Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Lia deel 2
Lia, Vervolgverhaal.
Ik ben inmiddels gescheiden,en geniet dagelijks van mijn halfbloedje, hij neukt me overal waar het mogelijk of ook niet mogelijk was,wel erg spannend dit stijl van leven kende ik nog niet, vluggertje in zijn of mijn kantoor, op de trappenhuis op het werk,bij mij in de tuin,onder de douch,op de wasmachine, of bij Ikea filiaal....
Pas geleden op een donderdag avond was ik wezen winkelen,bij ons is het meestal koopavond op donderdagen.ik liep een winkel binnen zag een mooi jurk hangen en wilde het passen, het was erg druk in de winkel en bijna alle paskamers bezet, de laatste was nog vrij dus ik snelde ernaartoe voordat ik de gordijnen dicht sloeg zag ik een hand voordat ik er erg in had zat dit hand tussen mijn benen mijn kutje kneden, ik stond verbaast ik kon niet zien wie het is hij greep me van achteren beet en trok het gordijn dicht. Al snel trok hij me slipje stuk nog geen seconde later voel ik zijn eikel me kut binnen dringen. Met een krachtige stoot ramde hij zijn dikke lat in me....ik gilde....wooouggh...
Zijn lul zat diep in me kut begraven,hij hield me stevig rond mijn middel vast. Nog steeds heb ik er geen idee wie het is ik kon niet achter me kijken....toen klonk er een stem...gaat het mevrouw???
Het was een van de verkoopster.....euuuch...kreunde ik half ...jaaaaaa...ooh...jaaah het ga...gaaat...da dank uuuuu....weer die harde stoot van zijn dikke lange neuklat bij me naar binnen.
Roept u maar als u een maatje groter of kleiner wilt riep de verkoopster......oooh jaaah jaaah oouw dank u..uuuuuuugh...antwoord ik half kreunend op de ritme van zijn stotend lul in me poes....
Inee...oouh...hou...ho.oppphh...zei ik zachtjes of....ik...ik ga gil....gi...gillen...hij ramde zijn pik nog harder sneller en diepen me kut in.....ouwgh...oegh..haghh...kreunde ik zachtjes..hij douw me lijf voorover, en hield met 1 zijn hand me nek vast.....met zijn ander arm hield hij mijn middel stevig vast, toen ramde hij zijn dikke lange neuklat weer hard in me......ggghoughhw...woughh...kreunde ik , even later schudde mijn onderlijf en kwam ik hevig klaar.....hij neukt me door met lange diepe halen...even later kwam ik weer klaar....deze keer stoot hij zijn lul heel hard bij me naar binnen en hield het diep in me kutje....ggaaauwwaghh...gil ik gedemp....toen spoot hij zijn geil diep me barmoeder in...6 of 7scheuten voel ik eer hij uitgespoten was....ruw trok hij zij lul uit me getergde kut uit....AAAghh...gil ik weer. Ik hoor dat hij zijn broek omhoog trok en rits zijn broek dicht....ik stond nog voorover gebukt, hij hioeld me nek nog met een hand vast, en douw me bovenlijf omlaag met me kop tegen een smal klein bankje....vliegensvlug snelde hij mijn pas hokje uit....ik kwam overeind, en besefte pas dat ik net verkracht was door een onbekende......zijn geil liep me kut uit en sijpelde langst mijn billen en binnenkant dijen omlaag....mijn gezicht wa rood, en bezweet....ik trok me slipje omhoog deed me rokje goed, veegde mijn zweetdruppels van mijn gezicht af....doet mijn haren even goed, en verlaat de winkel....

Onzeker liep ik de stad rond.....en vroeg me af wie hij was, zijn lul voelde ik nog diep in mijn barmoeder, me buik deed een beetje pijn omdat zijn pik zo groot was....
Ik fantaseerde of dat een neger geweest was of was het gewoon een blanke vent met een lul als honkbal knuppel ? ik voel zijn geil nog steeds me kut uitstromen...ik liep richting de parkeer garage daar stonden ook toiletten...ik snelde naar een van de toiletten, vlak voordat ik de deur dicht trok, douw iemand me ruw naar binnen, seconde later had hij een plastick zakje over me hoofd getrokken, en fluisterde....met een buitelandse accent....sssssttt stil jij, en douw een mes tegen me keel aan, ik jouw neuken, jij meedoen anders ik jouw keel snijden......ik was verstijfd, en knikt ja......zonder een woord uit te spreken.
Hij draaide me om en zei, jij geluid maken of wat dan ook, ik jou in rug steken, zo klonk het heze fluisterende stem...ik knikte, rok omhoog zei hij en slip uit nu!!!
Ik doe wat hij zegt, wilde geen mes in me lijf, ondertussen dacht ik...nee dit is niet waar niet alweer, dit zal de 2de keer zijn dat ik op een dag verkracht wordt, ik huilde zachtjes terwijl ik mij rokje omhoog schoof en me slipje uitrok. Mijn kut was nog kletsnat van de eerdere verkrachting....zoo jij goed vrouw lekker nattekut zei hij....ik voel zijn eikel tussen mijn schaamlipjes gaan, toen ramde hij zijn grote pik ruw tot aan zijn ballen in me...ik gilde....AAAAAAARghhh....sssssssssssst zei hij nog een geluid, en jij dood....ik knikte hij ramde zijn pik dieper sneller en harder me lijf in....bij iedere stoot hield ik mijn adem in, en maakte binnenmondse geluiden....hij neukt me ruw,hard en heel diep....even later kwam ik schokken klaar,kort erna weer een de derde keer dat ik ging komen gromde hij, en stoot zijn pik heel diep in me, op dat moment wilde ik voor de 4keer klaarkomen,mijn kut melkte zijn pik, toen gromde hij en spoot en geil met enkele scheuten diep in me barmoeder.
Geoughh...ghhhouw...woaaagh...kreunde ik, en kwam zelf trillend voor de 5de keer klaar....ik kon niet meer ik was uitgeput,hij naaide me door tot dat hij nog 3 keer zijn geil in me kut spoot . ik realiseerde me dat ik binnen half uur sufgeneukt was door voor mij onbekende kerels, ik weet niet hoe ze eruit zagen, maar een ding weet ik dat ze beiden een enorme lul hebben.
Ik nam plaats boven de pot, en al gauw liep de geil van beide kerels uit me getergde kut...ik deed de deur op slot en zat er de eerste half uur om bij te komen.....daarna liep ik naar mijn auto en snelde naar huis toe.....
Thuis aangekomen, werd ik opgewacht door mijn half bloedje,en in de gang werd ik door hem genomen, 1,5 uur later gleed hij uit me....ik ws totaal uitgeput....ik strompelde naar de badkamer douch me met heet water, half uur later lag ik uitgeput op bed en viel vrijwel direct in slaap.
Ik werd om 4 uur in de ochtend wakker, doordat mijn halfblodje zij dikke neuklat in me schooft en me nekute terwijl ik op mijn buik lag....ooogh...aaaough...nee...neeugh zei ik hij ramde sneller en dieper zijn 23cm lange neuklat in me, ik kwam weet ik veel hoe vaak klaar en hij ook....rond half 6 plofde hij op me rug en viellen wij beiden in slaap.....toen de wekker rond half 8 afging...zei hij....en schatje...had achmed en mochamed jou gister te grazen genomen?....mijn gezicht liep rood aan en vroeg...hoe hoe bedoeld je dat?....hij lacht trok me naar zicht toe en zei met een accent....jij stil zijn of ik een mes in jou steken.....ik schrok best even van...jij...jij...zei ik en sloeg hem ontelbare keren op zijn borst,hij was het die haar verkracht had in de paskamer en op het toilet. en zei ie...op de wc was ook best geil vindje niet???? Oooouw....ik was bijna razend, maar 1 minuut later zat zijn geile leuter diep in me.....zo beleefde ik ontelbare keren sex ervaring met mijn halfbloedje.......
Groetjes Lia.M.
Wordt vervolg.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online