Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Forever Together
Al bijna 4 jaar zijn we samen. We hebben het erg leuk gehad met elkaar en dat hebben we nu nog steeds. Er zijn zoveel dingen gebeurd tussen ons, zoveel positieve maar vooral ook negatieve dingen. Elke keer dachten we dat het voorbij was maar dat bleek niet zo te zijn. We konden niet met elkaar maar ook niet zonder elkaar. Mijn moeder wist niet dat ik een relatie met hem had, dus we moesten elkaar altijd stiekem zien. Dat was nooit leuk voor ons beiden niet en toen mijn moeder erachter kwam, accepteerde ze het niet. Hij is niet van mijn cultuur en moest niks van hem weten. Het deed me heel erg veel pijn maar ik trok me niks van haar aan. Wij hielden zielsveel van elkaar en bleven bij elkaar. Alle tegenslagen motiveerden ons en maakten ons elkaar maar sterker. Na veel problemen, leugens en tranen staan we waar we nu staan. Mijn moeder weet het en accepteert het bijna volledig. Tussen ons gaat het heel goed, ik ben een deel geworden van zijn familie. Ik voel me meer dan thuis bij ze en ik wil niet meer bij hem weg. Onze relatie is de laatste jaren erg gegroeid, volwassener geworden en veel beter. Ik ben altijd een jaloers persoon geweest, ik kon niks hebben en gunde hem ook niks. Ik gunde hem zelfs zijn vrijheid niet. Dat klinkt heel dom allemaal maar dat was alleen maar zo omdat ik van hem hield. Na een lange tijd troggels, ben ik gaan nadenken. Als ik hem niet kwijt wou raken, zou ik hem zijn vrijheid teruggeven en zijn tijd voor zichzelf. Dat heb ik gedaan en nu gaat het erg goed tussen ons. Hier en daar hebben we nog onze ups and downs maar echte liefde moet dat aankunnen. Dit is nog maar 1 procent van het verhaal, er zijn natuurlijk nog veel meer dingen gebeurd maar ik leg niet alles uit in details. Mijn droom is om gelukkig te worden, hopelijk met hem. Ik wil niet teveel over de toekomst praten, want dat werkt alleen maar averechts. Ik probeer het aan God over te laten, hij weet wat het beste is voor mij. In december 2009 zijn we precies 4 jaar samen en danken God voor weer een jaartje langer bij elkaar. We zijn op dit moment allebei 18 jaar, nog bezig met school, stage en werken. We proberen het meeste tijd voor elkaar vrij te maken en doen vaak leuke dingen samen. Het gaat natuurlijk niet alleen om leuke dingetjes doen in een relatie en van elkaar houden, alhoewel denken de meeste mensen dat wel. Maar het gaat ook om communicatie, praat met elkaar in een relatie, los dingen samen op, vertel elkaar eerlijk wat je dwars zit en hou niks voor je geliefde achter. Ruzie en stroggels hoort erbij maar maak het niet erger dan nodig is. Dit is een tip voor iedereen die in een relatie zit en soms niet weet wat hij/zij aanmoet met ruzies. Ik dank God voor een parel als hij, we hebben erg veel van elkaar geleerd en houden nog meer van elkaar dan voorheen. Ik ben blij dat we alles hebben doorgehakt, de ergste dingen hebben overleefd en vol zitten met liefde voor elkaar. Ik hou meer van hem dan gisteren en minder dan dat ik morgen zal doen. Hij is een deel van me geworden en ik kan me geen leven zonder hem voorstellen. Verder ben ik ook blij dat mijn mama niet meer zo moeilijk doet als toen, alles is nu een stuk makkelijker geworden en leugens hoeven niet meer.
Mensen, zorg goed voor je relatie!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online