Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Verrassing op balkon
Verrassing op balkon!

Met het bestuur van onze muziekvereniging gaan we elk jaar een weekendje weg. Op eigen kosten. We bespreken het toekomstig beleid en repertoire. Het bestuur bestaat uit 7 mensen. 4 vrouwen en 3 mannen. We zoeken meestal een leuk hotelletje uit, ergens in Nederland. Op 1 vrouw na zijn we allemaal getrouwd. Onze partners gaan echter niet mee. Het verblijf duurt 3 dagen, dus 2 nachten. Van vrijdag tot zondag. Zondagmorgen na het ontbijt zouden we weer naar huis gaan. Dit jaar kwamen we in Maastricht terecht. Een mooi hotel met genoeg vergaderruimte. Ieder jaar boeken we allemaal 1 persoonskamer omdat men toch wel behoefte heeft aan rust en privacy. We kwamen op vrijdagmiddag aan en nadat we hadden ingecheckt gingen we naar ons kamers om de spullen neer te zetten en op te frissen om te eten. Ik had de eerste kamer vanuit de lift (kamer 101). Links was de trappenhal en rechts van mij zat Carolien onze secretaris in kamer 102. Naast haar de voorzitter en daarna volgden de kamers van de andere bestuursleden. Carolien was het enige bestuurslid die niet getrouwd was (wel een vriend) en ze was ook de enige die rookte. De laatste avond (zaterdag dus) gingen we met z’n allen eten en daarna in de bar van het hotel nog een borrel drinken. Het was al aardig laat geworden toen de meesten naar hun kamer gingen. Alleen Carolien en ik bleven nog even zitten. Maar na een half uur gingen wij ook naar onze kamers. We wensten elkaar welterusten en gingen onze kamers in. Zodra ik binnen was deed ik de gordijnen dicht, kleedde me uit en ging naar de badkamer. Na zo’n 10 minuten hoorde ik een geluid. Het leek of iemand stond te kloppen. Ik liep in mijn zwarte onderbroek naar de deur en keek door het kijkgat. Niemand te zien. Ik deed de deur voorzichtig open en keek om het hoekje maar niemand op de gang. Toch hoorde ik nog steeds kloppen. Toen ik goed luisterde kwam het geluid achter het gordijn vandaan. Ik liep daar naar toe en deed voorzichtig het gordijn een stukje open. Plotseling stond Carolien daar op mijn balkon. Wat een verrassing. Ze riep: doe open ik krijg het koud. Ik deed de balkondeur open en let haar binnen. Ze was gekleed in een badjas. Ik vroeg: wat doe jij nu op het balkon? Ze zei dat ze naar haar balkon was gelopen om te gaan roken en dat toen haar balkondeur dicht was gevallen. Ze zag bij mij licht branden (de rest sliep natuurlijk al) en het enige wat ze kon bedenken was om over de reling te klimmen naar mijn balkon. Terwijl ze dat stond te vertellen realiseerde ik me dat ik nog steeds in mijn onderbroek stond. Ik verontschuldigde mij dat ik er zo bij liep. Ze vertelde dat ze ook geen sleutel bij zich had. Dus moest ze noodgedwongen bij mij op de kamer blijven. Ze zei dat ze het nog steeds koud had. Ik stelde voor dat ik haar zou opwarmen. Ik liep op haar af om haar te omarmen, toen ze plotseling haar badjas opendeed. Ze had alleen nog een lichtblauwe string aan en verder niets. Ze had prachtige borsten. Ze sloeg de badjas om mij heen zodat we beiden in onze slip tegen elkaar aan stonden. Terwijl ik mijn armen om haar middel sloeg viel haar badjas op de grond. Ik kreeg een bobbel in mijn slip en dat voelde ze natuurlijk. Ze wreef met haar rechterhand over mijn kont en ging met haar linkerhand aan de achterkant mijn slip in en kneep zachtjes in mijn billen. Al snel vonden onze lippen elkaar en begonnen te tongzoenen. Ook ik ging met mijn linkerhand naar haar bil streelde langs haar string haar lekkere kontje. Met mijn rechterhand greep ik haar borst en begon deze te kneden. Ik nam haar tepel tussen duim en wijsvinger en begon draaiende bewegingen te maken. Het zoenen werd steeds passioneler. Ze ging met haar hand naar mijn bobbel en kneep er zachtjes in. Ondertussen had ik haar tepel in mijn mond genomen. Ze kreunde van geilheid. Ik ook want ze begon mijn bobbel te strelen. Heel langzaam ging ze met haar hand m’n slip in en streelde mijn stijf geworden paal. Mmm.. heerlijk.
Ze zakte langzaam door haar benen en haalde mijn stijve lul uit m’n slip. Ze duwde me op bed en kroop al likkend met haar tong langs m’n benen omhoog tot aan mijn ballen. Ze zoog een bal haar mond in en sabbelde er lekker op. Daarna liet ze haar tong langs m’n schacht omhoog gaan tot aan de inmiddels bijna paars geworden eikel. Ze kuste mijn eikel en nam daarna mijn lul in haar mond. Na een paar keer heen en weer bewogen te hebben liet ik haar stoppen omdat ik voelde dat ik bijna klaar kwam. Ze stond op en liep naar me toe terwijl ze ondertussen haar string uitdeed. Nu draaide we de rollen om en legde ik haar op bed. Ik ging met mijn tong door haar smalle strookje schaamhaar heen en kwam zo uit bij haar natte kut. Ik slurpte het vocht op en likte ondertussen haar knopje. Ze trok haar spieren samen dus ik merkte dat ze klaar wilde komen. Ik stopte en ik draaide haar om. Ik schoof mijn pik tussen haar billen door haar anus in. Ze kreunde van genot. Ook nu stopte ik toen ik merkte dat we beide bijna klaarkwamen. Ze was zo geil geworden dat ze me aan m’n pik naar haar toe trok en dwong om mijn dikke en natte penis in haar vagina te stoppen dus dat deed ik. Met een paar stevige halen kwam ze gillend klaar. Ik wilde niet in haar klaarkomen dus haalde ik mijn keiharde piemel eruit en trok me boven haar gezicht af en spoot de sperma over haar gezicht en in haar mond. Daarna spraken we af dat we ons even lekker gingen douchen. We stapten samen in de badkuip en stonden met onze natte lijven lekker tegen elkaar aan. Ik zeepte haar helemaal in en daarna zij mij. Nadat we de zeep van ons lichaam hadden gespoeld, stond ze met haar rug naar me toe en tegen me aan. Ik kon zo lekker haar beide ronde tieten vastpakken en er mee spelen. Ik nam haar tepels tussen mijn vingers en maakte draaiende bewegingen. Ze liet het zich heerlijk begaan en legde haar hoofd achterover tegen mijn schouder aan. Al tongzoenend stonden we zo een poosje. Mijn lul was weer hard geworden en glom van het water. Ze ging met haar hand naar achteren en begon er voorzichtig aan te trekken. Daarna draaide ze zich om en ging door haar knieën en begon me heerlijk af te likken en te pijpen. Ik voelde dat ik klaar begon te komen en vroeg haar te stoppen. Zij was ook erg geil geworden. Ze zette haar voet op de rand van de badkuip zodat ik mijn pik lekker diep in haar kut kon schuiven en zo kwamen we samen en tegelijkertijd klaar. De nacht was al voorbij dus tijd om ons aan te kleden en naar het ontbijt. Toen bleek dus dat ze haar sleutel in haar zak van badjas had gestopt, de deugniet.
Het was dus allemaal een voorop gezet plan geweest. Maar wel lekker.





Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online