Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

dubbel verrast
Het is een warme zwoele dag. Heb je aan de telefoon gehad deze ochtend en je hebt me vertelt dat je in de ochtend thuis aan het werk gaat en vanmiddag rustig aan doet .
Vraag of je nog plannen hebt…Je wilt lekker een terrasje pakken in de stad. Je bent tenslotte een paar dagen alleen.
Tegen de middag stuur ik je een sms of je al op het terras zit.
Je zegt dat je net onder de douche stapt en daarna richting stad gaat.
Snel zorg ik dat ik klaar ben met werken en spring onder de douche.
Heb al lol omdat ik weet wat ik ga doen.
Scheer me helemaal en trek een kort rokje aan. Maak me mooi op en zet mn zonnebril op.
Trek snel wat kleren uit de kast en gooi die in een tas.
Stap in de auto want ik moet nog een stuk rijden.
Als ik er bijna ben stuur ik je een sms of je al in de zon zit.
Je belt me en vertelt dat je op het terras zit. Je hoort dat ik in de auto zit en snel verzin ik dat ik bijna bij mn ouders ben. Je vraagt gelukkig niet verder.
Wens je een fijne middag en hang op. Parkeer mijn auto en loop richting centrum.
Heb uit je woorden begrepen waar je ongeveer zit en ik ga op zoek.
Na een half uurtje zoeken zie ik je zitten op een terras. Naast je zit een meisje en je bent in gesprek met haar. Ik blijf even toekijken en heb al snel door dat ze aan een tafeltje naast je zat omdat jullie tafeltjes tegen elkaar aanstaan.
Zo onopvallend mogelijk ga ik een stukje achter je zitten. Bestel een wijntje.
Ben je aan het opserveren en merk hoe ze af en toe toenadering zoekt naar jouw toe.
Na een uurtje stiekem van je genoten te hebben stuur ik je een sms. Of je me mist.
Merk dat je meteen je telefoon pakt en me terug sms’t. Snel zet ik het geluid uit en ontvang je sms.
Je mist me, zit op het terras met een vreemde en wilt graag genieten van je rust.
Ik zeg dat je haar moet dumpen, zeg het gewoon maar je reageert dat je haar niet wilt kwetsen.
Vraag of er geen bekenden in de buurt zijn die je kunnen helpen maar je bent een stukje van je woonplaats af dus dat lukt niet.
Vraag of ik je dan maar moet helpen…Zie dat je begint te lachen en reageert dat je wou dat het waar was.
Nog heel even kijk ik toe en als ik mijn nieuwe wijntje heb gekregen zeg ik dat ik verhuis naar het tafeltje vooraan en of de ober daar mijn wijntje wil neerzetten.
Hij loopt voor mij uit en zet mn wijn bij het meisje op de tafel.
Zij reageert dat ze deze niet besteld heeft maar de ober is al weer weg.
Intussen ben ik via de andere kant naast je komen staan en pak voor jullie langs mijn wijntje op.
“Nee, deze is voor mij bedoelt.” zeg ik en zoen je meteen vol op je mond.
Je schrikt even en meteen zie ik je stralen. Ik heb de juiste keuze gemaakt…
Je hebt door dat ik al een paar wijntjes op heb en je kijkt me verbaast aan. Geef je een knipoog. Leg het je straks wel uit.
Stel me voor aan het meisje naast je en vraag haar of zij je nieuwe vriendin in.
Dit zorgt meteen voor een waarschuwende blik van jouw maar ik doe of ik het niet zie.
Ze begint te vertellen dat ze je heeft ontmoet hier en dat er een geweldige klik is.
Ondertussen is mijn hand onder de tafel verdwenen en streel ik je over je been, steeds verder omhoog.
Je gaat verzitten en ik begin te lachen. Zal je nu uit deze benarde positie bevrijden.
Vraag aan het meisje waarom ze dat denkt… Ze kijkt me aan en kijkt naar beneden.
Ze ziet mijn hand op je been liggen en kijk je verschikt aan. Ik schiet in de lach en om het niet verwarrender te maken zeg ik dat ik je vriendin ben.
Vertel haar dat ik het niet erg vind en het wel een leuk idee vind dat ik dus een aantrekkelijke vriend heb.
Ze kan er wel om lachen en drinkt haar drankje op. Dan staat ze op en loopt weg.
Als ze uit zicht is proest ik het uit van het lachen en voor ik het door heb voel ik je lippen op de mijne.
Hartstochtelijk zoen je me en ik beantwoord je kus.
Vertel je nu dat ik al een hele tijd achter je heb gezeten en dat verklaard ook dat ik al een paar wijntjes op heb.
Je trekt me overeind en betaalt de rekening.
Hand in hand lopen we de stad uit. Je vraagt waar mn auto staat. Kijk je verbaasd aan. Ja, je dacht
toch niet dat je nog mocht rijden? Dan besef ik dat ik wel iets teveel gedronken heb. Je lacht en zegt dat je dan maar een slaapplek voor me moet zoeken.
Je pakt mijn autosleutels en stapt achter het stuur. Jouw auto halen we later wel op zeg je.
We rijden naar je huis en verbaasd kijk ik je aan. Je legt een vinger tegen mijn lippen. Je bent alleen en stuurt me niet naar een hotel.
Samen lopen we naar binnen en zodra de deur dicht is druk je me tegen de muur. Je handen vliegen over mijn lichaam en je kust me overal.
Ook mijn handen zijn overal en al snel zijn we allebei naakt. Vol overgave kus je me op mijn mond en voel ik je in een keer in me komen. Ik kreun en je voert het tempo snel op.
Binnen een paar minuten voel ik dat we beiden klaarkomen en uitgeput leun ik tegen je aan.
We kijken elkaar aan en schieten in de lach…
Je pakt mijn hand en samen schieten we even onder de douche.
Je hebt mijn tas boven neergegooid en we gaan eerst een hapje eten.
Ik doe een mooie lange jurk aan en je wacht beneden op me. Als ik je trap af kom gaan je ogen over mn lichaam.
Je zegt dat je me mooi vind en geeft me een lange intense zoen.
We lopen naar buiten en besluiten lopend naar een restaurant te gaan.
Het is een klein half uurtje lopen en we komen aan bij een klein intiem restaurantje.
Hier blijven we de hele avond lekker zitten eten en we drinken wijn.
Laat op de avond lopen we terug. Het is nog heerlijk warm buiten en ik schop mijn schoenen uit.
Op blote voeten loop ik verder. Jij lacht, kent mn uitspattingen wel.
Als we langs een groot grasveld lopen trek ik je mee. Het is hier tussen de bomen beschut en we lopen langs een anders stel wat dit ook ontdekt had.
Even schrik je als je ze ziet, het zijn bekenden van je. Even blijf je staan praten en ik stel me voor als een collega van je. Lachend vertel je dat we uit eten zijn geweest en net een wijntje teveel hebben gehad. Na een paar minuten trek ik je mee en zeg dat je de rest van de avond voor mij bent.
Je bekenden schieten nu ook in de lach en wensen ons nog een fijne avond.
Een paar honderd meter verder op begin ik je te zoenen. Je armen sla je om mn lichaam en langzaam zakken we door onze benen. Je kijkt me aan en legt me op mn rug.
Al zoenend blijven je handen over mijn lichaam gaan en je hand verdwijnt onder mijn jurk.
Zacht begin je mijn benen te strelen. Ik blijf stil liggen en geniet. Je andere hand maakt de rits op mn rug open en je trekt de bovenkant van mn jurk naar beneden. Je mond vind mijn tepel en je kreunt.
Even druk je je middel tegen dat van mij en ik voel hoe opgewonden je bent.
Je andere hand heeft de rand van mn slip bereikt en je vinger verdwijnt in mn natte kutje.
Heerlijk laat je me zo klaarkomen. Dan trek je je hand terug en trekt de bovenkant van mn jurk weer recht. Ik kijk je verbaasd aan maar de blik in je ogen doet me zwijgen. Jij bepaalt…
We blijven zo nog even liggen en kussen elkaar.
Je kennissen lopen langs en lachen. Ze beloven dat ze niets hebben gezien en wensen ons een fijne nacht.
Je trekt me overeind en we lopen het laatste stuk naar huis.
Hier aangekomen trek je me op de bank tegen je aan. Ik kruip tegen je aan en we blijven even zo zitten.
Na een half uurtje doe je de lampen uit en lopen we hand in hand naar boven.
Boven aangekomen kleden we ons uit. Het is zo warm dat je de ramen open gooit.
Ik ga bovenop de dekens liggen en jij kruipt bovenop me. Je pakt mijn hand maar voordat ik het doorheb, heb je mijn handen geboeid. Lachend kijk je me aan. Je pakt mijn andere hand en maakt deze ook vast.
Ik sluit mn ogen en geef me over aan jouw.
Je begint me te zoenen en beland al snel tussen mijn benen. Heerlijk begin je me te beffen en ik lig te genieten onder je.
Je laat me heerlijk klaarkomen. Dan kom je omhoog en kijkt me aan.
Komt met je lul bij mijn gezicht en ik open mijn mond. Langzaam begin je heen en weer te bewegen.
Je voert het tempo steeds verder op en begint te kreunen. Als je bijna klaarkomt trek je terug en spuit je over mijn borsten heen.
Je gaat naast me liggen en begint me weer te strelen.
Na een paar minuten ben je zelf ook weer opgewonden. Het verlangen is zo groot dat je weer bovenop me kruipt en me aankijkt. Langzaam kom je in me. Ik kreun en sluit mijn ogen.
Je begint met me te vrijen en samen genieten we. Dit tempo kunnen we heel lang volhouden.
Ik sluit mn ogen en voel je lippen op de mijne. Dit gevoel is zo fijn, zo intens.
Een traan rolt uit mn ooghoek en je kust hem weg. Je weet waarom deze tranen zijn en vrijt rustig verder. Na een tijdje begint mijn lichaam te reageren en je voert het tempo op. Pakt mijn handen vast en komt heerlijk klaar in me. Ook ik kom weer klaar.
Je maakt mijn handen los en trekt me in je armen. Geen woorden, dit is genoeg.
Samen vallen we zo in slaap…
Na een paar uur wordt ik wakker en merk dat je niet naast me ligt.
Doe mijn ogen open en kijk opzij. Zie je voor het open raam staan. Je bent in gedachten…
Zacht sta ik op en ga achter je staan. Geef je een kus op je schouder.
Je leunt tegen me aan. Ik leg mijn armen om je middel en draai je om. Kijk je aan en zie de verwarring in je ogen. Het besef is er. Dit doet pijn… Kus je zacht op je mond. Nog een keer. Je kust me terug en ik pak je hand vast. Ik leg je hand op mijn hart en kijk je aan. Je knikt, je snapt me. Geef je weer een kus. Je snapt wat ik bedoel. Je hand verplaats ik naar mn borst en al snel vinden je vingers mijn tepel.
Je sluit je ogen en ik geef je weer een kus.
Zak langzaam af naar beneden en kus je tepels. Via je navel zak ik af naar je liezen.
Je kreunt en langzaam neem ik je harde lul in mijn mond. Ik begin je te pijpen en laat mn handen over je lichaam gaan. Kijk omhoog en zie de tranen in je ogen staan. Ook ik heb het moeilijk en de tranen lopen over mijn wangen. Vlak voor je klaarkomt trek je me omhoog en duw je me op bed.
Ik duw je snel op je rug en ga bovenop je zitten. Laat je in me komen en begin te bewegen.
Kus de tranen van je wangen en we vrijen zoals we nog nooit gedaan hebben.
Beiden weten we, dit is ware liefde en daarom doet het zoveel pijn.
Beiden komen we klaar en vallen weer in slaap.
In de ochtend wordt ik wakker van je handen die me strelen. Ik glimlach en je zegt dat je me eindelijk eens wakker ziet worden.
Je loopt naar de badkamer en zet de douche aan. Trekt me overeind en samen gaan we douchen.
We staan lang en uitgebreid onder de douche en blijven elkaar aanraken.
Drogen ons af en kleden ons aan.
Het is een warme dag en we hebben nog alle tijd samen.
Jij zegt dat je ontbijt maakt en ik loop naar buiten. Omdat we helemaal vrij zijn en niemand me kan zien besluit ik mn jurk uit te doen en ik ga in mn lingerie op het gras liggen.
Blijkbaar ben ik nog even weggedommeld want ik wordt want ik wordt wakker van je tong tussen mijn benen. Maar je stopt net zo plots als je begonnen bent en ik trek mn jurk aan loop met je mee naar de tafel.
Je hebt een lekker ontbijt gemaakt en we blijven lang natafelen en voeren hele gesprekken.
We besluiten vandaag te gaan zwemmen.
Zeg je dat ik geen bikini mee heb en we gaan eerst even naar de stad om er heen te halen.
Jij kiest een mooie voor me uit.
We komen aan bij het strand en zoeken een plekje. We horen iemand je naam roepen en kijken wie dat was. Het zijn je kennissen die we gisteravond ook al tegen kwamen. Ik vraag je of je dit echt wilt maar je pakt mijn hand en neemt me mee.
Ze vragen of we een leuke nacht hebben gehad en we schieten beide in de lach.
Je vertelt ze iets meer over ons en ze beloven nogmaals ons nooit gezien te hebben.
We gooien onze handdoeken neer en ik ga samen met haar het water in.
Jullie blijven op de kant.
Na een tijdje lopen we terug en jij ligt op je rug. Koud en nat ga ik bovenop je liggen.
Lachend schiet je overeind en kust me lang en intens.
We praten de hele middag met hun en na meerdere malen het water in te zijn gegaan waar we heerlijk hebben gevreeën ga ik samen met hem nogmaals het water in.
Hij begint mij uit te horen over jouw en ik geef wazige antwoorden. Wat tussen ons speelt is privé.
Hij begint lastig te worden en onder water handtastelijk.
Ik kijk naar het strand of jij het ziet maar kan je niet vinden. Ik geef aan dat ik terug wil naar het strand maar hij houdt me tegen. Op het moment dat ik in paniek raak voel ik een arm om mn middel.
Jij hebt gezien wat er gebeurde en bent ook het water in gekomen. Je trekt me tegen je aan en ik zie de blik in je ogen. Je weet mijn grote angst en geeft me een kus.
Zegt dat ik naar het strand moet gaan en me geen zorgen moet maken.
Jij blijft met hem in het water en ik zie dat jullie elkaar na een paar minuten een hand geven.
Als jullie terugkomen fluister je me in mn oor dat ie net zo naar mij verlangde als jij en begint me in mn nek te zoenen. Ik reageer en streel je.
Na een paar minuten zeg je dat we naar huis gaan, je hebt door dat ik me niet meer op mn gemak voel. We pakken onze spullen en lopen richting auto.
Snel rijden we naar huis en springen onder de douche. Je draait me om en ik sta met mn rug tegen je aan. Laat het warme water over mijn lichaam stromen en voel hoe je mijn nek masseert. Heerlijk, hier was ik aan toe. Na heerlijk onder de douche te hebben gevreeën kleden we ons aan en gaan de stad in.
We gaan naar het cafeetje waar ik je ook voor de eerste keer weer zag zitten.
We bestellen wat te eten en blijven de rest van de avond hier zitten. Ik wil het afscheid uitstellen.
Het wordt later en ik moet weer naar huis want ik heb morgen een vergadering met een klant.
Vertel je dit en je vraagt met welke klant. Zeg dat ik de naam zo niet weet maar wel waar. Ook vertel ik je dat die bespreking een hele dag duurt en ik daar ook zal blijven overnachten.
Jij schiet in de lach en ik kijk je verbaasd aan. Ik snap je niet.
Op dat moment noem je de naam van de klant en de locatie. Opeens snap ik het. Jij bent die klant en jij hebt geregeld dat we een nacht samen konden zijn…Ik was je alleen onverwachts voor…
Je zegt dat de auto nog maar even moet blijven staan!
We nemen nog een wijntje en ik besef dat ik nog 2 nachten van je mag genieten en mn droom uit is gekomen…Een paar dagen met de liefde van mn leven….en zoen je hartstochtelijk…







Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online