Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Verschillen
Met een klap valt de deur in het slot, ik kijk even naar de gesloten deur.
Tranen prikken in mijn ogen, dan begin ik te rennen dwars door de straten.
Zo hard ik kan ren ik naar het meertje, daar blijf ik hijgend staan.
Ik loop het kleine paadje op naar de oude villa, hij licht er spookachtig bij in het licht van de maan.
Zachtjes klop ik op de deur, ik hoor wat gestommel dan gaat de deur open.
Lars staat in de deur opening, "Hey sgatje wat doe jij hier nou zo laat?" zegt hij zacht.
Als hij ziet dat ik huil slaat hij zijn armen om me heen, "Mijn ouders hebben me het huis uitte gezet omdat ikke nogge met jouwee omging" zeg ik huilend.
Ik kijk hem met betraande ogen aan wat zou hij zeggen?
‘kom maar een nachtje bij mij slapen we vinden er wel iets op! En ik loop mee naar binnen.
Ik kan er maar niet aan wennen het huis ziet er van binnen griezelig uit het staat vol met enge beelden en schilderijen van vroegere bewoners. Je vraagt je vast en zeker af wat ik hier doe en wie ik ben nou dat zal ik dan maar vertellen:
Mijn naam is ayse en ik ben 15 jaar
Mijn familie is streng moslims ik moet altijd een hoofddoekje om
Ik heb ook een oudere broer en een zus!!
Mijn broer let altijd op me en ik mag nooit met Nederlandse jongens omgaan wat dan slaat hij me.
Mijn zus is uitgehuwelijkt aan een neef van ons .
Verder kom je er nog wel achter
Want Lars is namelijk Nederlands en eerst hadden mijn ouders niks door maar toen tja toen zag mijn broer ons . we liepen hand in hand over straat en toen zoende lars me onverwacht en toen ik opkeek stond saïd voor me hij keek me kwaad.
En gaf me een klap en toen begon de herrie de 2 jongens begonnen te vechten, oplaatst gaf saïd een keiharde klap tegen lars slaap en saïd trok me mee.
Vanaf toen veranderde alles.hij had het aan mijn ouders verteld!!
Eerst sgreeuwde mijn vader tegen me ‘h*r,sl*t hoe durf je met een vieze Nederlander omtegaan ‘daarna sloeg hij overal waar hij maar kon ik werd naar boven gestuurd.
Ik hoorde de rest smoezen en mijn vader opstaan en naar de telefoon lopen.
Ik viel op bed neer en begon te huilen ‘wat had ik gedaan ze zouden me haten voor altijd ,ik weet wel wat er gaat gebeuren ze denken zeker dat ik gek ben maar ik weet het wel.’
Het was een meisje van mijn klas ook overkomen ze werd doodgezwegen niemand sprak meer tegen en ze ging er letterlijk kapot aan ik hoorde haar oplaatst alleen maar tegen zichzelf praten en toen is weg gevlucht!!
En dat gaat mij nu ook overkomen, maar mij krijgen ze niet kapot in ieder geval dat hoop ik!
En oplaatst viel ik in slaap.
Toen ik wakker werd zag ik het meteen het was 23.00 haar moeder had haar niet gewekt voor het avond eten.
Het was dus begonnen nou als haar familie zo begon deed zij mee ze zou geen kick geven en al zou ik worden verstoten ik ga nog steeds met lars om.
En ze liep naar beneden .
Hoorde ze daar iemand praten? En ja het waren haar vader en moeder eens luisteren wat ze te zeggen hebben. ‘mijn broer murat heeft neef rachid voor gesteld hij is een keurig opgevoede jongeman precies voor ayse?’
Toen ik dat hoorde trok ik de deur open en gilde’je kan de pot op wat dan ook ik blijf met lars omgaan al is dat het laatste wat ik doe.’mijn vader keek me aan nou als je dat zo graag wil dan vertrek je nu maar en hij sleurde mee naar buiten. En gooit de deur dicht. Met een klap valt de deur opslot.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online