Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Ontvoering op eerste ontmoeting
Een paar maanden geleden heb ik via een exvriend van me een jongen leren kennen, J. Leren kennen is misschien een groot woord, ik had hem via hyves toegevoegd, en we begonnen toen via de chat wat te praten met elkaar. Al gauw kwamen we erachter dat we dezelfde interesses hadden, en we mekaar erg goed begrepen. Zodoende vertelde ik hem al snel dingen die ik erg lang voor me heb gehouden of die ik liever niet aan iemand anders zei. Ik ben een tijdje depressief geweest en toen zijn er dingen gebeurt waarvan hij misschien ook de enige was die ervan wist buiten mezelf. Buiten dat hij mij erg goed begreep, waren we ook beiden alternatief. We hielden meer van rockbands en hadden daarom ook afgesproken om samen naar het rockcafé te gaan in onze stad. Daar zou ik hem voor het eerst ontmoeten want ik had hem tot nu toe alleen nog maar op de webcam gezien en foto’s op hyves. Opzich zag ik er helemaal niet tegenop. Hij leek me aardig, en was ook helemaal niet lelijk. Het was een jongen van 21 jaar, bruin kort haar, ongeveer 180 lang en een beetje gespierd. Het eerste wat me aan hem opviel waren zijn mooie donkere bruine ogen. Het klikte goed toen ik daar was, en we besloten nog een keer naar ons café te gaan in de stad. Alleen toen ik deze keer hem zag, had hij een vriend meegenomen, M. Ik was alleen gegaan, omdat bijna niemand om mij heen van de rockmuziek hield. Maar ik voelde me vertrouwd, en ging ervan uit dat het vandaag gewoon gezellig zou worden. M en J dronken lekker door, en ik deed mee. Achja, waarom zou ik ook niet? Ik zou ’s nachts gewoon de bus terug pakken dus er was niets aan de hand. M, een jongen van 185 beetje slungelachtig met zijn lange postuur, bleek ook erg schattig te zijn met zijn mooie blauwe ogen en zwart haar. Het klikte goed en de hele avond lang vloeide de drank. Na een tijdje begon J te hangen op mij. Ik voelde me er goed bij, aandacht van jongens vond ik geweldig. Ik ben een meisje van 18 met helblauwe ogen en een lengte van 165. Ik voelde me klein en jongen tussen de jongens, maar vond dat best opwindend. Het gaf me een gevoel van onderdanigheid, hoewel ik dat eigenlijk nooit gewend was. J begon tegen me te hangen en ik voelde dat hij naar me borsten begon te kijken. Ik had een lang uitgesneden topje aan en mijn volle C-cup viel daar mooi in op. Ik ben van mezelf erg tenger en daar scheen hij helemaal geen moeite mee te hebben. Rond een uurtje of 3 was M echt helemaal bezopen. Je kon niets meer met hem beginnen dacht ik. Hij liep naar de bar om drank te halen voor ons, en viel daarbij bijna om. Ik keek J aan en zei dat het echt nep moest zijn. “Nee man, hij is echt zat. Hij drinkt echt veel, en nou is hij gewoon bezopen. Komt wel goed”, antwoordde J. “Haha, maar als hij bij jou slaapt, ben je wel echt de lul jongen..” zei ik giechelend. Maar J leek daar niet zo’n problemen mee te hebben. Ineens stond de portier naast ons om te zeggen dat we maar moesten opzouten met die dronken gast. J en ik moesten lachen en samen tilde me M op van de grond waar hij inmiddels op beland was. M hing om me heen omdat hij niet meer zelf kon staan, en omdat J het te gay vond om hem vast te houden. “Verman je, lul” zei hij boos… Althans, dat dacht ik.
“Is het ver lopen naar jou toe, J?”, vroeg ik. “Nee, valt best mee. Ik denk 4 minuutjes lopen ofzo, het is een straat na de brug daar.” Ik vond het best. Ik vond het belangrijk dat M zo snel mogelijk sliep, want ik had toch wel een zwak voor hem merkte ik. Dus zo liepen we naar J’s huis toe. Zijn ouders waren niet thuis zei hij, naar Spanje voor 2 weken. Dus hij was erg blij dat hij het huis voor hem alleen had. Ik twijfelde er nog aan om ook bij J te blijven slapen, maar ik wist dat me ouders op me zaten te wachten. Toch jammer, het had best een geil avondje kunnen worden met de 2 jongens. Ondertussen was door de meligheid en de drank mijn kutje erg nat geworden en ik kreeg de drang om J of M te zoenen. Ik wist dat het vrienden waren dus deed het maar niet. Eenmaal om het hoekje van zijn straat gebeurde het ineens. M leek in mekaar te zakken en J boog zijn hoofd naar hem toe. Ik bukte naast hen neer en op dat moment greep J mij bij mijn armen en draaide ze op mijn rug. Ik was verstijft van schrik en verbazing, maar dat duurde niet lang. Ik begon te schreeuwen en te worstelen want ik had god geen idee wat er gebeurde. M sprong omhoog en zei dat ik me kop dicht moest houden. Natuurlijk deed ik dat niet. Ik gilde en schopte om me heen. Het had alleen geen effect, omdat J veel sterker was als mij en omdat ik al aardig verdoofd was door de drank van de avond. “Als je nou je bek niet houd, vermoord ik je!”, schreeuwde M mij toe. J verstevigde zijn greep op mij en vanuit mijn ooghoek zag ik M iets uit zijn jaszak pakken wat op een zakdoek leek. Hij duwde het op mijn mond en langzaam voelde ik mij steeds slapper worden totdat ik niets meer kon. Ik viel eindeloos weg in een diep zwart gat. J en M tilden mij op een droegen mij naar het huis van J, waarvan ik nogsteeds niet precies wist waar het nou precies was. Onderweg kwamen ze niemand tegen en makkelijk tilden zij mij de trap op naar de zolder. Bovenaangekomen gooiden ze me op een bed en bonden mijn armen en polsen vast een de spijlen boven mijn hoofd. “Zo, wij zullen jou goed kunnen gebruiken meisje”, lachte J in zichzelf. Ze trokken mijn schoenen uit, dekten me toe en liepen naar beneden.

Ik werd wakker en voelde mij erg loom. Mijn hoofd voelde zwaar aan en mijn mond was erg droog. Ik wilde mij bewegen, maar dit ging niet. Ik rukte aan mijn armen, en kwam tot de conclusie dat ik ze niet los kreeg. Ik raakte in paniek. Wat doe ik hier? Wie deed dit? Wat gebeurde er? Nogmaals probeerde ik mijn armen los te maken maar dit resulteerde alleen maar in nog meer pijn. Degene die mij zo had vastgemaakt was zeker lid geweest van de scouting, want de touwen sneden in mijn pols. Ik begon te gillen “HELP ME, IS DAAR IEMAND, HALLO?!”. Maar voelde me vooral hulpeloos. Op ’t moment dat ik weer wilde gaan schreeuwen hoorde ik voetstappen op de trap. Ik verstijfde en zag M en J door de deur komen, nadat ze die hadden opengemaakt. Ik wist niet wat ik zag. Waren dit de twee lieve begripvolle jongens die mij hier hadden vastgebonden? Dat kon toch niet? Ik wilde gaan gillen en op dat moment sprong J bovenop me. Hij ging op me zitten en hield zijn hand op mijn mond. Ik probeerde er onderuit te komen maar hij was gewoon te sterk voor me. Ook het feit dat hij met zijn knieën tegen mijn ribben aandrukte, maakte hem meester. “Als je nou niet je mond houd en rustig doet snij ik je strot door!” Jim werd boos. Maar ik kon er niets aan doen, ik was in paniek en in paniek werd ik wild. Ik wilde hem schoppen want me voeten waren nog los maar hij was gewoon te sterk. M haalde een mes tevoorschijn en hield dat tegen mijn keel. Eigenlijk vond ik dit echt opwindend, maar dat wou ik helemaal niet. Ik mocht dit niet lekker vinden, ik was in paniek! J duwde zijn hand nog krachtiger op mijn mond maar ik stopte niet met schreeuwen. Ik beet hem in zijn hand en uit het niets sloeg hij me keihard in mijn gezicht. “Bitch”, schreeuwde hij. Doe normaal trut!
Ik probeerde bij te komen van de klap en probeerde me op mijn ademhaling te concentreren. In die tijd duwde J een mes op me keel “En nou doe je rustig, als je me aankijkt, snij ik je strot door..” Dus bleef ik liggen zoals ik lag. J vond blijkbaar dat ik nog teveel kon want hij zei tegen M dat hij me benen moest vastbinden. Ik kreeg het idee dat J de leider was, want alles wat hij tegen M zei, deed M ook meteen. Ik probeerde me te verzetten tegen M en J reageerde hierop door een mooie rode streep in mijn hals neer te zetten. Ik verstijfde, hij deed het echt! Hij zou me vermoorden als ik niet rustig werd, dus bleef ik liggen. Ik liet enigszins toe dat M mijn voeten en benen aan het bed vastmaakte. J moest lachen. “Zo. Daar lig je dan.. ghehe. Helemaal overgeleverd aan ons. Als je je mond houd haal ik het mes weg, heb je me begrepen?”. Ik deed niets. “knik BITCH als je me begrepen hebt!”. Zachtjes knikte ik met mijn hoofd. Hij haalde, zoals beloofd, het mes weg en ging achterover zitten. Ik durfde niet te praten maar in plaats daarvan deed ik alles om mezelf los te krijgen. SHIT dit ging gewoon niet. Ik rukte en sjorde aan de touwen en kreeg tranen in me ogen want het touw sneed zo erg. Ik werd er moe van en uitgeput zakte ik weer met me hoofd in het kussen. “Mooi, zei M. Ze heeft door dat ze niet weg kan.” “Tsja, ze zou toch moeten weten dat ik altijd de beste was in de brugklas met knopen leggen”, zei J. Blijkbaar vond hij zichzelf helemaal geweldig want hij deed high five met M. J ging van mij af en samen keken ze naar mij. Ik durfde eindelijk weer te praten, maar lette wel op dat ik rustig bleef. “Waarom ben ik hier?, wat willen jullie van me?” zei ik vol angst. Dit vonden ze blijkbaar erg grappig want ze keken mekaar aan met een grijns om bang van te worden, wat ik ook echt wel was!. “Jij? Jij gaat voor ons werken..ons eigen privé meisje”, zei J. “Inderdaad als we iemand nodig hebben voor De Zaak, ben jij altijd in de buurt., viel M bij”. “Hoezo? W…wat? Hoezo.. wat bedoel je met De Zaak?” Ik snapte er helemaal niets meer van. Maar een beangstigend gevoel bekroop mij want dit kon nooit goed zijn. “Ik bedoel dat jij ons slaafje gaat worden”. Ik keek hem verbijsterd aan. “WAT?! Zijn jullie gek ofzo.. natuurlijk word ik dat niet .Godverdomme, jullie zijn nog gekker dan ik dacht! Maak me nou maar los, want ik wil naar huis toe gast…” Weer deed ik een poging om mezelf los te krijgen en schreeuwde ik alles wat maar negatief was naar hun toe. M ging bovenop mij zitten, die wat zwaarder was door zijn lengte en hij snoerde mij de mond weer met zijn hand. Damn. Hij had grote handen en ik kon geen geluid meer uitbrengen. Hij moest lachen “Eey J, dit is een harde, man… ” “Ja, maar dat komt wel goed, we leren haar die streken wel af…. Ghehehehe”, zei J. Hij haalde een zakdoek te voorschijn en knevelde deze achter mijn hoofd vast. Hier was ik het niet mee eens dus weigerde ik mijn mond open te doen. Hij kreeg hem uiteindelijk toch open, want hij kneep keihard in mijn kaakspier. Het enige wat ik nog uitkon brengen was hmmmmpf enzo. Ik haatte mezelf, mezelf omdat ik het zover had laten komen. Ik moest ook geen mensen ontmoeten in mijn eentje die ik helemaal niet kende. En dan ook nog met hun mee naar huis gaan terwijl niemand weet waar ik ben..!? Ik haatte mezelf echt. Ik begon er van te janken. Kleine tranen rolden over mijn wangen om onder mijn kin te blijven hangen. M zag zijn kans en likte ze van mijn kin af om vervolgens te eindigen in een tongzoen, dacht hij. Ik schrok van zijn actie en toen ik merkte dat hij me wilde zoenen spuugde ik hem in zijn gezicht. Weer kreeg ik een klap tegen mijn gezicht aan. Ik voelde mijn wang en oog meteen opzwellen. Zelf J werd boos, maar sleurde M van mij af. “wacht daar maar even mee tot ze wat rustiger is, dan zal ze het vast lekker vinden”, hoorde ik hem net hard genoeg fluisteren. Ook al zat de zakdoek ertussen.. ik moet er niet aan denken dat die viespeuken me gaan zoenen. J liep op me af en streelde mij op mijn borsten die tussen mijn shirtje uitkwamen. Ik protesteerde door te worstelen en hij moest er alleen maar om lachen. “Ow gekkie toch, zei hij op een enge manier.. Jij moet nog zoveel leren. Maar dat komt wel goed, ik heb tijd zat. Vanaf nu heb jij ook tijd zat. Je bent van mij nu”, fluisterde hij op het einde. “Het belangrijkste nu is dat jij gaat slapen, gaat je dat lukken?”. Ik keek hem aan met grote ogen en probeerde te zeggen dat dat nooit meer van me leven zou lukken, maar dat lukte niet. “Dat dacht ik al, haha. M geef mij even de stuff aan, wilje?”. M pakte een tasje wat op het kleine houten bureautje in de hoek stond en haalde er iets uit wat op een naald leek. Ik schrok en begon wild om me heen te bewegen, voorzover dat nog kon. Ik was al de dood voor naalden, en al helemaal voor het idee wat daar allemaal in kon zitten. Ik verwachtte een slaapmiddel, maar je weet nooit. M ging op mij zitten en zei dat ik met mijn hoofd naar links moest kijken. Natuurlijk deed ik dat niet, dus duwde hij mijn hoofd die kant op en hield het vast. Ik probeerde weer te protesteren, maar dat ging niet nu M bovenop me zat en hij mijn hoofd in mijn kussen duwde. J pakte de naald van hem over en langzaam spoot hij het goedje in mijn nek leeg, net onder mijn kin. M liet mijn hoofd los en de shit begon weer. Ik voelde alles om mij heen draaien en zag het zwarte gat in de verte weer aankomen. Het laatste wat ik hoorde was “zo, die slaapt nu wel even 2 dagen”,en toen waren ze weg. Die 2 dagen gebruikte ze om een huisje te krijgen in het afgelegen bos, 150 kilometer verder. Ik werd weer wakker, 2 dagen later en voelde me weer loom. Alleen nu had ik vreselijke spierpijn en hoofdpijn erbij gekregen door steeds in dezelfde houding te liggen en door het spul wat J me gegeven had. Precies op dat moment zat M naast me op de stoel. En ik wist dat hij me zat te bekijken. Ik keek naar beneden en zag dat ik mijn laag uitgesneden topje en spijkerbroek niet meer aanhad. Ze hadden het verruild voor een kanten BH en een kort rokje. Ik haatte rokjes, want bij mij bleven ze nooit zitten. Langzaam ging M bovenop me zitten en ik deze keer liet ik het toe. Ik kon toch niets. Hij tilde mijn hoofd op en maakte de knevel in mijn mond los. Hij legde zijn vinger op mijn mond ten teken dat ik stil moest zijn. Ik had de kracht niet eens om iets te zeggen. M begon me te betasten, overal waar hij maar bij kon. Hij vond mijn borsten en begon deze wild te masseren. Al snel merkte hij dat ik hier opgewonden van raakte, hoewel ik dit helemaal niet wou. Mijn tepels werden hard en mijn kutje nat. Gelukkig was hij daar nog niet geweest met zijn handen. Hij boog voorover en fluisterde in mijn oor dat hij geil van me werd hoe ik daar lag. En hij hijgde in mijn nek voordat hij me begon te zoenen van mijn oor naar mijn mond. Ik kon er niets aan doen, ik zoende hem in plaats van andersom. En in die tijd dat we heftig zoenden vond hij toch het natte plaatsje onder mijn rok. Hij vingerde me hard en diep en ik begon zachtjes te kreunen. “Ik wist wel dat je me lekker vond”, fluisterde hij me in mijn oor. Tegen mijn wil vond ik dit lekker maar hij deed het zo goed. Hij raakte me clit aan en wist precies hoe hij me daar moest aanpakken. Ik begon sneller te ademen en kon bijna niet meer stilliggen. Hij liet me bijna komen want ik voelde mijn hoogtepunt komen. Ik kreunde zwaar en probeerde hem weer te zoenen. Na een lange kreun kwam ik lang en heftig klaar. Mijn kutje was drijfnat. M vond dat hij ook weleens iets mocht krijgen en begon zijn broek los te maken. Ik had zijn harde bobbel allang gezien, maar nu pas zag ik hoe groot zijn lul was. Eigenlijk wilde ik hem helemaal niet bevredigen, maar ik hoopte dat hij mijn handen los zou maken. Hij zou vast denken dat ik hem wilde rukken. Dus bleef ik met mijn handen, die nog steeds boven mijn hoofd lagen vastgebonden bewegingen te maken dat ik hem daar aanwilde raken. Het werkte, langzaam maakte hij één hand los en ik merkte dat mijn benen al los waren. Wanneer was dat gebeurd dan? Geen idee. Ik zei zachtjes tegen hem dat ik me pas helemaal aan hem kon geven als hij allebei mijn handen losmaakte, en na enige twijfeling die ik zag in zijn gezicht maakte hij ook mijn andere arm los. Waarschijnlijk dacht hij dat hij me toch wel aankon. Ik hoopte zo dat hij fout zat. We zoenden nog een tijdje en uiteindelijk ging hij van mij af zodat ik hem zou kunnen rukken. Meteen op dat moment schoot ik overeind en sloeg ik hem kei hard in zijn gezicht. Hij viel achterover van het bed af en ik rende van het bed weg. Toen ik bij de deur kwam kon ik wel huilen, hij zat op slot, en ik kreeg het niet voor elkaar de sleutel om te draaien, ik was nog te slap van het spul van J. Meteen hoorde ik M achter mij komen en hij viel mij aan. Hij pakte mij wild bij me haren en sleurde mij op de grond. Hier ging hij boven op me zitten en duwde mijn polsen naast mijn hoofd. Ik kon niets meer, hij was weer te sterk. OH ik haatte mezelf!. J kwam naar boven gestormd en schrok zichzelf helemaal kapot. “WHAT THE HELL ZIJN JULLIE AAN HET DOEN?!”, bulderde hij. “Fack man, ze is los”, riep M vol verbazing. “Ze sloeg me keihard in mijn gezicht en ging ervandoor” Ik probeerde nogsteeds met M te worstelen maar het lukte gewoon niet. Ik wilde het eigenlijk al opgeven toen J een zakdoek op mijn mond duwde met de welbekende geur nu van chloroform. En ja hoor, ik zakte weer weg. Vanuit mijn ooghoeken zag ik nog net dat J weer aankwam met de touwen.

J en M bonden mij weer vast en hebben er 3 jaar over gedaan om mij te trainen. Ik weigerde vaak en had erg vaak ruzie met ze. Ik vocht veel, want ik wist nu wat ze deden, hoe ze vechten en wat voor spullen ze gebruikten. Op sommige momenten deed ik net alsof ik me overgaf en ze gehoorzaamden om dan de volgende keer weer helemaal door het lint te gaan. In die 3 jaar hebben ze me bijna elke dag verkracht. Op een dag ben ik in een onbewaakt moment weten te ontsnappen en heb ik langs de weg in mijn lingerie een lift gekregen van een oude man. Hij heeft me naar het ziekenhuis gebracht, en nu ben ik weer bij mijn ouders. Van de jongens heb ik nooit meer iets vernomen, maar Ă©Ă©n ding weet ik zeker; ik spreek nooit meer af met jongens die ik van internet ken.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online