Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Advocate
Binnen mijn werk bestaat er een juridische afdeling waar juristen werkzaam zijn.
Een van hen Bertie is een vrouw van 38 jaar getrouwd zonder kinderen.
Samen heb ik met haar verschillende zaken behandeld,tot vorige week.
Van af begin hadden wij een prettig contact,je kent dat wel eerder direct vrienschappelijk dan zuiver koel zakelijk.
Bertie ziet er gewoon leuk uit ,1.63mtr.normaal postuur met cupje b.
Mijn laatste afspraak met haar was om 18.00 u omdat onze agenda's te vol zaten was dit tijdstip gekozen.
Bertie werkt in een ander gebouw deel dan ik .
Na 17.30u is de boel echt uitgestorven op Bertie en mijzelf dan.
Na een constructie onderhoud verliep ons gesprek verder over een gezamenlijke hobby,"klassieke"muziek.
De gedachten alleen al samen met haar hier te zijn gaf mij al een apart gevoel.
Tijdens ons gesprek was er een moment dat wij elkaar langer aanstaarden dan gewoon,ik merkte dat ik dat opgewonden van raakte maar ook schuifelde bertie wat ongemakkelijk op haar stoel.
Zonder na te denken bood ik mijn hand aan haar waarbij zij zonder een moment van aarzelen,haar hand in die van mij sloot.
Ik stond op evenals Bertie,Zonder een woord naderde onze gezichten elkaar en kusten elkaars lippen zacht en teder.
Zachtjes likte ik met mijn tong haar lippen die zich opende en ik met mijn tong bij haar binnen drong.
Ik voelde Bertie reageren met haar tong en al snel wisselde onze tong elkaars warmte en vochtigheid.
Mijn omstrengeling werd strakker,waarbij ik voelde hoe Bertie hierop reageerde.
Haar borsten drukten tegen mijn lijf en voelde dat heer tepels hard waren.
Met mijn handen streelde ik haar rug en zakte af naar haar billen,ze voelde zacht en kneedde haar billen zacht maar met vol overgave.
Bertie gaf een zacht kermend genotsvol geluid.
Ik voelde haar slipje en zonder twijfel onderzocht ik met mijn handen haar billen trok haar jurk omhoog en ging haar slipje binnen.
Ondertussen was ik zo verschrikkelijk geil geworden dat ik mij moest beheersen niet haar de kleren direct van de lijf af te rukken,en direct te neuken.
Ik kwam met mijn hand aan de voorkant van haar slipje en voelde licht krullend schaamhaar.Langzaam zakte ik af naar haar kutje.
Direct voelde ik bertie bewegen waardoor ik nog makkelijker bij haar kutje kon komen.
Met twee vingers gleed ik haar venus heuvel af en voelde een nat ,warm spleetje.
Ik trok bertie even van mij af legde haar op het bureau en trok haar slipje kapot.
Zonder enige weerstand liet bertie dit toe,
Ik duwde haar benen uit elkaar en zag een mooiverzorgd licht behaart kutje die glinsterde van het vocht.
Ik dook met volle overgave naar dit warme en natte kutje,
Bertie kermde om haar te nemen.
Mijn tong bereikte haar klitje en voelde en proefde een zeiknat geil kutje.
Bertie kermde van genot ,met volle teugen begon ik haar te beffen,en te vingeren.
Na nog geen minuut kwam er een daverende schok door berties lijf en kwam ongelooflijk klaar.
wordt vervolgd.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online