Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

2 jaar en dan
het was een mooie vrolijke dag.
nietd ta ik zou gaan verwachten dat er ook echt een droom zou uitkomen.
waarop ik helaas al 4 jaar op wachte.
steeds denkend aan die ene jongen heb ik mijn leven op de rails proberen te houden.
ja je hoort het JONGEN ik was toen 11 toen het gebeurde maar ik zal verder gaan.
pieke zoals hij heet liet de laatste tijd erg veel indrukmakende berichten achter en vroeg steeds alleen wat aan mij.
dus ik had het wel zien aankomen.
we gingen die avond voor de 1ste x samen naar jongnederland een leuk activiteits groep.
bij de barbeque warenw e eerder klaar en was hij met me de speeltuin ingelopen het fort op.
daar prees hij mij dat ik zo mooi was.
ik keek hem toen verbaasd aan.
hij gf me een kus op mijn hand en we speelde verder.
toen het donker was gingen we naar huis.
hij wwont aan de andere kant van het dorp dus schrok ik wel toen hij zei dat hij wel even voor de zekerheid wou mee fietsen.
toenw e het veld in fietsten stopte hij opeens.
ik natuurlijk ook vol op de rem.
hij pakte iets uit zijn zak.
geen idee wat het was.
hij keek em aan en zei'bo wil je met me' hij gaf me het cadeautje ik was tamelijk overdonderd door deze vraag.
ik vroeg zelfs zo van''maak ej e...een grapje''
hij zei nee en ik met mijn debiele kop oke gezegt.
dat was dus het begin van onze verkering.
op het begin gingen we voornamelijk naar de film.
totdat de groep 8 fuiven kwamen.
op 1 van de fuiven kwam hij met hets lappe excuus van ''ze zeiken de hele tijd om een zoen zullenw e dat dan maar doen'' ik was er aan toe en zei natuurlijk ja ik was immers 12.
voor ik het wist zoende hij me en dan bedoel ik ook echt zoenen.
nog 2 jaar later maakte ik het uit.
ik was voornamelijk kwaad omdat hij me geen aandacht gaf en iedereen zei dat hij vreemdging.
3 maanden heb ik lopen te snikken zo graag wou ik naar hem toe.
en nu op dit moment 1 week geleden hebben we het weer aan.
1 juni-09 is het weer aangegaan en ik ben dol gelukkig ik hou van hem hij ook van mij we zijn samen 2 handen op een buik.
ik wil hem nooit meer kwijt

groetjes bo

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online