zulke ouders.
Prachtig behang mocht ze uitzoeken een paar weken geleden, roze bloemetjes behang van het merk PIP studio. T’ is echt prachtig geworden.
Ze pakt het poesje dat ze van oma en opa gekregen heeft, zij hebben een heel nest van hun witte
Poes gekregen, ze wisten van niks, toen kwam opa in de schuur en zat de poes in het hoekje bij de grote hooiberg met 4 kleintjes. Waarschijnlijk door de poes van de buurman.
Arabella mocht er eentje uitzoeken, ze heeft een mooi klein witje gekozen.
Maar ze mag nu ze nog zo klein is alleen maar op Arabella’ s kamer komen.
Ze kan zo in de vijver springen, en dan is ze er geweest.
Wat zal het spannend zijn als ze morgen in de taxi wegrijden…


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 26 bezoekers online