Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Anorexia deel 2
Ik schrijf weer verder.

Linda was dus online gegaan en opende een gesprek.
(L) Lindaa (L) zegt:Hoi bas :$
Bass is here! ;) zegt: heey :)
(L) Lindaa (L) zegt: Alles goed?
Bass is here! ;) zegt: Jmj?
(L) Lindaa (L) zegtt: Zeker wel ik wil je al een tijdje iets vragen :$
Bass is here! ;) zegt: ooh en wat dan?
(L) Lindaa (L) zegt: Nouu.. ik vind je al een tijdje heel leuk.
Bass is here! ;) zegt: Dus .. ?
(L) lindaa (L) zegt: wil je met me? :$
Bass is here! ;) zegt: natuurlijk lieverdje :)

Ze sloot af en maakte een blij sprongetje. Ze belde Katie en riep:"Ik heb met bas " , ("Ooh leuk") , zei Katie door de telefoon.(" Hoe is het aangemaakt") , " Nou via msn ". Katie hing de telefoon op en Linda liep de trap vrolijk af. "Linda" , zei d'r moeder." Ga je alvast naar bed het is al laat ". Ze liep weer naar boven trok har pyjama aan en ging slapen.
De volgende dag sprong ze uit bed. Ze pakte kleren deed haar pyjama uit en keek even voor de spiegel. "Kijk dan dit ben ik veel te dik dit kan gewoon niet" , dacht ze zo in zichzelf. Ze kleedde zich aan en deed een riem om zodat ze nog dunner leek."Moet je niet ontbijten?" , zei d'r moeder. "Nee ehm .. ik moet vroeg op school zijn ". Ze pakte d'r tas en fietste aan.Ze kwam op school aan en Bas die leuke jongen stond bij de fietsen met z'n vrienden. Linda zette haar fiets weg en keek naar Bas. Bas had d'r niet opgemerkt. Ze liep naar binnen en Katie liep al naar d'r toe." LINDAA ze zeggen dat Bas een player is ". Haar boeide het niet zo. " Noujaa " , zei ze zacht. De bel ging en ze zag Bas aankomen. "Heey Bas" , zei ze blozend. " Hey mop ". Bas gaf d'r een kus en hand in hand liepen ze naar boven. Katie liep er maar een beetje achteraan. Toen ze de klas inkwamen gingen Bas en Linda naast elkaar zitten. Katie ging ook aan het groepje zitten. Les afgelopen blabla school uit. "Kom je vanaaf naar mij?" , zei Bas. " Is goed ". Van te voren dacht ze weer: " Ik bn dik ". Ze moest iets doen. Ze ging in kastjes zoeken en vond laxeermiddel. " Als ik dit neem dan krijg ik wel diarree maar word ik nog lichter ". Ze pakte wat en nam het mee en verstopte het in d'r kamer. Ze moest nodig naar de wc. Ze keek weer in de spiegel. ze vond zich nog te dik. " NEE wat moet ik nu doen " , dacht ze. het was al 17:00 en om 19:00 hadden ze afgesproken. D'r moeder kwam net thuis en had een zak met friet bij. " Kom we gaan eten " , riep d'r moeder. " Ik heb niet zo'n trek " , zei ze alsof ze heel vol zat. " Lieverd eet je nog wel goed je ziet er mager uit". Ze reageerde niet op de vraag. " Kom is even mee ik wil ff kijken hoeveel je weegt ". Toen drong de ernst pas door. Ze wilde niet weten hoeveel ze woog! " ehmm mam nee kan nu echt niet ik heb zo een afspraak " , zei ze trillend. " Kom nou maar gewoon ". Ze liep mee. Ze ging eropstaan: " 35 kilo! " , d'r moeder schrok nogal. " Dit gaat te ver jongedame! ". ze begon een beetje te huilen en zei:" ik voel me zo dik mam , ik wil dun zijn ". " Lieverd je bent al dun hoor we moeten hier iets te tegen doen." Linda ging even zitten en d'r moeder belde de huisarts voor zo snel mogelijk een afspraak. " Mam het is al half 7 " , zei ze. " Nou ga maar en eet gewoon normaal! ". Ze pakte d'r fiets en fietste aan. Ze voelde zich best rot en heel licht in d'r hoofd. Ze kwam aan. Ze zette haar fiets neer en belde aan. " Hoi moeder van Bas ik had afgesproken " , zei ze. " Ooh dus jij bent Linda leuke meid loop maar mee ". Ze liep mee het was best een groot huis. " BAS KOM IS NAAR BENEDEN LINDA IS ER" , riep zijn moeder. " Ik heet trouwens Marie-ann aangenaam". Bas kwam naar beneden en zag ze staan. " Mam je mag nu wel weggaan hoor ". Bas en Linda gingen naar de achtertuin. " Linda? ik hou veel van je en ik weet dat Katie over mij roddelt ". Ze schrok even en vroeg: " hoe weet je dat? en wat zei ze dan?. Hij begon te vertellen:" nou ze heeft gezegd dat ik een player ben , dat zei ze omdat ik ooit met haar nichtje steffanie had ". Linda luisterde goed. " Maar dat is nu al zeker 4 maanden uit " , zei die iets harder. " Ja mij maakt het ook helemaal niet uit hoor ". Bas begon haar te zoenen en ze zoende mee. Bas zei opeens: " heb je zin om mee in de Yacuzzi te gaan?". Natuurlijk wou ze dat. " 1 probleem ik heb geen bikini ". hij pakte er eentje van z'n moeder die mocht ze wel aan. Ze kleedde zich in de wc om en kwam eruit. " Woow je bent echt slank " , zei Bas een beetje raar. Ze gingen erin zitten en opeens voelde Linda zich raar. " Bas ik voeel me niet zo lekker opeens ". Bas keek en zag dat ze opeens wit werd. " ooh kom eruit ", zei die bezorgd. Ze wou opstaan, maar met en klap viel ze om en lag ze daar. " MAM bel een ambulance ofzo!! er is iets " Zijn moeder belde. Even later stond de ambulance d'r en lag ze opeen brandcar. " Meisje word is wakker meisje " , zei zo'n meneer. Ze kwam langzaam bij en keek om zich heen. " huh wat .. is er gebeurd? " , vroeg ze zich af. " Nou je bent flauwgevallen en ik weet al hoe ". Ze keek hem aan. " ooh hoe dan? ". hij vroeg een paar dingen: " eet je 3x per dag? eet je trouwens wel genoeg?. Ze antwoordde: "noujaa ik vind van wel ". Hij keek even. " ik weet dat je liegt meid. Je lijdt aan Anorexia Nervosa" , zei de man serieus. Ze begon te huilen en zag d'r moeder al aankomen. " Lieverd gaat het ". het ging wel met d'r. De man praatte even apart met d'r moeder en Bas liep naar d'r toe. " nu snap ik dus waarom je zo dun was ". Hij keek neeschuddend naar d'r. Ze ging mee met de ambulance om weer een beetje op de been te komen. 2 weken later mocht ze uit het ziekenhuis. Dit keer woog ze gewon 45 kilo hoor. " Lieverd welkom thuis " , zei d'r moeder. Katie , Kaj , Rico en Bas waren er ook. Bas gaf d'r een lange zoen. " Ik ben zoals ik ben en ik moet er trots op zijn! "

EINDE


Als het verhaal niet meer helemaal overeenkomt met het vorige stukje dan kan ik daar niks aan doen.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online