Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Kijk me aan!
Ik wurmde me door de kinderen heen die naar hun klassen moesten en ondertussen kwam Marsa achter me aan te rennen. Marsa is m’ n beste vriendin, ze doet alles om me op te vrolijken, maar dat helpt meestal nooit, en als ze ergens niet me eens is dan probeert ze me steeds over te halen om het goede te doen. Ik ging naar mijn kluisje en pakte mijn boeken . En daar stond Bas de knapste jongen van de school, naast mijn kluisje.
Ik liep naar de klas, en tot mijn verbazing waren alle tafels op een rijtje. Ik zocht mijn plaats op en toen zag ik dat ik niet naast Marsa zat maar naast…..Bas!
Ik ging zitten en ik keek Bas aan, toen hij mij aan keek, keek ik de andere kant op en zocht Marsa op.
Daar zat ze naast Jeroen, zij vond hem leuk, ik keek haar aan en zij trok Onee – ik –zit –naast –een- leuke –jongen, blik. Ik keek naar Bas hij keek me nog steeds aan, onee wat moet ik doen!
“Ik heb gehoord dat je van school af gaat, wat jammer, ik vond je zo aardig”, zei hij.
“vast, maar ik vind je leuk”, dacht ik hard op , en dat was niet zo’n goed idee.
“wat zeg je”? vroeg hij.
“Nee, niks”, zei ik snel.
“Dacht dat je zei: ik vind je leuk”, zei Bas.
“Zou je wel willen hè” zei ik.
“misschien, Ja zou ik zeggen als je niet zo onzeker was, een tonnetje te veel is helemaal niks en je bent trouwens nog wel het leukste meisje van de school!”zei hij.
“ Het leukste meisje van de school, ik, vind jij dat of de school”,zei ze verbaasd.
“Jongens en meisjes! Stilte ik heb een mededeling voor Nicole ze moet zich melden bij mevrouw Goedhart!”zei mevrouw kwast. Ik stond op en ging naar de gonserge mevrouw Goedhart.
“Ik vind dit heel erg jammer voor je, je oma is overleden”, zei ze.
Ik barste in tranen uit, ik had geen vader en moeder meer, toen moest ik bij mijn oma wonen, maar nu is zij ook dood.
“Kindje toch!”zei m. Goedhart.
Ik liep snel naar de klas en ik ging op mijn plaats zitten.
Bas keek verbaasd naar me.
“Mijn oma is dood en nou heb ik niemand meer!”. zei ik net iets te hard dat iedereen het kon horen.
Ik rende zo gouw mogelijk naar de wc’s en ik liet me op de grond zitten.
Bas kwam binnen. Ik stond op. Hij kwam naar me toe rennen en stopte voor me.
Hij omhelsde me. Het voelde op gelucht.
“Ik kan het gewoon niet geloven, ik heb niemand meer!”, zei ik tegen Bas die me nog steeds vast
Had. Marsa kwam binnen, ze zag ons.
Ik schok toen ik Marsa zag, ik liet Bas los en ik bloosde.
Bas legde het uit aan Marsa.
Marsa kwam naar me toe en gaf me een knuffel.
“Misschien moet ik wel verhuizen en dan zie ik jullie nooit meer”, zei ik en ik liet haar los.
Ik liep naar buiten ik pakte m’ n fiets en fietste weg.
Bas pakte ook z’n fiets alleen Marsa niet, die ging weer naar binnen.

Ik fietste naar huis, ik deed de deur open.
Bas die was achter me aan gefietst en kwam ook binnen.
Ik rende naar boven, en hij kwam achter mij aan .
“Hoe voel je, je?”, vroeg Bas.
“Slecht”, zei ik.
“zullen we naar beneden gaan om wat te gaan drinken”, zei hij.
Ik liep met hem naar beneden en liep de keuken in en vroeg wat hij wilde.
“cola”, zei hij.
Ik deed de kraan open en pakte mijn glas en vulde die, ik pakte daarna een glas voor Bas en schonk die in met cola.
Bas zat op de bank en ik gaf hem het glas. Ik ging naast hem zitten.
Na een tijdje waren we uitgepraat.
“wil je bij ons eten?”, vroeg Hij.
Ik schudde nee.
“waarom niet het is beter om niet alleen zijn”, zei hij.
“Ik ben niet alleen ik heb de Nala mijn hond nog”,zei ik.
Nala kwam ineens aanhollen op haar kleine pootjes en sprong bij Bas op schoot en likte Bas op zijn neus.
We moesten allebei lachen.

Na een tijdje vroeg ik aan bas of hij weg wilde gaan.
Hij stond op en liep naar de deur.
Ik liep met hem mee.
Ik zei hem gedag en ik deed het gas fornuis aan.
Ik deed macaroni in de pan en zette het op het fornuis.
Ik ging ff tv kijken.
Ik rook brand.
Ik stond snel op en belde Bas .
“brand”,zei ik op een piepstemmetje en rende naar buiten Nala kwam achter mij aan.
Buiten viel ik flauw.
Na een tijdje werd ik weer wakker en mijn hoofd deed zo pijn.
Toen zag ik dat er allemaal mensen me heen stonden.
“Bas je bent….. Au m’ n hoofd”, zei ik


Ik werd op het bed van Bas gezet.
Bas moest op de grond slapen.
Ik viel direct in slaap.
Na een tijdje werd ik wakker, het was nog donker.
Ik zag Bas liggen op een matras liggen.
Ik kon niet meer slapen.
Ik stond op en ging bij Bas in bed liggen.
Ik deed mijn ogen dicht en na een tijdje was het licht.
Ik schok ik lag bij bas in bed.
Ik keek op zij en daar lag Bas, hij zat naar mij te kijken.
“hoe kom ik hier in jouw bed”, vroeg ik me af.
“Je bent s’nachts naar me toe gekomen “,zei hij.
“shit! Hoe laat is het?”,vroeg ik.
Hij liet zijn horloge zien. 7 uur.
Ik stond op en onee ik had m’ n ondergoed aan zonder pyjama!
Toch stond ik op en deed mijn kleren aan.
“heeft je moeder een haar borstel en een staartje”, zei ik en bas wees naar de badkamer in de gang.
Ik liep er heen en pakte een haarborstel.
Ik liep weer terug.
“Ik moet weer naar huis, doei”,zei ik en liep naar beneden
“wacht, je mag niet van mijn ouders”, zei Bas.
“slaap ik hier en nog is een keer in jouw bed en dan word ik ook nog is een keer gevangen genomen! waarom!”, schreeuwde ik en liep naar de deur.
“wacht je moet in bed blijven en je moet helemaal……”,riep hij.
Ik liep gewoon door en deed de deur open, ik pakte m’ n fiets en fietste weg, ik fietste naar Marsa want ik was nou niet zo gek om naar oma’s huis te fietsen.
Ik belde aan en Marsa stond voor de deur opening.
“we moeten…. Wat is er aan de hand”, zei ze.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online