Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Geile Sanne
Geile Sanne

Ik weet het nog heel goed. Mijn eerste geile ervaring met Sanne. Sanne was toen een meisje van 17 jaar en woonde 5 huizen verderop. Sanne was zo’n typisch meisje die iedereen wel kent in je omgeving. Ik was ook 17 jaar en had nog nooit een vriendinnetje gehad omdat ik erg druk was met mijn sport. Ik trainde 6 keer in de week en ging bijna niet uit op zaterdag omdat ik op zondag altijd moest trainen. Op die leeftijd gaan je hormonen goed door je lijf en ik baalde er flink van dat ik nog geen vriendin had waar ik lekker kon mee rotzooien. Maar mijn sport was ook zeer belangrijk voor me. Ik deed aan wielrennen en wilde steeds snellere tijden rijden.

Op een zaterdag middag kwam ik terug van trainen en reed de straat in. Ik zag Sanne voor haar huis rommelen met haar fiets. Ze had een lekke band en moest van haar vader zelf leren hoe ze een band moest plakken. Ik moest lachen in mezelf en Sanne zag dat ik stiekem lachte. Toen riep ze me na ‘lach niet en kom me helpen !’. Ik stopte en ging naar haar toe. Ik zei ‘en waarom zou ik je helpen ?’. Ze lachte even en zei ‘omdat ik een aardig buurmeisje ben’. Ik stapte af en besloot om haar maar te helpen. Ik deed mijn rugtas af en ging voor haar fiets zitten. Banden plakken had ik net zo vaak gedaan als veters strikken van je schoenen. Met mijn handen haalde ik de band eraf en Sanne stond met de banden lichters te kijken. Ze zei nog ‘heb je deze niet nodig ?’. Ik lachte en haalde de binnen band er al uit. Toen ik in de bak water het gaatje zocht zei Sanne ‘waarom zie ik je zo weinig op straat of in de kroeg ?’. Ik zei stellig ‘omdat ik veel moet trainen met fietsen’. Ze zei ‘wat saai !’. Ik zei ‘ach dat vind jij !’. Het was even stil en ik vond het gaatje in haar band. Terwijl ik een plakkertje op haar band deed zei ze ‘wil je dan geen vriendinnetje ?’. Ik zei toen ‘oh jawel hoor, maar waarschijnlijk heb ik daar ook te weinig tijd voor’. Het was weer even stil en toen zei Sanne ‘jammer hoor ! je kan zoveel leuke dingen doen met een vriendinnetje hoor !’. Ik moest lachen en zei ‘is dat zo ? wat doe jij dan allemaal met een vriendinnetje ?’. Ze zei sarcastisch ‘ha ha. Nee, ik neem mijn vriendjes altijd mee uit en je kunt er lekker mee vrijen’. Ik was al klaar met banden plakken en stond op. Toen zei ik ‘nou dat laatste klinkt wel leuk, maar ik ga weer hoor’.

Ik stapte op de fiets en reed weg. Mijn hart klopte veel harder dan normaal omdat ik toch wel geschrokken was van Sanne die over vrijen sprak. Eenmaal thuis ging ik zoals normaal na een training lekker douchen. Ik trok al mijn kleren uit en ging uitgebreid douchen. Onder de douche moest ik nog steeds aan Sanne denken. Ik kreeg meteen een loei harde pik en trok mezelf langzaam af. Heerlijk onder de warme douche hoor. Na een kwartier werd mijn douche verstoort door mijn moeder die de warme kraan beneden open deed. Dat doet ze vaker als ik te lang onder de douche staat. Ik mopperde en droogde mezelf af. Mijn pik was nog steeds hard en ik keek in de spiegel. Ik deed Sanne na en zei ‘ik ga altijd uit en vrij met mijn vriendjes ! Ik gooide mijn handdoek over mijn stijve pik heen en liep zo de badkamer uit naar mijn kamer. Ik was dus naakt met alleen mijn handdoek over mijn pik heen. In mijn kamer kreeg ik een hart verzakking. Sanne zat op mijn bed met mijn rugtas naast haar. Die was ik vergeten. Mijn moeder had haar binnen gelaten. Zei vond Sanne altijd al een leuke meid en dus zat ze nu dus in mijn kamer. En ik stond naakt met een handdoek over mijn stijve pik heen voor haar neus. Ze werd rood en begon te lachen. Ik werd nog roder en wist even niet wat ik moest zeggen. Sanne stond op en zei ‘sorry hoor ! ik ga wel weg zodat je je kan aankleden’. Ik zei toen ‘ach hoeft niet ! ik heb niets te verbergen !’. Daar moest Sanne om lachen en zei ‘en wat is dat dan ?’ en ze wees naar mijn handdoek. Toen viel de handdoek op de grond omdat mijn pik slapper was geworden door de schrik. Sanne keek aandachtig naar mijn pik en zei ‘zo hé ! je bent lekker geschapen zeg ! Jammer dat je er alleen niets mee doet’. Ik zei toen uitdagend ‘wat zou jij er mee doen dan ?’. De sfeer was ineens heel anders geworden. De geschrokken sfeer was omgeslagen naar een verlangen sfeer. Sanne kwam naar me toe en pakte mijn pik vast en zei ‘ik zou me helemaal gek laten neuken door zo’n pik’. Ik kon me niet meer inhouden en begon haar heftig te zoenen. Wat was ik geil op haar zeg. Sanne trok me zachtjes af terwijl wij met elkaar zoende. Nog nooit eerder had een andere hand aan mijn pik gezeten. Haar hand was lekker warm en ze wist heel goed hoe ze een piemel moest aftrekken. Na een paar minuutjes stopte ze met zoenen en zei hees ‘dit zou ik met jou doen’. Ze zakte omlaag en ging op haar knieën voor me zitten. Ze pakte mijn pik stevig vast en ze nam hem in haar warme mondje. Ik schokte van genot toen haar warme tong over mijn eikel heen gleed. Ze maakte mijn pik helemaal nat en begon met lange halen mij te pijpen. Het zag er zo geil uit dat ik begon te trillen. Sanne keek me ook zo verlangend aan met haar mooie ogen. Ze pakte nu met twee handen mijn pik vast en had nog genoeg lengte over om in haar mondje te stoppen. Ze werd steeds wilder en pijpte me ook steeds sneller. Ik voelde al snel mijn zaad opkomen. Ik probeerde het tegen te houden maar dat was onbegonnen werk. Ik begon harder en zwaarder te ademen en gaf een kreun toen ik mijn eerste zaad uit mijn pik spoot. Sanne kreeg de volle lading in haar mondje en haar ogen werden groot. Ik kon niet meer stoppen en loosde nog een lading zaad in haar mondje. Sanne ging gewoon door met het aftrekken en het voelde net of ik leeg gemolken werd. Sanne liet me geduldig klaarkomen in haar mondje en likte de onderkant van mijn eikel met haar tong. Dat was mega lekker en ik schokte dan ook hevig. Daarna opende ze haar mond en liet mijn pik eruit glippen. Ik zag al mijn zaad in haar mondje zitten en ze fronste met haar wenkbrauwen. Ze deed haar mond dicht en slikte de hele bende door. Daarna pakte ze meteen weer mijn pik vast en begon weer te pijpen. Ik schokte van genot toen haar tong weer over mijn nog gevoeliger eikel gleed.

Vanuit onder de trap klonk mijn moeder haar stem die zei ‘komen jullie thee drinken ?’. We schrokken ons rot en Sanne keek me vragend aan. Ik zei toen ‘is goed mam ! en maakte een zachte kreun omdat Sanne me plagerig likte. Gelukkig hoorde ze dat niet en verdween mijn moeder weer naar de kamer. Sanne keek me gemeen lacherig aan en zei ‘wat zei je ?’ Ik zei ‘dat was gemeen lekker van je’. Ze likte nog een keer uitgebreid langs mijn gevoelige eikel. Daarna stond ze op en keek me opgewonden aan en zei ‘en dit is nog maar het voorspel’. Toen draaide ze zich om en liep weg. Ze zei ‘kleed je snel aan dan gaan we naar beneden’. Ik trok dus snel mijn kleren aan en we gingen naar beneden. Tijdens het thee drinken keken Sanne en ik elkaar vaak aan. Als mijn moeder niet keek likte ze heel geil met haar tong over haar lippen. Het was me ook een geile donder zeg. Mijn moeder vond het erg lief van mij dat ik Sanne haar band had geplakt. Ik maakte er een verhaal van dat ik het zielig vond om zo’n meisje te laten klungelen. Na de thee vroeg ik aan Sanne of ze de nieuwste cd van Bon Jovi al had gehoord. Opgewekt zei ze ‘heb jij die dan ?’ Ik knikte uitbundig ja en zei ‘kom maar mee dan laat ik hem je horen’. Ik wilde niets liever dan met Sanne weer naar mijn kamer. Samen gingen we weer naar boven en ik zette de cd van Bon Jovi aan. Eenmaal boven vertelde ik aan Sanne dat ik het geweldig vond wat ze gedaan had. Ik vertelde dat ik inderdaad heel saai leven had, en als ik het had geweten dat het zo lekker was ik veel eerder eraan geworden was. Ze moest erom lachen en zei toen ‘en je hebt nog niet eens alles gedaan’. Ik zei toen ‘ja, en ik wil wel alles uitproberen hoor’. Ik pakte haar weer vast en wilde haar zoenen. Maar Sanne zei toen ‘maar nu niet. Ik moet vanavond oppassen. Kom dan maar langs op nummer 9. Dan zien we vanzelf wel wat er nog meer gebeurd’. Toen ze uitgesproken was kuste ik haar alsnog en dat was weer erg heftig. Ik vond het erg jammer dat ik niet aan de slag kon met Sanne. Maar de kans dat we betrapt zouden worden door mijn moeder was erg groot. En dat leg je niet zo makkelijk uit. Ondanks dat Sanne gezegd had dat ze nu niet verder wilde, zoende en streelde we elkaar innig. Ik streelde haar borsten en voelde haar tepels door haar trui heen. Ze kreunde ook zachtjes en ik merkte dat ze sneller ademde. Sanne kneep ook in mijn kruis en voelde mijn harde pik weer. Ik duwde en wreef mijn kruis tegen die van Sanne aan en we werden als maar geiler. Als mijn moeder ons niet verstoord had, dan was het zeker tot een neuk partij gekomen. Mijn moeder klopte op de deur en we vlogen van elkaar af. Ze kwam even later binnen en ze had de telefoon in haar handen. Het was voor mij. Ik had heel de telefoon niet gehoord door de muziek en het gevrij met Sanne. Maar goed we waren wel verstoord. Mijn moeder verliet de kamer weer en Sanne keek verwilderd uit haar ogen. Het was mijn trainer die vertelde dat ik morgen niet hoefde te trainen. Het werd afgelast. Ik was erg blij om dit te horen maar hield me in. Ik legde de hoorn neer en zei ‘morgen hoef ik niet te trainen’. Sanne kon het weinig schelen en trok me weer naar zich toe. We zoende weer en gingen verder waar we gebleven waren. Maar na een minuutje stopte en zei ze hees ‘voel eens hoe nat ik ben !’. En ze pakte mijn hand en stopte deze in haar broek. Ik ging dieper in haar broek en voelde haar slipje. Ik gleed naar binnen en voelde wat haartjes en daaronder een natte en zachte schaamlipjes. Ik friemelde met mijn vingers door haar schaamlipjes en ze hijgde nu wat harder. Daarna haalde ze mijn hand uit haar broek en duwde mijn hand voor mijn mond en zei ‘proef eens’. Ik likte mijn vinger af die daarnet nog in haar kutje had gezeten af. Het proefde zoet en plakkerig. Ze keek geil uit haar ogen en zei toen ‘ik moet gaan. Zie dit maar als een voorproefje op vanavond’.

Ik liep met Sanne mee naar beneden en liet haar uit. Bij de voordeur kreeg ik nog een lekkere tongzoen en verdween ze. Ik was helemaal in de wolken van haar. Mijn moeder had meteen door dat ik een beetje verliefd op haar was. Ze zei dan ook ‘volgens mij vindt je haar erg leuk he ?’. Ik zei natuurlijk nonchalant ‘ach ja, ze is wel aardig’. Ze moest eens weten dat het aardige meisje mij pik compleet leeg had gezogen daarnet. Ik ging tv kijken en dacht alleen maar aan Sanne. Op tv danste allemaal geile vrouwen die met hun kont lagen te zwaaien. Ik keek er nu heel anders tegen aan. Dat ik dit nooit eerder had gedacht zeg !

Tijdens het avond eten vertelde ik aan mijn ouders dat ik vanavond naar Sanne zou gaan om een enge film te kijken. Mijn moeder keek mijn vader aan en zei ‘ja ja, vanmiddag haar band plakken en nu al film kijken. Je vindt haar toch ‘maar’ aardig !’. Ik haatte als mijn moeder zo deed. Maar goed dat hoort erbij als puber toch ?

Om een uur of acht ging ik nog eens snel onder de douche en trok mijn favoriete kleren aan. Om kwart over acht liep ik naar nummer 9 in de straat. Het was twee huizen verder dan waar Sanne woonde. Ik liep naar de voordeur en belde niet aan. Ik keek door het raam en zag Sanne op de bank zitten. Ik klopte zachtjes op het raam en Sanne keek naar me. Ze begon te lachen en kwam naar de deur. Ze deed de deur snel dicht en zei ‘fijn dat je zo vroeg ben gekomen’. Ik wachtte netjes tot Sanne me voor ging en liep achter haar aan de kamer in. Ze zei tijdens het lopen dat er een spannende film kwam die we wel konden kijken. Ik vond het prima en ging zitten. Sanne pakte een breezer voor mij en we toostte op een spannende avond. We kropen tegen elkaar aan en al gauw begon ik haar te strelen door haar haren. Sanne legde haar hand op mijn been en ging langzaam richting mijn kruis. Ik was nog geen vijf minuten binnen of we zoende al heerlijk intiem met elkaar. Sanne kroop op mijn schoot en ik streelde haar hele lichaam. Sanne knoopte mijn blouse los en wreef over mijn gespierde borstkast. Ik trok haar shirt uit en keek naar haar zwarte bh. Ik pakte haar tieten vast en kneedde er zachtjes in. Sanne kreunde en kronkelde hitsig op mijn schoot. Dit ging een lekkere hete avond worden. Sanne trok haar shirt uit en maakte haar bh los. Ze zat nu toples op schoot en liet mij haar borsten verwenen. Ik pakte ze gulzig vast en sabbelde zachtjes op haar tepels. Ze deed haar hoofd naar achteren van genot. Haar tepels werden loei hard en vurig. Ik kneedde ze steeds harder en ruwer en beet zachtjes in haar tepels. Sanne werd steeds wilder en kronkelde schokkend op mijn schoot. Ze pakte mijn hoofd vast met haar handen en drukte me stevig tegen haar tieten aan. Ze streelde door mijn haren heen en pakte me toen stevig vast en trok me naar achteren en zei ‘je maakt me helemaal gek ! Ik wil je nu’. Ze begon mijn broek los te knopen en ik hielp haar maar al te graag. Binnen tien seconde had ze mijn broek los en rolde ze mijn broek omlaag via mijn benen. Ze was overduidelijk opgewonden en wilde zo snel mogelijk met mijn neuken. Toen Sanne mijn broek helemaal uit had getrokken, trok ze zelf in één beweging haar eigen broek en slip omlaag. Ze was nu poedel naakt en kroop snel weer op mijn schoot. Mijn pik was loei hard en raakte Sanne haar onderlichaam. Sanne deed een been omhoog en pakte met haar hand mijn stijve pik vast. Ze begeleide hem naar haar natte kutje en liet mijn eikel in haar kutje verdwijnen. Het voelde heerlijk warm en super glad. Sanne deed haar been weer naar beneden en mijn pik gleed dieper in haar kutje. Sanne kreunde toen mijn loei harde pik diep in haar drong. Ik keek haar aandachtig aan en genoot van mijn ontmaagding. Sanne bewoog heel langzaam en soepel op en neer met haar heupen. Mijn pik ging nu gesmeerd in en uit haar kutje. Dit voelde geweldig lekker en ik pakte haar billen vast om het ritme te stimuleren. Elke keer als Sanne helemaal op mijn schoot zat maakte ze een diepe zucht van genot. Ik zat dan compleet met mijn pik in haar kutje en dat voelde ze goed zei ze. Ze bewoog dan weer langzaam omhoog en ging weer wat sneller op mijn pik zitten. Dit ging een hele lange tijd door en ik sabbelde weer aan haar spitsige tepels. Ik streelde Sanne haar billen rug en nek van de achterkant. De combinatie van dit alles veroorzaakte dat ze rillend en schokkend klaarkwam op mijn schoot. Sanne klemde zich helemaal vast aan mij en ik voelde gewoon haar hartslag bonken. Na en klein minuutje liet ze me weer los en zag ze er woest en bezweet uit. Ze keek me heel geil aan en begon nu in veel sneller tempo mij te berijden. Dit voelde zo lekker dat ik nog geen minuut later zelf begon te rillen en schokken. Sanne zei toen hees ‘spuit me maar lekker vol schatje !’. Vanuit mijn tenen voelde ik het opkomen en spoot mijn warme zaad in Sanne haar neukende kutje. Sanne gaf een kreun toen ze mijn zaad in haar buik voelde spuiten. Ze beukte nu extra hard over mijn pik heen wat geweldig voelde. Ik kon niets anders uitbrengen dan ‘ohhhh hooohhoo’. Sanne zoende me toen intens en ik voelde me geweldig. Dit was het lekkerste wat in mijn hele leven was voorgekomen. Sanne ging nu rustiger op en neer en je hoorde het soppen van haar kutje wat gevuld was met mijn zaad. Ik streelde haar door haar haren een zei toen ‘ik weet nu pas wat ik gemist heb’. Sanne lachte even en zoende toen weer innig verder.

Het zoenen en strelen voelde zo lekker dat ik nog steeds erg geil was. Het gevolg was dat mijn pik niet slap werd en nog steeds in het warme kutje van Sanne zat. Toen zei Sanne zachtjes ‘hier klopt iets niet. Waarom is je pik nog steeds hard ?’. Ik moest lachen en zei ‘omdat jij zo’n lekkere meid ben. Ik wil je de hele avond lang neuken’.

Het was nu tijd geworden dat ik het heft in handen ging nemen. Ik pakte Sanne vast bij haar middel en stond op. Sanne pakte mijn nek vast en kon ze blijven hangen terwijl ik rechtop stond. Toen zei ze ‘wat ga je met me doen ?’. Ik zei toen ‘ik wil je als een loopse teef neuken !’. Sanne fronste haar wenkbrauwen en zei zachtjes ‘wat vervelend !’. Ik boog door mijn knieën en liet Sanne zich omdraaien op de bank. Mijn pik zat nog steeds in haar kutje omdat ze zo handig was met het draaien. Sanne is erg lenig en zwaaide met haar benen over mijn hoofd heen. Sanne zat op de bank voor me met haar rug naar me toe. Ik keek naar haar achterwerk en genoot van haar lekkere gespannen billenwerk. Ik begon weer langzaam te stoten en zag hoe mijn pik heerlijk in en uit haar ging. Dit was echt de hemel hoor mensen. In het begin kwam er allemaal sperma vermengd met haar kut sappen uit haar kutje stromen. Dat was een geweldig gezicht hoe dit dan langs haar benen omlaag liep. Ik hou wel van kliederen. En het bankstel was toch van leer, dus konden we het later wel schoonmaken. Maar nu sopte mijn pik alleen maar en voerde ik het tempo geleidelijk op. Sanne die hijgde steeds harder en genoot van mijn pik die steeds erg diep in haar kwam. Ik besefte nu pas hoe grote lul ik eigenlijk had. Sanne bevestigde dat op zijn tijd en zei hees ‘allemachtig wat heb jij een lekkere pik. Ik zit tot de nok toe vol’. Altijd leuk om te horen. Ik pakte haar billen nog een stevig vast en trok ze lekker uit elkaar zodat ik goed kon zien hoe ik haar neukte.

Ik bekeek haar lekkere bruine gaatje eens goed en bedacht dat ik die best wel eens zou kunnen verwennen. Ik maakte mijn vinger nat met ons geil en smeerde dit over haar anus heen. Ik wreef in rondjes over haar kont gaatje. Sanne reageerde hier op en gaf een kreun. Ik ging lekker door met draaien rond haar gaatje en stopte voorzichtig het eerste vinger kooitje naar binnen. Sanne schokte hevig toen ik dit deed. Ik ging niet verder naar binnen en haalde mijn vinger weer naar buiten. Ik herhaalde dit vele malen en merkte dat Sanne schokkend klaar lag te komen. De dubbele penetratie had haar orgasme extra opgewekt. Ik vond het geweldig om haar zo intens klaar te zien komen. Zo geweldig dat ik zelf spontaan ook klaar kwam. Ik loosde voor de tweede keer mijn ballen leeg in haar soppende kutje. Ik neukte lekker door tot mijn pik nu wel slapper werd. Ik liet mijn pik uit haar kutje glijden samen met een enorme golf met geil. Het liep langs haar benen op de bank. Het boeide Sanne weinig dat ze helemaal leeg liep. Ik ging vermoeid zitten op de bank en keek naar Sanne die hetzelfde deed. Sanne was bezweet en zag er wild uit. Ze keek me aan en zei ‘tjonge wat kan jij neuken zeg ! Weet je zeker dat je nog maagd was ?’. Ze hijgde nog na van ons hete spel. Ik zei niets en keek Sanne bewonderend aan. Sanne stond op en zei dat ze even naar de wc ging. Toen ze terug kwam had ze een wc rol bij zich. Ze veegde ons geil van de bank af en rolde er een bolletje van. Ik zei nog steeds niets en keek hoe behendig ze dit allemaal deed. Dat had ze zeker vaker gedaan. Eenmaal terug gaf ze me weer een breezer en kwam ze lekker tegen me aan zitten en zei ze ‘ik neuk al vanaf mijn 14e jaar, maar dit was toch wel één van mijn beste neukbeurt’. Ik was er erg trots op. Ik sloeg mijn armen om haar heen en we keken naar de tv. Daar was intussen de film begonnen die we eigenlijk wilde zien. We keken er een paar minuten naar en toen zei ik ‘weet jij waar het over gaat ?’. Sanne begon te lachen en zei ‘nee !’.

Sanne pakte de afstandsbediening en begon te zappen naar wat anders. Ze kwam op TMF terecht en liet hem daar op staan. Ik begon haar weer te strelen en pakte haar lekkere tietjes weer vast. Ze kwam met haar hoofd naar achteren en ik kon haar zo zoenen. Ze krulde helemaal op met haar rug toen ik dit deed. Sanne was me toch een partijtje geil. Toen ik gestopt was met zoenen zei ze ‘hoe wist je dat ik het lekker vond in mijn kontje ?’. Ik begon te lachen en zei dat ik het gewoon geprobeerd had. Sanne keek me verbaasd aan en zei toen ‘nou nou, ik sta versteld hoor. Ik zie anaal neuken eigenlijk niet zitten, maar toen jij met je vinger in mijn kontje zat wist ik niet wat me overkwam. Nu ben ik toch aan het twijfelen hierover’. Ik zei dat het niet de bedoeling van mij was geweest om haar anaal te neuken. Ik vond het gewoon een lekker gaatje om in te vingeren. Sanne vertelde dat haar vorige vriendjes diverse malen gevraagd hadden om anaal te neuken. Ze had het elke keer afgewezen.

Door het praten over seks had ik weer een stijve pik gekregen en zei ‘nou, ik hoef niet per se in je kontje te neuken hoor. Maar ik wil je nog wel graag een keertje op zijn hondjes neuken schtatje !’. Ze kwam achterover liggen met haar hoofd en ik kuste haar weer. Even later kroop ze van me af en ging net als eerder uitdagend voor me staan. Met haar billen naar mij toe gericht zei ze ‘kom maar op !’. Ik kwam direct overeind en kroop naar haar toe. Eenmaal bij haar schoof ik mijn pik in één keer bij haar naar binnen. Sanne was nog klets nat en kreunde. Ik pakte haar heupen weer lekker stevig vast. Ik ging gewoon weer verder waar ik daarnet gebleven was. Ik genoot weer van het in en uit glijden van mijn pik in haar geile kutje. Als het aan mij ligt doe ik dit dagen lang achter elkaar. Na een aantal minuten zo geneukt te hebben pakte Sanne mijn hand vast en duwde deze naar haar billen toe. Haar aanwijzing van duidelijk, ik moest weer haar kontje vingeren. Ik deed waar ze om vroeg en zag mijn wijsvinger lekker in haar bruine gaatje verdwijnen. Ik neukte haar nu met mijn pik en met mijn vinger tegelijk. Wel een geil gezicht hoor. Ik vingerde steeds sneller en kreeg ook meer speling ruimte. Zoveel speling dat ik besloot om nog een vinger erbij te stoppen. Dit was een goed plan want Sanne hijgde meteen ‘jaaahhh’. Met twee vingers in haar kont en mijn dikke pik in haar kutje neukte ik er lekker op los. Ik kon nu ook verder in haar kontgaatje komen. Ik zag mijn vingers langzaam maar zeker voor de helft verdwijnen. Sanne begon te kronkelen en te schokken en zei ‘niet stoppen ahhhahaa’. Dat was ik ook niet van plan en liet haar genieten van haar orgasme. Ik voelde tijdens haar orgasme ook een enorme druk om mijn vingers heen. Tjonge wat geil zeg. Ik zag ook dat als ik mijn vingers uit haar kontje had, haar gaatje gewoon nog even open bleef staan. Daarna ging het weer langzaam dicht. Ik stopte dan weer snel mijn vingers erin en schoof lekker in en uit. Ik werd zo geil van dit schouwspel dat ik een derde vinger erbij deed. Sanne vond het prima en zei niets. Ze kreunde alleen maar. Ik kreeg het na een paar minuten voor elkaar om drie vingers tot de helft in haar kontje te duwen. Haar kont gaatje was nu zo groot geworden dat ik dacht ‘daar past mijn pik nu ook wel in’. Het idee maakte me gek. Ik vingerde met drie vingers tegelijk in haar kont en draaide langzaam rondjes. Mijn hart klopte in mijn keel van opwinding. Ik twijfelde of ik het zou doen of niet. Wat kon er nou gebeuren ? Ik haalde mijn pik uit haar kutje en haalde ook mijn vingers uit haar kontje. Haar kontje bleef nog even open staan en ik drukte snel mijn eikel in haar kontgaatje. Ik zag mijn pik voor een derde verdwijnen in haar kont gaatje. Sanne kreunde hard en zei ‘aaaahhhh’. Haar sluitspier trok nu strak om mijn pik heen. Heel zachtjes bewoog ik in en uit haar kont gaatje. Sanne kreunde het uit en zei niets anders dan ‘ahhhahaa’.

Dit was werkelijk ongelofelijk zo geil. Het was enorm strak in haar kontje en o zo warm. Toch had ik de ruimte om te glijden in haar kontje. Ik gebruikte die ruimte om steeds een stukje dieper te gaan. Mijn avond kon niet meer stuk. Ik was in één keer ontmaagd voor zowel kut als kont. En Sanne werd hier even ontmaagd in haar kont door mij.

Ik haalde mijn pik er eventjes bijna helemaal uit en keek weer lekker naar haar openstaande kontgaatje. Ik duwde hem dan weer tot de helft in. Sanne begon nu mee te neuken en maakte neukende bewegingen naar mij kant toe. Ik kon nog dieper dus. Tja de ruimte was er wel, het was een kwestie van door duwen. De laatste helft was ook geen probleem meer en ik keek met trots hoe mijn hele lul was verdwenen in haar maagdelijke kontgaatje. Ik voelde mijn ballen tegen haar billen aan kletsen. Dit was zo’n lekker gevoel dat ik mijn ballen voelde samen knijpen. Even later explodeerde mijn pik diep in de darmen van Sanne. Ik schokte en beefde verschrikkelijk. Sanne deed niets anders dan daarvoor en dat was hijgen. Het beeld van mijn dikke pik in haar strakke kontgaatje verlies ik nooit meer. Ik wachtte met het eruit halen van mijn pik net zo lang tot hij slapper werd. Terwijl ik hem nu langzaam eruit haalde schokte ik nog beverig na. Allemachtig wat was dit geil zeg.

Uitgeput lag ik op de bank en wist even niet waar ik was. Toen ik weer bij positieve was moest ik pissen. Ik ging pissen en besloot om mijn pik toch maar even te wassen. Eenmaal terug was Sanne weer aangekleed en zat netjes op de bank. Alsof er niets gebeurd was. Ze vertelde me dat met een half uurtje de mensen weer terug kwamen waar ze op paste. Ik trok ook mijn kleren weer aan en we zaten nog even op de bank. Toen zei ze ‘ga maar weer terug naar huis, ze vinden het niet leuk als ik mensen in hun huis haal. En zeker een jongen niet’. Ik kon er wel om lachen en we zoende nog aan de deur. Toen zei ze zachtjes ‘ik kom je straks wel ophalen. Dan gaan we nog lekker naar de disco’. Het was bijna twaalf uur en ik vond het wel vrij laat. Maar ik wilde geen spel breker zijn en zei ‘oke’.

Nou ik ben dus met Sanne mee gegaan naar de disco en kwam pas om half vijf thuis. Ik heb de hele nacht met Sanne gedanst en heerlijk tegen haar aan gewreven. We hebben het niet meer met elkaar gedaan die nacht. Maar de volgende morgen stond ze om tien uur al in mijn kamer (mijn moeder had haar weer naar boven gestuurd) en zoog ze me weer helemaal leeg. Daarna zijn we gaan zwemmen met vriendinnen van haar en werd ik door de vlees keuring gehaald. Ik lag erg in de markt bij haar vriendinnen en dat zorgde ervoor dat mijn sport langzaam maar zeker verloederde. Ik heb me echt helemaal kapot gewipt met de vriendinnen van Sanne. Sanne en ik deden het naar behoefte nog met elkaar en ik wist ook dat zij ook met andere jongens wipte. Dat kon me weinig schelen want ik had heel wat in te halen qua neuken.



Einde verhaal,






Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online