Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Geslaagd etentje
Geslaagd etentje


Naomi, Paula en ik werkten bij hetzelfde IT-bedrijf. Naomi en ik kende elkaar al van een vorige werkgever. Paula was getrouwd met een piloot en had een volwassen dochter. Naomi was weduwe en moeder van 3 kinderen en ik was getrouwd en had 2 kinderen.We moesten op een gegeven moment een cursus volgen in de Rotterdamse haven mbt computersystemen in de overslagwereld. Deze cursus duurde een hele week met op vrijdag ter afsluiting een heus examen. Na 3 weken kregen we de uitslag te horen en…. we waren alle 3 geslaagd. Reden voor een feestje. We woonden alle 3 in de buurt van Utrecht. Op een dag nodigde Paula ons op haar vaste vrije dag (maandag) uit voor een gezellige en feestelijk diner bij haar thuis. Ze woonde vlakbij ons werk. We werden om 16.00 verwacht. Bewust vroeg omdat Naomi nog haar kinderen van de naschoolse opvang moest halen. Paula had echt geweldig haar best gedaan om ons een heerlijke maaltijd voor te zetten. Na ruim een uur eten en praten moest Naomi weg. Ik bleef nog even napraten en helpen met opruimen. Paula bood me nog wat te drinken aan. We zaten op de bank nog wat te kletsen toen Paula wat dichter bij me kwam zitten. Ze vertelde dat haar man vanwege z’n werk vaak van huis was. Haar man had er geen moeite als ze zo nu en dan wat vertier zocht. Hij wilde niet weten wanneer en met wie. Tenslotte had hij ook wel eens een pleziertje onderweg. Ik vroeg me af waarom ze me dit vertelde, maar daar kwam ik al gauw achter. Ze vertelde dat ze een hele tijd geen sex had gehad met d’r man en daar toch wel behoefte aan had. Ze fluisterde me in mijn oor dat ze wel weer eens zin had in een vent. Ik begreep precies wat ze bedoelde, maar was toch wat terughoudend. Dat was zij zeker niet. Ze schoof steeds dichter tegen mijn aan en begon mijn been een beetje te strelen. Voor ik het wist zat ze al met haar hand aan mijn kruis. Eigenlijk vond ik Naomi een lekkerder wijf (ze was ook een aantal jaren jonger dan ik) ,maar Paula was in ieder geval een stuk geiler. Hoe verbaasd ik ook was door de directe benadering van Paula, ik deed geen moeite om haar tegen te houden. Ik vond het eigenlijk wel spannend. Ik vroeg haar wat ze wilde doen. Terwijl ze mijn gulp openritste fluisterde ze dat ze me wel wilde pijpen. Ik was overrompeld door zo’n directheid maar zei natuurlijk geen nee. Haar hand gleed naar binnen en streelde mijn gezwollen lid in mijn slip. Ze maakte mijn broek helemaal los om de ruimte te hebben om mijn lul uit mijn slip te halen. Ze schoof mijn slip dan ook langzaam naar beneden zodat mijn glimmende paal recht omhoog kwam. Met het puntje van haar tong beroerde ze de eikel. Heel langzaam schoof met haar tong naar beneden. Daar nam ze mijn ballen in haar mond en begon zuigende bewegingen te maken. Tegelijkertijd gebruikte ze haar tong om mijn hele scrotum te likken. Met haar rechterhand pakte ze mijn pik vast en begon me af te trekken terwijl ze met haar tong bezig was. Zo ging het een poosje gelijk op rukken en pijpen. Haar bewegingen werden steeds heftiger zowel met de hand als met haar mond. Heel stiekem beet ze af en toe in mijn lul. Ik werd onwijs geil en stond op gegeven op springen. Ze voelde dat maar liet niet los. Ik hield het niet meer en spoot met volle kracht het warme zaad achter in haar keel. Zo geil en ervaren als ze was verslikte ze zich niet en nam het vocht in haar mond en slikte het door. Daarna likte ze mijn penis helemaal schoon. Uitgepuft zakte ik onderuit op de bank, totdat ik realiseerde dat ik naar huis moest. Ik bedankte haar, gaf haar een lekkere tongzoen zodat ik mijn sperma proefde en ging naar huis.
Het was met recht een geslaagde avond.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online