Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Deze schilder gebruikt een andere kwast
Deze schilder gebruikt een andere kwast


Ons huis was nodig toe aan een schilderbeurt. We besloten de opdracht te geven aan een ouwe buurman van ons. Zijn naam was Take. Het was een echte struise blonde Friese vent. Hij had sinds een paar jaar een eigen schildersbedrijf. Zo’n 5 jaar geleden verhuisde hij met zijn gezin naar een plaats zo’n 15 km verderop waar hij meer exploitatiemogelijkheden had voor zijn bedrijf en ook een groter huis kon kopen. In het voorjaar was het zover. Hij had niet zoveel personeel dus kwam hij meestal zelf. Hij begon aan de voorkant van het huis waar hij alle kozijnen en dakgoot van een mooi kleurtje voorzag. Daarna zette hij de steiger aan de achterkant van het huis. Ook daar moesten de dakgoot en kozijnen opgeknapt worden. Het was een snikhete dag. De temperatuur was 32 graden en dat was erg hoog voor de tijd van het jaar. De zon scheen volop en het was erg benauwd. Mijn vrouw Frederiek was alleen thuis en gekleed in een leuk kort zomerjurkje. Ze bracht Take regelmatig wat te drinken van koffie tot water. ’S-Middags was het zo warm geworden dat Take alleen gekleed in zijn korte spijkerbroek stond te schilderen. Frederiek bracht hem ook nu wat te drinken. Toen ze met een glas water naar buiten kwam en het hem wilde aanreiken stond hij op de steiger een shaggy te rollen. Ze keek omhoog en keek eigenlijk direct tegen zijn kruis aan. Ze kon zien dat hij flink geschapen was. Hij boog zich voorover om het glas te pakken en had dus ook een goede inkijk in het jurkje van mijn vrouw. Ze had vanwege de warmte geen beha aan en hij kon dus haar borsten goed zien. Door de enorme hitte raakte mijn vrouw zowat bedwelmt. Hij merkte dat ze het erg heet kreeg en dat was niet alleen vanwege de hitte maar ook omdat ze merkte dat hij flink geschapen was. Hij had in de gaten dat ze haar ogen niet van zijn kruis af kon krijgen, maar zei niets. Ze ging weer naar binnen. Toen zijn glas leeg was en zijn sigaretje op liep hij naar binnen en vroeg of ze nog water voor hem had. Ze pakte zijn glas en liep naar de kraan. Hij liep achter haar aan en bleef vlak achter haar staan toen ze het glas vulde met water. Ze voelde zijn adem in haar nek, zo dicht stond hij achter haar. Ze kreeg het steeds warmer. Ze merkte dat hij zijn kruis tegen haar kont aanduwde. Eerst liet ze niets merken. Maar toen hij een beetje tegen haar op begon te rijden begon ze zachtjes te kreunen. Ze zette het glas neer op het aanrecht. Take ging met zijn grote handen naar haar borsten en streelde deze door haar jurk heen. Hij voelde dat haar tepels hard werden. Hij deed de bandjes van haar jurkje iets naar beneden. Genoeg om haar borsten stevig in zijn handen te nemen en deze te masseren. Met zijn vingers draaide hij aan haar tepels. Goh wat werd ze geil, ze zakte bijna door benen. Hij liet zijn handen zakken en deed voorzichtig haar jurkje omhoog. Daar zag hij dat ze een vleeskleurige sloggy aan had. Hij ging met zijn hand in haar broekje en wreef over haar billen. Terwijl hij dat deed liet hij af en toe een vinger naar voren gaan om te voelen dat haar lipjes al behoorlijk nat waren geworden. Hij pakte haar hand beet en legde die op zijn gulp. Hij hielp haar wrijven om zijn pik te doen groeien. En dat lukte. Hij liet haar hand los toen hij merkte dat ze zijn gulp wilde openmaken. Hij liet haar begaan. Ze ging inderdaad met haar hand zijn broek in en wreef over zijn onderbroek. Zijn lul groeide en ze voelde duidelijk dat hij groot geschapen was. Ze voelde wel dat hij een grotere lul had dan ik. Hij deed zijn broek los en ze hielp hem zijn onderbroek uit te trekken terwijl ze nog steeds in dezelfde houding stonden. Toen voelde pas echt hoe enorm zijn pik was. Hij duwde haar enigszins voorover, ze liet dat ook toe. Hij begon nogmaals haar billen te strelen en tegelijkertijd met een vinger haar klitje te bewerken. Ze was inmiddels kletsnat geworden. Met zijn rechterhand pakte hij zijn enorme lul vast en schoof deze langzaam van achteren tussen haar lippen terwijl ze helemaal voorover gebogen bij het aanrecht stond. Heel langzaam schoof hij zijn lul heen en weer. Ze liet het allemaal toe en genoot er met volle teugen van. De bewegingen werden langzaam opgevoerd en Frederiek kon haast niet meer op haar benen staan. Take stootte flink door en merkte dat zij haar kutspieren begon samen te trekken wat een teken was dat zij klaar begon te komen. Niet lang daarna gilde ze het uit van genot. Nadat zij gillend ,steunend en kreunend klaar was gekomen haalde hij zijn pik er uit en vroeg hij haar of ze hem wilde pijpen. Dit had ze echter nog nooit gedaan en wilde dat dan ook nu niet doen. Zij zei dat ze hem wel wilde aftrekken boven het aanrecht. Aldus geschiedde. Ze ging achter hem staan en pakte met haar rechterhand zijn pik beet die groter was dan ze dacht. Toch begon ze hem met lange halen heel fanatiek af te trekken. Ondertussen stopte ze een vinger in zijn anus om hem zodoende even flink op te geilen. Na een poosje voelde ze zijn pik opzwellen en spoot hij het zaad met volle kracht de wasbak in en aanrecht op. Hij kleedde zich daarna snel aan, ruimde z’n spullen op en ging naar huis, Frederiek verdwaasd achterlatend.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online