Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

In de Bios
In de bios

Een paar dagen geleden was ik naar de bios. Ik was in een wat geile bui en liep door de binnenstad.
Bij de sexbios bleef ik even voor het raam staan. Leuke plaatjes van jonge stelletjes. Allerlei leuke standjes, dat lijkt me wel wat en ga naar binnen.

In een van de kleine zaaltjes draait die film over tieners. Na verloop van tijd krijg ik het warm en de rest van mijn lichaam laat zich ook kennen.

Ik doe heel voorzichtig mijn broek open en doe hem langzaam naar beneden.
Ik kan hem net zo goed helemaal uit doem, het is toch aardedonker hier, dacht ik.
Een paar tellen later heb ik ook mijn t-shirt uit.
Wel geil, zo helemaal naakt te zitten tussen een heleboel andere mannen.
Opeens voel ik dat er iemand pal naast me komt zitten. Ik wil juist een plaatjes opschuiven, als ik voel hoe een hand zich over mijn bovenbeen beweegt.
Ik merk dat het een vrij kleine hand is en langzaam maar zeker kruipt het handje hoger en hoger.
Ik laat mijn handen ook gaan en doe hetzelfde bij degene die naast mij zit.
Ik kom met mijn hand bij een kort broekje en kan via een van de pijpjes van het broekje verder naar boven.
Ik voel in het kruis en daar ontdek ik een heerlijk kutje.
Ondertussen omvat het handje van mijn buurvrouw mijn steigerende paal. Ik laat mijn hand over haar kutje glijden zij spreidt haar benen en ik kan nu gemakkelijk ook tussen haar billen strijken.
Ik voel een heerlijk strak kontje.
Vlug doet ze haar broekje uit en haar benen ver uit elkaar. Ik druk een vinger tegen haar kontje en ik voel dat ze mijn vinger naar binnen wil hebben. Vanuit haar kutje loopt er inmiddels een klein straaltje vocht tussen haar billen door en daardoor glijdt mijn vinger soepel naar binnen.
Zij laat haar kontspiertjes werken om mijn vinger steeds dieper naar binnen te krijgen.
Een tel later duwt ze mijn hand weg en komt op mijn schoot zitten.
Zonder probleem schiet mijn paal bij haar in haar kontje.
Na een paar bewegingen kom ik diep in haar klaar.
Nadat ze van mijn schoot gegleden is krijg ik een heerlijk kort kusje op mijn mond.
In een paar tellen heeft zij zich aangekleed en verdwijnt.
Ik schiet ook mijn kleren aan en ga achter haar aan. Ik zie nog net dat er iemand de buitendeur van de bios dichtdoet.
Op straat knipper ik even tegen het felle licht. Waar is ze gebleven?
Ik zie een klein grietje lopen, maar in de tegengestelde richt loopt ook nog een meisje.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online