Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Love makes the impossible possible
Love makes the impossible, possible.

Op een strand, lekker weer, vel zonnetje, fris windje.
Wat ben je toch mooi!
Denk ik als ik je van een afstandje zie lopen.
Ik zie gewoon dat je geniet van het lekkere ontspannen dagje op het strand.
Je gaat straks zeker een kop warme chocolademelk drinken, of een sterke borrel om lekker warm te worden, denk ik.

Je raakt uit het zicht, ik denk er nog heel even over om je achterna te komen, maar ik doe het niet.
Ik heb helemaal geen zin in die stomme pot, denk ik.
Ik blijf zitten waar ik zit, gewoon een beetje naar de mensen en de zee kijken, zonder veel gedachten.
Ik steek weer een sigaret op.
2 uur zit ik hier al en ondertussen heb ik al 5 sigaretten gerookt, kut verslaving ook, maar het blijft gewoon zo lekker.
Ik denk dat ik me heel lekker en ontspannen voel, maar dat is niet zo.
Eigenlijk ben ik heel erg geïrriteerd aan het raken van jaloezie, op al die mensen die hand in hand langskomen, stelletjes zoenend in het zand.
Gadverdamme, waarom heb ik nou niemand waar ik van kan houden.
Opeens is mijn hoofd weer vol met gedachten, van die stomme vragen waar je toch geen antwoord op kan krijgen.
Maar toch blijf ik die antwoorden zoeken.

Waarom zijn we wie we zijn? Waarom ben ik ik, en is Iris Iris?
Waarom leven we eigenlijk?
Het leven stelt geen fuck voor, het is zo voorbij.
Maar het is wel het grootste bezit dat je ooit hebt gehad.
Maar waarom heb ik er dan zovaak een eind aan willen maken? Dat snap ik nog steeds niet.
Misschien omdat ik teveel wil, of stomme dingen doe, zoals antwoorden zoeken op bepaalde vragen, waarvan ik zeker weet dat die niet te vinden zijn.
En toch blijf ik door zoeken.
Waarom is niet iedereen zoals ik het wil?
Waarom lukt het me niet om te zijn wie ik wil zijn?
Waarom leef ik in een vrij land en voel ik me helemaal niet vrij?
Waarom draait alles om geld en macht?
Omdat we allemaal uit de kluiten gewassen apen zijn.
We blijven gewoon zoogdieren, misschien, hele intelligente zoogdieren.
Waarom ben ik mezelf nou aan het ziek maken met al deze gedachten?
Tsjah, ik wordt weer wakker uit mijn dagdroom van gedachten, en kijk naar de zee.
Ik probeer mezelf te kalmeren, heel even heb ik gelukkig geen gedachten. Heerlijk.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ik besluit niet lang meer te blijven zitten, ik krijg het koud en eigenlijk ook een beetje trek.
Ik zit weer even in gedachten, en opeens wordt ik opgeschrikt.
Er gaat zomaar iemand naast me zitten.
Ik kijk naar links en zie dat het een meisje is, ze zit voor zich uit te staren, ze kijkt een beetje treurig vind ik.
Ze is wel mooi denk ik als ik mijn hoofd weer draai.
Ik kijk weer naar de zee en laat het voor wat het is, ik heb geen behoefte om een gesprek te beginnen of wat dan ook.
We zitten een tijdje voor ons uit te staren, ik kijk heel even naar haar en op het zelfde moment kijkt zij ook naar mij, er verschijnt een glimlach op onze gezichten, de tijd stond eventjes stil.
Zonder iets te zeggen schuift ze tegen me aan en slaat ze haar arm om me heen.
Het voelt goed, en warm alsof ik haar al een hele tijd ken, daarom sluit ik ook mijn arm om haar heen.
Zo zitten we een tijdje tegen elkaar aan, bizar eigenlijk we kennen elkaar helemaal niet, en hebben nog geen woord gesproken, maar toch geven we elkaar liefde op een hele mooie manier.
Ik denk dat we allebei wat liefde nodig hadden, en elkaar op het juiste moment tegen zijn gekomen.
Ik voel me warm vanbinnen, ik krijg een heel gelukkig gevoel.
Ik kijk haar aan en zie dat ze het fijn vind, we houden elkaar stevig vast, alsof we bang zijn elkaar kwijt te raken.
We zitten al bijna een half uur zonder wat gezegd te hebben dicht tegen elkaar.
Ik geniet er van zo zonder te praten, praten doe ik al genoeg.
Het begint al een beetje schemerig te worden, en de zon komt ook steeds lager boven zee te hangen, het wordt ook een stuk frisser.

Opeens zonder iets te zeggen, en zonder om te kijken, loopt ze weg.
Ik zit nog een beetje versuft op de rand van de boulevard, en besef het nog niet helemaal wat er nou is gebeurd.
Ik voel me weer de oude, die negatieve jongen die zichzelf gek maakt met gedachten.
Ik zit een beetje treurig voor me uit te staren, en opeens wordt ik op me schouder getikt en daar staat ze weer met 2 glazen sterke drank, wat ben ik blij dat ze terug is gekomen.
Ze komt weer tegen me aan zitten en drinken zwijgend ons drankje.
De zon begint onder te gaan, heel romantisch zitten we zeker al een uur naast elkaar zonder wat gezegd te hebben.
Als de zon helemaal in de zee is gezakt en het donker is, neem ik haar mee het donkere strand op.
Onderweg vind ik wat stukken hout die ik meeneem richting de zee.
We gaan op ongeveer 10 meter van de zee af op het zand zitten en ik begin een kampvuurtje te maken.
Als het lekker warm is ga ik weer dicht tegen haar aan zitten.
We zitten daar heerlijk te genieten van het knapperende geluid van het vuur, en het geluid van de zee.
Wat is dit romantisch zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
We hebben nog steeds niks tegen elkaar gezegd, ondanks dat we al 2 uur bij elkaar zijn.
Ik heb nog geen enkel moment gedacht om weg te gaan.
Het is al pikdonker en ik kijk haar aan in het licht van het vuur.
Ze kijkt ook naar mij, en langzaam draait ze haar hoofd en…..
ze geeft me een zoen vol met passie en liefde.
Ze komt weer naast me zitten. En met haar blik naar de grond begint ze te praten………


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online